ممفیس دی ای تمام مواردی را که قبلا توسط پنج افسر متهم به مرگ تایر نیکولز رسیدگی شده بود، بررسی می کند.


دفتر دادستان منطقه شلبی در تنسی روز پنجشنبه گفت که همه پرونده هایی را که قبلا توسط پنج افسر پلیس ممفیس متهم به ضرب و شتم و قتل تایر نیکولز رسیدگی شده بود، بررسی خواهد کرد.

استیو مالروی، دادستان منطقه نگفت که چند پرونده مورد بررسی قرار خواهند گرفت، اما در بیانیه ای گفت که شامل پرونده های بسته و در حال رسیدگی می شود.

مالروی گفت که پنج افسر سابق نیز به فهرست افسران مجری قانون شهرستان اضافه شدند که اعتبار آنها زیر سوال رفته است.

تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز، جونیور و جاستین اسمیت ماه گذشته به قتل درجه دوم، آدم ربایی، سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی در ارتباط با حمله وحشیانه 7 ژانویه به نیکولز متهم شدند.

فیلم‌های ویدئویی جسد و دوربین پلیس این ضرب و شتم را ضبط کردند که سه روز بعد به مرگ او منجر شد و خشم در سراسر کشور را برانگیخت.

با وجود ادعاها مبنی بر اینکه نیکولز به دلیل رانندگی بی احتیاطی متوقف شده است، رئیس پلیس ممفیس بعداً گفت که هیچ مدرکی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد.

همه افسران متهم اعضای یک نیروی ویژه مبارزه با جرم و جنایت به نام اسکورپیون بودند که مدت کوتاهی پس از قتل نیکولز منحل شد. شهردار جیم استریکلند سال گذشته در سخنرانی خود در شهر گفت که این واحد در چند ماه اول راه اندازی خود در سال 2021 صدها نفر را دستگیر کرده بود.

اگرچه این واحد برای مبارزه با جرایم خشونت آمیز ایجاد شده است، برخی از ساکنان می گویند که توسط افسران Scorpion به دلیل جرایم جزئی و غیرخشونت آمیز متوقف شده اند.

یک مرد 22 ساله از ممفیس به نام مونتریوس هریس، این هفته یک شکایت فدرال تنظیم کرد و مدعی شد که افسران Scorpion او را فقط چند روز قبل از حمله به نیکولز کتک زده اند.