سناتور تیم اسکات یک پیام بالقوه کمپین 2024 را آزمایش می کند


چارلستون، SC – سناتور تیم اسکات اعلام نکرد که در اینجا در ضیافت تاریخ سیاه حزب جمهوری خواه کانتی چارلستون در پنج شنبه شب نامزد ریاست جمهوری خواهد شد. اما گاهی به نظر می رسید که او قبلاً یک نامزد بوده است.

اسکات یکی از معدود جمهوری خواهانی است که به طور گسترده اعتقاد بر این است که در حال بررسی یک کمپین انتخاباتی در سال 2024 هستند و به نظر می رسید سخنرانی او در روز پنجشنبه پیش نمایشی از موضوعاتی را ارائه می دهد که ممکن است در مناقصه خود متمرکز شود.

اسکات، اولین سناتور سیاه پوست از کارولینای جنوبی، به طور مفصل در مورد داستان شخصی خود از غلبه بر فقر دوران کودکی، استقامت خانواده‌اش در طول نسل‌های نژادپرستی و ورود او به سیاست صحبت کرد و استدلال کرد که تجربه‌اش گواه این است که پیشرفت کشور در زمینه‌های نژادی بیشتر از مدرن است. -نژادپرستی روز

من به خاطر رنگ حزبم از اینکه شهروند درجه دو محسوب شوم امتناع می کنم.

سناتور تیم اسکات، RS.C.

اسکات همچنین اصول دستور کار خود را ترویج کرد – ترویج مناطق فرصت، اصلاحات محافظه کارانه پلیس، محدود کردن هزینه های فدرال و اعمال سیاست های انتخاب مدرسه.

اسکات گفت: “راهی برای ما وجود دارد که این کشور را حول اصول اساسی که ما را به جلو می‌برند متحد کنیم، اما باید این دروغ را پشت سر بگذاریم که این بدترین زمان در تاریخ آمریکا است – فقط اگر تاریخ آمریکا از امروز شروع شود.”

او ادامه داد: «از اینکه مردم به من می گویند چقدر بد است، خسته و خسته هستم. من هر روز کار می کنم تا مطمئن شوم همه آمریکایی ها در یک زمین بازی برابر بازی می کنند. اما امروز سال 1865 نیست. امروز 1923 نیست. … ما پیشرفت های فوق العاده ای داشته ایم، و زمان آن فرا رسیده است که ما به عنوان مردم پیشرفتی را که در حال انجامش هستیم جشن بگیریم.

سخنرانی اسکات یک روز پس از آن انجام شد که یکی از هموطنان اسکات در کارولینای جنوبی – نیکی هیلی، فرماندار سابق جمهوری خواه – مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود را در این ایالت آغاز کرد.

مانند هیلی، اسکات از تجربه خود به عنوان یک فرد رنگین پوست برای عقب نشینی از آنچه محافظه کاران به عنوان فراخوان «بیداری» برای تغییر اجتماعی به سخره گرفته اند، استفاده کرد. و همچنین مانند هیلی، سیاست‌هایی که او ترویج می‌کند، در یک حوزه بالقوه انتخابات ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه، استقبال قابل‌توجهی خواهد داشت.

در یک نقطه، اسکات پیشنهاد کرد که محافظه کاران تحت محاصره هستند و به طور فزاینده ای در معرض تبعیض قرار می گیرند. اظهارات او مورد تشویق شدید قرار گرفت.

اسکات گفت: “گوش کن، من درک می کنم که چه حسی دارد که با من به عنوان یک شهروند درجه دوم به دلیل رنگ پوستم رفتار شود.” من به دلیل رنگ حزبم از اینکه شهروند درجه دوم محسوب شوم امتناع می‌کنم.»

کمپین ریاست جمهوری اسکات نشان دهنده ورود یکی دیگر از ستاره های رو به رشد حزب جمهوریخواه به رقابت برای رویارویی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ پس از اعلام هیلی در این هفته خواهد بود. و بیشتر، مانند ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، می تواند در ماه های آینده اعلام کند.

اسکات صبح پنجشنبه در رادیوی محلی برای هیلی آرزوی موفقیت کرد اما گفت که احساس می کند “مطمئنا” در رقابت برای بیش از یک مقام برجسته منتخب از ایالت پالمتو وجود دارد. او پس از سخنرانی خود در چارلستون یک تور شنیداری را آغاز می کند که هفته آینده او را از آیووا، اولین ایالت در تقویم اولیه حزب جمهوری خواه در سال 2024 عبور خواهد داد.

همانطور که وال استریت ژورنال و آکسیوس گزارش کرده اند، اسکات، که سابقه رای او را در ردیف سناتورهای محافظه کارتر حزب قرار می دهد، به نظر می رسد در حال ایجاد زیرساخت ها برای کمپین ریاست جمهوری است. اسکات برای اولین بار در اواسط دهه 1990 به عضویت شورای شهرستان چارلستون انتخاب شد و قبل از اینکه در مجلس ایالتی و مجلس نمایندگان آمریکا خدمت کند، توسط هیلی برای پر کردن کرسی سناتور جیم دیمینت در سال 2012 انتخاب شد. او بعداً در انتخابات پیروز شد تا بقیه کرسی های خود را پر کند. دوره در سال 2014 و دوره های کامل را در سال 2016 و سال گذشته به دست آورد.

اسکات عصر پنجشنبه در مورد رویکرد خود به سیاست صحبت کرد و خواستار «برگرداندن فدرال» شد [spending] با بهبود آموزش و منابع برای ادارات پلیس و تراز کردن جمهوری خواهان به عنوان «حزب والدین».

شرکت کنندگان در این ضیافت به پیشنهاد اسکات برای ریاست جمهوری ابراز علاقه کردند، اما گفتند که خیلی زود است که در مورد عملکرد او نظر بدهند.

روندا کلمن که در این شام حضور داشت، گفت که در دبیرستان با اسکات برخورد کرده و معتقد است که او یک نامزد قدرتمند ریاست جمهوری خواهد بود.

او گفت: “من تعجب نمی کنم که او امروز در جایی است.”

ماروین آرنسدورف، رئیس هیئت مدیره آکادمی دانشگاهی Oceanside، و همسرش، وندی آرنسدورف، یک مشاور املاک محلی، گفتند که آنها شیفته یک کمپین ریاست جمهوری اسکات شده اند، اما منتظرند ببینند که این حوزه چگونه بیشتر توسعه می یابد قبل از اینکه آنها متعهد به هر کاری شوند. یک مدعی

وندی گفت: “خیلی خوب است که انتخابی داشته باشید که با آن راحت باشید.” “و نه فقط یکی.”

ماروین گفت که انتظار دارد هیلی و اسکات پیام تغییر نسل را دنبال کنند. اما، او افزود، ترامپ در این ایالت “بسیار قوی” است.

من سیاست های او را دوست دارم. ماروین درباره ترامپ گفت: من طرفدار این رفتار نیستم. “من فکر می کنم این درد دارد.”

“اکانت توییتر او را برای همیشه بردارید!” وندی افزود. توییتر پس از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره، حساب کاربری او را در سال جاری بازگرداند.

با این حال، اگر ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه شود، تصمیم گیری در مورد حمایت از چه کسی در صندوق رای دشوار نخواهد بود.

ماروین گفت: «اگر او نامزد بود. “من به او رای می دهم.”