تیراندازی دسته جمعی در شیکاگو دختر 8 ساله ای را کشته و 10 تن دیگر را مجروح کرد


پلیس شیکاگو بر این باور است که خشونت‌های گروه‌های تبهکار منجر به تیراندازی مرگبار به یک دختر ۸ ساله شد که منجر به زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در شنبه شب در ساوت ساید این شهر شد.

به گفته پلیس، تیراندازی در حوالی خیابان 52 و دیمن جنوبی حدود ساعت 9:18 شب رخ داد. پیر، پس از چند گلوله به شدت مجروح شدند.

معاون رئیس دون جروم از اداره پلیس شیکاگو
معاون رئیس دان جروم از مرکز پلیس شیکاگو، رسانه ها را در مورد تیراندازی چندین نفر به 5200 S Damen در 14 آوریل 2024 به روز می کند.اداره پلیس شیکاگو

دان ژروم، معاون رئیس پلیس شیکاگو، گفت که پلیس با استفاده از تورنیکت و مهر و موم قفسه سینه، به تلاش‌های بازیابی هشت قربانی دیگر که بین 19 تا 40 نفر هستند کمک خواهد کرد.

گزارش شده است که قربانیان در بیرون در یک گردهمایی خانوادگی ایستاده بودند. در بیانیه ای که توسط اداره پلیس شیکاگو منتشر شد، آمده است که یک شاهد شاهد یک خودروی سدان سیاه رنگ بود که به محل حادثه نزدیک شد، زمانی که شلیک گلوله ها در میان جمعیت شنیده شد. همه قربانیان توسط سازمان آتش نشانی شیکاگو به بیمارستان های محلی اطراف منطقه منتقل شدند.

«این یک عمل خشونت آمیز تصادفی نبود. جروم گفت که احتمالاً مربوط به باند بوده است. «بدون توجه به انگیزه این حادثه، امشب سه کودک بیگناه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یکی از آنها به طرز فجیعی تسلیم جراحات شد. اقدامات متخلفان، اشتباه نکنید، در شهر ما وحشتناک و غیرقابل قبول است.»

کارآگاهان همچنان در حال بررسی این حادثه هستند و کسی دستگیر نشده است.