آینده شما – کاهش وزن بیور و تمرینات زندگی



در جلد وحشی ، مری الیور به ما می گوید: “و شما مجبور نیستید مسئولیت شخص دیگری را در زندگی خود بر عهده بگیرید.”

مهم نیست چه اتفاقی افتاده یا چگونه به اینجا رسیده ایم. اکنون زمان ایجاد چشم انداز آینده است.

یک مکان عالی برای شروع این است که به آینده خود ایمان داشته باشید. آیا تو ترسیدی؟ آیا شما خوشحال هستید؟ شما به چه چیزی اعتقاد دارید زیرا رویاهایتان محقق می شود؟ فکر می کنید برای شما دیر شده است؟ به نظر شما توانایی شما در ایجاد آینده ای که می خواهید چیست؟

افکار شما باعث ایجاد احساسات می شوند ؛ احساسات شما اعمال شما را ایجاد می کند و اقدامات شما به شما نتیجه می دهد.

هر فکری که ما انجام می دهیم دارای یک هدف است که ما را وادار به عمل می کند. به ابتدا بازگردید. شما نمی توانید وزن خود را کاهش دهید و اگر احساس ترس می کنید و سپس پرخوری می کنید ، نتایج شما به ذهن شما ثابت می شود ، شما نمی توانید این کار را انجام دهید. آنها آن را اثبات می کنند که شما نمی توانید. این زمانی اتفاق می افتد که افکار ما ناخواسته و ناخودآگاه هستند.

برای ایجاد آینده ، باید در مورد همه چیز عمدی عمل کنید.

به عبارت دیگر ، اگر شما در حال پرواز در نزدیکی صندلی مغز قبلی خود هستید ، ایده بسیار بدی است که کاری متفاوت از آنچه انجام می دهید انجام دهید. به نظر نمی رسد وقتی شروع به تغییر می کنید جریان پیدا کند.

توجه ، تمرکز ، توجه: اکنون کسانی که در قشر جلویی شما نقش دارند ، می توانند پایه و اساس ایجاد تجربیات جدید را ایجاد کنند.

این بدان معنا نیست که شما شروع به کار کرده اید و همه چیز بدون مشکل پیش می رود یا برای جزئیات دقیق شما کار می کند. ما همیشه می خواهیم آماده پاسخگویی به زندگی باشیم. مردم انواع و اقسام کارهای دیوانه وار انجام می دهند و ما فرصت های زیادی برای بازیابی از جنون یا آرامش یا شفقت یا سلامتی داریم!

مشتاقانه منتظر است

چه می خواهید (نتایج)؟ چرا می خواهید (احساس)؟ وقتی به آنجا می رسید چه می کنید؟ شما چی فکر میکنید؟ شما چه احساسی (احساسات) دارید؟ خلاق بودن. از تخیلاتت استفاده کن.

منتظر چه نوع زندگی هستید؟ در 64.9 سالگی ، من بی صبرانه منتظر آن هستم. من از اولگا کوتلکو ، دونده 77 ساله الهام گرفته ام که تمرینات دو و میدانی را آغاز کرده است. من دوومیدانی نمی دانم ، اما دوست دارم حرکت کنم. من یک چشم انداز ایجاد کرده ام که خودم در 77 بوفه der ving جا خواهم داد.

با نگاهی به گذشته ، هیچ صلاحیت ورزشی را پیدا نکردم. فکر نمی کنم بیش از 3 ماه ورزش کرده باشم. هیچ شواهد تاریخی وجود ندارد که نشان دهد من توانستم به هدفم برسم.

حالا ای کاش مرا روشن می کند. من به باشگاه می روم و میکروفون 5 ساله ام و میکروفونی را که کار من را انجام می دهد می بینم. من همچنان دیده می شوم. من میتوانم ببینم. احساس می کنم.

هویت خراب شده است

وقتی مشتریان من تا پایان عمر با آن مبارزه می کنند و وزن خود را کاهش می دهند ، هویت قدیمی خود را از بین می برند. اگر در حال ایجاد آینده ای جدید هستید ، باید رشد کنید و گام های متفاوتی بردارید – باید تغییر کنید.

وقتی اعتقادات دیرینه خود را کنار بگذارید احساس محافظت و آسیب پذیری خواهید کرد.

غیر منتظره و آسیب پذیر – شوخی می کنید؟ ممکن است احساس غیرمنتظره ای داشته باشید ، اما این چیزی است که مغز قدیمی شما می گوید. اکنون می توانید از خود محافظت کنید. او احساس راحتی نمی کند. مطمئنا. مقاوم و مقاوم بودن در برابر موج آسیب پذیری مستلزم یادگیری جدید است. بدانید که شما قدرت زندگی خود را برای مقابله با این آینده غیرقابل پیش بینی دارید.

با کمال تعجب ، ما می دانیم که این نوع تغییر شما را جوان نگه می دارد. این نوعی استرس هورمونی است. هورمز فشار بر سیستم شما است ، که باعث ایجاد و تداوم قدرت و تداوم جدید می شود. علم به ما می گوید که با متعادل سازی مداوم مقدار مناسب انرژی ، می توانیم سلول های میتوکندری خود را افزایش داده و رشد دهیم.

خانم ها ، این همان چیزی است که ما دنبال می کنیم. این نیز در DNA ما ساخته شده است. نجات به این دلیل اتفاق افتاد که اجداد ما از این مصیبت جان سالم به در بردند. درست؟ سرد. حرارت. کمبود غذا. فعالیت بدنی. ما اشتباه کردیم که سعی کردیم زندگی را برای فرزندانمان آسان کنیم.

بنابراین چگونه می توانیم چشم به راه آینده ای بهتر باشیم؟ با خواسته های خود شروع کنید. مارتا بک با دنبال کردن آهنگ های داغ به او زنگ می زند. ردیابی حیات وحش در سرنگتی. چه چیزی شما را روشن می کند؟ یک قدم دیگر بردار نگاه در داخل. تحقیق کنید. از خودت بپرس؟ اگر بدانید که قرار نیست شکست بخورید چه می کنید؟ 5 سال دیگر می خواهید کجا باشید؟

برای شروع این سفر 5 مورد به شما می دهم.

1. برای سابق خود نامه بنویسید (10 سال پیش یا بیشتر). نظر و احساس خود را به او بگویید. چه توصیه ای به او می کنید؟ به او بینشی درباره آینده اش بدهید.

2. یک نامه با وزن خود تهیه کنید و اگر قبلاً آن پروژه را اجرا می کنید. از او راهنمایی بخواهید. او به شما چه خواهد گفت؟ او چه کاری را شروع خواهد کرد؟ به دنبال راهنمایی داخلی باشید. شما تجربه زیادی دارید. شما خواسته های خود را دارید. آنها چیزهای زیادی از زندگی می دانند.

3. برای تمرین باران دعا کنید (جانت مائو). در مجله روزانه بنویسید که آینده ای را که می خواهید دارید. در مقاله خود از فعلی استفاده کنید. روزی که به هر چیزی که می خواهید می رسید چه فکر می کنید؟

4. طوفان فکری – در مورد تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید. ابتدا خودتان را بررسی کنید. می توانید تصویری از زندگی جدید خود تصور کنید. وقتی به صفحه نگاه می کنید ،

آ. تفاوت شما در چیست؟

ب. چگونه با مشکلات متفاوت برخورد می کنید؟

ج. چه احساسی متفاوت دارید؟

D. چگونه متفاوت عمل می کنید؟

E. کدام قسمت های این تمرین نیاز به تمرین بیشتری دارد؟

5. معلم باشید – من دوست دارم از معلمان الهام بگیرم. هیلاری کلینتون از النر روزولت الهام گرفته است. بسیاری از نویسندگان و پادکست ها با مردان و زنان (اکثراً مردان) مصاحبه کرده اند که به رازهای موفقیت خود پی برده اند. همه جا می توانید آنها را پیدا کنید!

مشاوران امروز من بروک کاستیلو (LCS) ، Phema Chedron (راهبه بودایی) ، آری ویتون (طرح انرژی) و روس هریس (ACT) هستند. هر یک از آنها باعث شد به چیزی درباره زندگی پی ببرم که نمی دانستم و در کور کور خود کجا بودم. آموختن از آنها به من شهامت تغییر را داده است. نتیجه این می شود که زندگی من غنی است.

کسی را پیدا کنید که انگیزه داشته باشد. درباره افرادی که آنها را تحسین می کنید بخوانید.

به این زندگی پشت نکنید. از هر لحاظ رهبر باشید و در زندگی شرکت کنید. تصمیم بگیرید که توسط مشاوران خود راهنمایی شوید.

شخصی پرسید: “با زندگی وحشی و گرانبهای خود چه می کنید؟” دقیقاً بگویید چه کار می کنید!

شما ، آینده ، پادکست قسمت 16 را گوش دهید – برای کاهش وزن در اینجا هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *