افزایش موارد آنفولانزا و کووید و عروسی برای سازندگان «باربی»: Morning Rundown


دموکرات ها می گویند زمان آن فرا رسیده است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برنامه های دور دوم خود را ارائه کند. تهدیدهای خشونت آمیز برای قضاتی که ترامپ را از صندوق رای کلرادو بیرون انداختند. مدیر CDC هشدار می دهد و ما به اوج زمستانی موارد آنفولانزا و کووید نزدیک نیستیم.

در اینجا چیزی است که امروز باید بدانید.

آیا به طور منظم خبرنامه ما را می خوانید؟ خیلی دوست داریم نظرتان را بدانیم! برای شرکت در نظرسنجی کوتاه ما روی زیر کلیک کنید. نظرات خود را به ما بگویید.

بایدن هنوز دستور کار دور دوم را مشخص نکرده است. چرا این می تواند یک مشکل باشد

ماکسول فراست، نماینده دموکرات فلوریدا گفت که او می خواهد ببیند که جو بایدن برای «دستور کار جسورانه آب و هوایی» فراخوان دهد. دستور کار متمرکز بر افراد طبقه کارگر؛ ابطال بدهی دانشجویان.» ساحل کاپور، گزارشگر ارشد سیاسی، خاطرنشان می کند که ایده های فراست برای رئیس جمهور در حالی که او برای انتخاب مجدد نامزد می شود، قابل تامل است، زیرا او مظهر حوزه های انتخابیه با گرایش دموکرات است که در حال حاضر بر جو بایدن تاثیر گذاشته است. فراست جوان است، مترقی است و سیاه پوست و لاتین تبار است.

فراست گفت که بایدن هنوز دستور کار دور دوم را مشخص نکرده است، به کمپین او کمکی نمی کند. فراست گفت: «این کلید انتخاب مجدد است. و برای بایدن «کافی نیست» که دستاوردهای دو سال گذشته‌اش را مطرح کند یا صحبت‌های بیهوده دونالد ترامپ را مطرح کند.

این خبرنامه صبحگاهی است، یک خبرنامه برای شروع صبح شما. ثبت نام اینجا تا آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

بایدن با رتبه بندی ضعیف در میان گروه های مهم دموکرات دوست که برای پیروزی او در سال 2020 حیاتی بودند، وارد سال انتخابات می شود. رای دهندگان جوانی که در سال 2024 به دلیل رای دادن به بایدن فروخته نمی شوند، در مصاحبه ها گفتند که زندگی آنها در دوران ریاست جمهوری او بهبود چندانی نداشته است.

در حالی که یکی از مقامات کاخ سفید به موارد دستور کار مانند کاهش هزینه داروهای تجویزی و انسولین 35 دلاری اشاره کرد، جزئیات دستور کار دور دوم بایدن مبهم است. دموکرات ها می گویند این باید تغییر کند.

پوشش بیشتر انتخابات 2024

  • کمپین بایدن با معضل دیگری دست و پنجه نرم می کند: چگونه در مورد دونالد ترامپ صحبت کنیم.
  • مبارزه برای توقف یک سنگ بنای دستور کار “تقابل” ترامپ در صورت پیروزی مجدد در انتخابات در جریان است. در اینجا دلیل آن است بسیاری از کارمندان دولت مخالف بخش F هستند.

پیامدهای رای گیری ترامپ در کلرادو

بر اساس گزارش ها، در 24 ساعت پس از تصمیم دادگاه عالی کلرادو برای اخراج دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از رای گیری مقدماتی جمهوری خواهان، “لفاظی های خشونت آمیز قابل توجهی” از جمله تهدید به مرگ، علیه قضات و دموکرات ها در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ظاهر شده است. پیشبرد دموکراسی، یک سازمان غیرانتفاعی غیر حزبی. تهدیدها در یک الگوی قابل پیش بینی و آشنا قرار می گیرند، پس از تحولات حقوقی علیه ترامپ بارها و بارها دیده شده است.

در حالی که این حکم به خشم آنلاین دامن زد، آگاهان سیاسی در هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات این تصمیم را می گویند در واقع می تواند یک موهبت برای ترامپ باشد. مقامات منتخب حزب جمهوری خواه حول این حکم به دور ترامپ تجمع کرده اند، حتی آنهایی که از او برای ریاست جمهوری حمایت نمی کنند. در مورد پاسخ اردوگاه بایدن: «آنها عصبانی هستند»، یک منبع آگاه با گفتگوهای مربوط به مقامات ارشد کاخ سفید و کمپین بایدن گفت: «آنها عصبانی هستند.

در همین حال، حزب جمهوری خواه کلرادو در حال حاضر در حال بررسی یک راه حل است – هر چند پیچیده – که به ترامپ اجازه می دهد در صندوق رای باقی بماند.

دیپلماسی متشنج در آستانه رای گیری کمک های سازمان ملل به غزه

ایالات متحده پیش از رای گیری طولانی مدت در مورد قطعنامه جدید سازمان ملل که خواستار اجازه دادن به کمک های ضروری به غزه است، درگیر دیپلماسی سطح بالا است. مذاکرات پرتنشی بر سر متن متن برای جلوگیری از وتوی دیگر آمریکا پس از به تعویق افتادن رای گیری در سه روز گذشته در جریان است. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در دفاع از موضع ایالات متحده گفت که «عملاً هیچ کس نشنیده است که از حماس خواسته باشد که پشت غیرنظامیان پنهان نشود، سلاح‌هایش را زمین بگذارد، تسلیم شود».

به گفته دفتر رسانه ای حماس در غزه، حدود 20000 فلسطینی در غزه کشته شده اند. به گفته مدافعان حقوق بشر و گروه های امدادی، اکثریت قریب به اتفاق 2.2 میلیون نفر از جمعیت این منطقه آواره هستند و نیمی از آنها با گرسنگی روبرو هستند. به روز رسانی های زنده را اینجا دنبال کنید.

چگونه ایالات متحده نتوانست طناب های پنجره را از خفه کردن صدها کودک تا حد مرگ متوقف کند

در 50 سال گذشته صدها کودک خردسال به طور تصادفی طناب های پرده ها، سایه ها و پرده های پنجره را خفه کرده اند. سازندگان و مقامات فدرال از این خطر برای دهه ها اطلاع داشتند. اما بچه ها همچنان می میرند.

تصویری از کودکانی که توسط طناب‌های پوشش پنجره خفه شده‌اند و تصویری از طناب‌های پوشاننده پنجره داخلی و خارجی روی پرده‌های پنجره‌دار.
NBC News

بر اساس آمار کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی و داده های داخلی فدرال، از سال 1973، ان بی سی نیوز دریافت که حداقل 440 کودک 8 ساله و کمتر از سال 1973 با طناب های پوشاننده پنجره خفه شده اند.

این داستان این است که چگونه الزامات ایمنی برای یک کالای معمولی خانگی با تأخیر مواجه شده است – و چگونه پوشش های پنجره با طناب های کشنده مدت ها پس از مشخص شدن کشندگی آنها همچنان به فروش می رسد. داستان کامل را اینجا بخوانید.

آمریکایی های آزاد شده در تبادل زندانیان ونزوئلا وارد آمریکا شدند

شش آمریکایی که به گفته دولت آمریکا به اشتباه در ونزوئلا بازداشت شده اند، عصر دیروز در تگزاس، ساعاتی پس از اعلام توافق بین دولت بایدن و دولت ونزوئلا، به خاک سپرده شدند. در این مبادله، ایالات متحده با آزادی الکس ساب، متحد کلمبیایی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، متهم به طرح پولشویی، برای آزادی 10 نفر موافقت کرد.

این معامله به ویژه شامل بازگشت لئونارد فرانسیس، مردی که پشت یکی از بدترین رسوایی های رشوه در تاریخ نیروی دریایی ایالات متحده بود، بود. سال گذشته، هفته‌ها قبل از صدور حکم، «لئونارد چاق» پس از فرار از حبس خانگی با بریدن دستبند نظارت بر مچ پا به ونزوئلا گریخت. فرانسیس، همراه با سه آمریکایی دیگر که به اشتباه بازداشت نشده اند، قرار است وارد آمریکا شوند در مکانی نامعلوم

در بیمارستان های HCA، فردی که قلب شما را تحت نظر دارد، ممکن است 79 بیمار دیگر را نیز تحت نظر داشته باشد

امروزه در اکثر بیمارستان‌ها، افرادی که ریتم قلب، فشار خون یا عملکرد تنفسی بیماران را کنترل می‌کنند، پرستارانی نیستند که با آنها تعامل داشته باشند. آن‌ها تکنسین‌های «دورسنجی» هستند که قرار است به آن پرستاران در مورد تغییرات معنی‌دار در علائم حیاتی منتقل شده توسط دستگاه‌های الکترونیکی متصل به بیماران هشدار دهند. در برخی از امکانات HCA Healthcare، برخی از تکنسین ها تا 80 بیمار را در یک زمان رسیدگی می کنند و بیماران را در معرض خطر عدم دریافت مراقبت های مورد نیاز در زمان نیاز قرار می دهند.

این همان چیزی است که سیندی داونز معتقد است برای شوهرش، تری، زمانی که پرستاران یک بیمارستان HCA در کانزاس از تغییر ریتم قلب تری مطلع نشدند، اتفاق افتاد. داونز گفت: “اگر افراد تله متری مشغول کار بودند، می دیدند که او نبض ندارد.” در عوض، او شوهر تقریباً 50 ساله خود را از دست داد.

در طول سال گذشته، NBC News با تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران، مدیران و سایر کارمندان HCA مصاحبه کرده است که می‌گویند این شرکت سود را بیشتر از بیماران می کند. برخی از این افراد می گویند که پرسنل واحدهای تله متری این شرکت یک نمونه است.

سخنران امروز: موارد آنفولانزا و کووید در این فصل…

دکتر مندی کوهن، مدیر CDC، دیروز در مصاحبه ای گفت … هنوز در حال افزایش هستند و هنوز به اوج خود نرسیده اند. کوهن گفت که کشور شاهد “افزایش شدید” موارد آنفولانزا، به ویژه در جنوب است. در اینجا نحوه محافظت از خود آورده شده است در میان عجله سفر تعطیلات و جمع شدن با عزیزان.

سیاست به طور خلاصه

واکنش شدید حقوق سقط جنین: محافظه کاران در ایالت هایی مانند اوهایو، کانزاس و میشیگان، جایی که مدافعان حقوق سقط جنین پس از سرنگونی رو در مقابل وید، پیروزی های عمده ای در انتخابات کسب کردند. در تلاش برای جلوگیری از اجرا هستند از ابتکارات

مبارزه با مصونیت رئیس جمهور: وکلای دونالد ترامپ از دادگاه عالی درخواست کردند برای جلوگیری از تصمیم گیریدر حال حاضر، آیا رئیس جمهور سابق مصونیت گسترده ای برای اقداماتی که در به چالش کشیدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 انجام داد، داشت یا خیر.

پرونده افترا جولیانی: یک قاضی فدرال به رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ دستور داد شروع به پرداخت دستمزد دو کارگر سابق انتخابات گرجستان 146 میلیون دلاری که به آنها اهدا شد.

شورش 6 ژانویه: زنی در واشنگتن دی سی از اپلیکیشن دوستیابی بامبل برای اعتراف گرفتن از طرفداران ترامپ که در شورش کنگره شرکت داشتند استفاده کرد. دیروز یکی از مردانی که او تحویل داد به تجاوز به مأموران اعتراف کرد.

انتخاب کارکنان: ترس و نفرت از کارت های اعتباری

انفجار سرویس‌های «اکنون بخر، دیرتر بپرداز» مانند Afterpay و Affirm هشدارهایی را به وجود آورده است که مصرف‌کنندگان در تلاش هستند و بی‌احتیاط می‌شوند و پس از پایان دادن به محصولات اعتباری رایج، به سمت وام‌های اقساطی عمدتاً غیرقانونی هجوم می‌آورند. در حالی که این موضوع برای بسیاری از کاربران BNPL صادق است، کارشناسان صنعت به کریستین رومنز می گویند که بسیاری دیگر اعتبار قوی دارند اما به دنبال طفره رفتن از افزایش نرخ بهره و کارمزد کارت. – ریچ بلیس، سردبیر ارشد کسب و کار

در صورتیکه آن را از دست دادید

انتخاب کنید: خرید آنلاین، ساده شده

چه برای خرید خیلی شلوغ بوده باشید و چه متوجه شده اید که فراموش کرده اید برای شخصی در لیست خود هدیه بخرید، گزینه های لحظه آخری زیادی وجود دارد که اگر عضویت آمازون پرایم داشته باشید همچنان به موقع به دستتان می رسد. به این گزینه ها نگاهی بیندازیدکه همگی زیر 25 دلار هستند.

در The Selection ثبت نام کنید خبرنامه برای بررسی انحصاری و خرید محتوای از NBC Select.

با تشکر از خواندن خلاصه صبح امروز. خبرنامه امروز توسط الیزابت رابینسون برای شما تنظیم شده است. اگر طرفدار هستید، لطفاً یک پیوند را برای خانواده و دوستان خود ارسال کنید. آنها می توانند ثبت نام کنند اینجا.