زن میسوری متهم به توطئه آدم ربایی مرگبار زن باردار به قتل جنین متهم شد


سوابق دادگاه فدرال نشان می دهد که یک زن میسوری متهم به ربودن مرگبار یک زن باردار که ظاهراً قصد داشت فرزندش را به عنوان فرزند خود بخواند، متهم به مرگ جنین شده است.

بر اساس کیفرخواستی که روز سه شنبه در دادگاه منطقه فدرال در میسوری ارائه شد، یک هیئت منصفه آمبر واترمن، 43 ساله را به آدم ربایی که منجر به مرگ والکری گریس ویلیس شد، متهم کرد.

واترمن در ماه نوامبر به دلیل ربودن مرگبار اشلی بوش، 33 ساله متهم شد. بوش، از شهرستان بنتون، آرکانزاس، در هفته 31 بارداری بود که جسدش در 3 نوامبر پیدا شد.

اشلی بوش.
اشلی بوش.کلانتر شهرستان بنتون از طریق فیس بوک

مقامات قبلا گفته بودند که به نظر می رسد بوش تیرباران شده باشد. بقایای او در میسوری، در مکانی متفاوت از جنین کشف شد.

همسر واترمن، جیمی واترمن، 43 ساله، قبلا به یکی از اتهامات کمک به همسرش در ربوده شدن و جلوگیری از دستگیری او متهم شده بود.

امبر واترمن در صورت محکومیت به حبس ابد محکوم خواهد شد. شوهرش با حداکثر 15 سال زندان مواجه است. هر دو اعتراف به بی گناهی کرده اند.

وکلای واترمن ها بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقامات فدرال قبلاً گفته بودند که امبر واترمن، اهل پینویل، میسوری، در نقش زنی به نام “لوسی” ظاهر شده و ظاهراً بوش را به این باور رساند که در 31 اکتبر با یک ناظر کاری ملاقات می کند.

امبر واترمن پیش از بازداشت، طبق سوگند نامه ای که در حمایت از دستگیری او بود، آشنایی با بوش را انکار کرد. او در مصاحبه ای با مقامات خانه اش گفت که در 31 اکتبر، همان روزی که بوش ناپدید شده بود، نوزاد مرده به دنیا آورد.

جیمی واترمن به مقامات گفته است که همسرش جسد بوش را در یک گودال آتش سوزی کرده و به قتل اعتراف کرده است. جیمی واترمن اضافه کرد که بعداً لوسی را که او را همکار سابق والمارت توصیف کرد، مقصر این مرگ دانست.