کیتلین کلارک اولین بازی WNBA را با Fever در بازی نمایشگاهی مقابل Wings انجام داد



آرلینگتون، تگزاس – بیش از سه ساعت قبل از اینکه کیتلین کلارک اولین بازی خود را در WNBA با تب ایندیانا در یک بازی نمایشگاهی مقابل دالاس وینگز در جمعه شب انجام دهد، برخی از هواداران در میان جمعیت فروش رفته بیرون سالن با لباس پوشیدن در دانشگاه شماره 22 به صف شده بودند. پیراهن آیووا

و کلارک یک نمایش اجرا کرد.

بسکتبالیست زن سال NCAA با 16 امتیاز در 16 دقیقه پیشتاز تمام گلزنان نیمه اول بود و در باخت 79-76 تب با 21 امتیاز بالاترین تیم را به پایان رساند. او 6 از 15 از زمین شامل 5 از 13 از عمق بود و سه ریباند، دو پاس منجر به گل، 4 خطا و 5 برگردان داشت.

21 امتیاز او برای بازی با جلین براون، تازه کار دالاس مساوی بود.

او حتی این شانس را داشت که بازی را به وقت اضافه بفرستد. سبد برنده دالاس توسط آریک اوگونبوواله در سه ثانیه مانده به پایان رسید و تلاش 3 امتیازی کلارک از گوشه سمت راست در صدای زنگ کوتاه بود.

اولین سبد حرفه ای کلارک در کمتر از یک دقیقه بازی روی یک پرتاب 3 امتیازی 28 فوتی در نزدیکی خط کناری چپ به دست آمد. او در این نیمه 4 پرتاب 3 امتیازی زد و دو تا از سه پرتاب آزاد را در اثر خطا روی یک ضربه پشت قوس اضافه کرد.

او در وقت سوم گل نخورد و پس از انجام چهارمین خطای خود تا پنج دقیقه پایانی نشست.

کریستینا ادج که 35 سال در آیووا زندگی کرد و سه سال پیش به حومه دالاس در رولت نقل مکان کرد، یکی از طرفدارانی بود که زود حاضر شد. او گفت که رسیدن زودهنگام به مرکز کالج پارک دانشگاه تگزاس-آرلینگتون شانس او ​​را برای گرفتن عکس با پدیده بسکتبال که دو بار بازیکن ملی سال با آیووا هاوکیز بود، افزایش می دهد.

ادج که گفت پسرش بلیط را به عنوان هدیه تولد به او داده است، گفت: «تولد من است و من فقط می‌خواهم یک عکس با او داشته باشم!» او یک تابلوی پوستر زرد روشن حمل می کرد که این درخواست را تبلیغ می کرد.

پیلین آموس 9 ساله نیز در بیرون از ورزشگاه حضور داشت و پیراهن زرد رنگ کلارک با علامت خودش را پوشیده بود: «وقتی بزرگ شدم می‌خواهم مثل او باشم».

ربکا آموس، مادر پیلین، تقریباً یک ساعت رانندگی را از شهر انیس طی کرد.

ربکا گفت: «من دیوانه‌وار او را (در تلویزیون) تماشا کردم. بنابراین، او (پایلین) به نوعی برای او رشد کرد. سپس ما می گفتیم، “وای، حالا او در دالاس است.” ما واقعاً می‌توانیم برویم او را ببینیم!»

وقتی کلارک با استارترهای ایندیانا معرفی شد، تشویق شدیدی را دریافت کرد.

در حالی که کلارک طرفداران زیادی داشت، طرفداران Wings به او پاس نمی دادند. هنگامی که او در نیمه اول مدافع خود را در میانه زمین دریبل می کرد، یک زن فریاد زد: «او را بگیر! بگیرش!”

اولین بازی پیش فصل WNBA در همان شبی برگزار شد که دالاس ماوریکس NBA میزبان لس آنجلس کلیپرز در بازی 6 از سری دور اول پلی آف در حدود 20 مایلی بود.

این نمایشگاه اولین بازی از دو بازی Fever بود تا اینکه کلارک اولین فصل عادی خود را در 14 می در کنتیکت سان انجام دهد.

این بازی بلافاصله پس از اعلام آن در برنامه دالاس، به طور خاص توسط رئیس و مدیر عامل Wings، بلافاصله پس از اینکه کلارک در فوریه اعلام کرد که کالج را برای WNBA ترک خواهد کرد، با درخواست گرگ بیب، به فروش رسید. ایندیانا در قرعه کشی اولین انتخاب امسال در دسامبر گذشته برنده شد.

یک خدمه تلویزیون محلی ورود Fever را به فرودگاه بین المللی DFW در روز پنجشنبه ضبط کردند. در جلسه رسانه ای کلارک در صبح جمعه، او درخواست امضای تصویر سونوگرافی یک زوج را مطرح کرد.

او با خنده گفت: “این قطعا اولین بار بود.”

کلانی براون مرکز وینگز گفت: «این واقعاً عالی است که کیتلین این همه توجه را به بسکتبال زنان جلب کرده است، بنابراین من واقعاً از این بابت سپاسگزارم. “این برای بازی ما عالی است.”

آلیا بوستون، مرکز تب، مبتدی سال WNBA در فصل گذشته و بهترین بازیکن دانشگاهی زنان قبل از حضور کلارک، گفت: “این چیزی است که بسکتبال زنان برای مدتی طولانی سزاوار آن بوده است.” «دیر شدن بهتر از هرگز نرسیدن است. من واقعا برای اتفاقاتی که برای این لیگ در راه است هیجان‌زده هستم.»

وینگز ماه گذشته اعلام کرد که بلیط فصل خود را به فروش رسانده است که حدود 2500 صندلی دارد.

ایندیانا به کالج پارک سنتر بازخواهد گشت تا دو بار در طول فصل عادی بازی کند، در 17 ژوئیه در آخرین بازی قبل از وقفه تقریباً یک ماهه المپیک WNBA و یک روز پس از برگزاری بازی ستاره های MLB در استادیوم خانگی تگزاس رنجرز. کمتر از سه مایل دورتر The Fever نیز در 1 سپتامبر در آنجا پخش می شود.