قانونگذاران می سی سی پی بی سر و صدا لوایح را می کشند تا شناسایی قانونی افراد ترنس را محدود کنند



جکسون، خانم – مجلس قانونگذاری ایالت می سی سی پی به رهبری جمهوری خواهان به دو لایحه که تلاش برای محدود کردن به رسمیت شناختن قانونی افراد تراجنسیتی دارند، رأی نهایی نخواهد داد.

زمانی که رهبران مجلس نمایندگان و سنا پیش از ضرب‌الاجل دوشنبه شب نتوانستند بر سر نسخه‌های سازش به توافق برسند، این لوایح بدون سر و صدا از بین رفتند. قانونگذاران در آن زمان روی چندین موضوع پیچیده دیگر کار می کردند.

یک لایحه استفاده تراجنسیتی ها از حمام و رختکن در ساختمان های عمومی از جمله خوابگاه های دانشگاه را محدود می کرد. دیگری مشخص می‌کرد که جنسیت در بدو تولد تعریف می‌شود و «فقط دو جنس وجود دارد و هر فرد یا مرد است یا زن».

مجلس نمایندگان و سنا قبلاً نسخه های متفاوتی از هر دو لایحه را تصویب کرده بودند. اتاق‌های تحت کنترل جمهوری‌خواهان قبل از اینکه به فرماندار جمهوری‌خواه تیت ریوز برسد، باید روی یک نسخه واحد از هر لایحه به توافق برسند.

در سال 2021، ریوز قانونی را امضا کرد که بر اساس آن ورزشکاران ترنسجندر از رقابت در تیم های ورزشی دختران یا زنان منع می شوند. سال گذشته، او لایحه‌ای را امضا کرد تا هورمون‌های تأییدکننده جنسیت یا جراحی را برای افراد زیر 18 سال ممنوع کند.

پیشنهادات می سی سی پی در میان چندین لایحه بود که در مجالس ایالتی در سراسر ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفت، زیرا جمهوری خواهان تلاش می کنند دسترسی تراجنسیتی ها را به مراقبت های تایید کننده جنسیت، حمام و ورزش و موارد دیگر محدود کنند.

برای اطلاعات بیشتر از NBC Out، برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید.