در دنیای دیزنی، بازدیدکنندگان بزرگسال به طور فزاینده ای کار از راه دور را با بازی ترکیب می کنند



هنگام کار از راه دور بر روی یک لپ تاپ، از نظر فنی، یک کارگر می تواند در هر جایی باشد. آنها حتی می توانند در دنیای دیزنی باشند.

از وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران مستقل دیزنی گرفته تا متخصصان صنعت فناوری، آژانس های مسافرتی و افرادی که دارای مانیتور دوتایی در Epcot هستند، طرفداران بزرگسال دیزنی ورلد عادت کار از راه دور خود را از داخل پارک ها در پست های رسانه های اجتماعی ثبت می کنند.

این پدیده‌ای است که از حدود سال 2022، با افزایش جمعیت پس از همه‌گیری از بازگشت مردم به پارک‌های موضوعی و افزایش کار از راه دور و مشاغلی که مردم هرگز واقعاً در آن امضا نمی‌کنند، رواج پیدا کرده است.

AJ Wolfe که بیش از 15 سال است در مورد پارک های دیزنی از جمله از طریق وبلاگ محبوب غذای دیزنی خود می نویسد، گفت: “مردم می خواهند به اورلاندو نقل مکان کنند، آنها می خواهند احساس کنند در دنیای دیزنی زندگی می کنند.” “شما به مکانی نزدیک تر هستید که شما را خوشحال می کند، و وقتی کارتان تمام شد می توانید خیلی سریعتر به آن دسترسی داشته باشید.”

ولف تقریباً به همین مدت در پارک ها کار می کند و به مردم توصیه می کند که بهترین مکان ها برای کار در آنها کجاست. از زمانی که پارک‌ها در اواخر سال 2020 پس از اینکه کووید-19 مجبور به تعطیلی طولانی مدت آنها شد، بازگشایی شدند، وولف گفت که متوجه شده است افراد بیشتری که به طور هدفمند کار از راه دور را از داخل دنیای دیزنی انتخاب می‌کنند.

او گفت: “خطوط بین فضاهای کاری معمولی و اوقات فراغت در سراسر جهان محو شده است.” من فکر می‌کنم مردم شرایطی را اتخاذ می‌کنند و به دنبال اتخاذ موقعیتی هستند که در آن بتوانند همزمان با تجربه‌ای که از آن لذت می‌برند، کار کنند.»

پایگاه طرفداران متعهد و پر سر و صدا Disney World – ده ها انجمن آنلاین و سازنده وجود دارد که تقریباً به همه چیز در مورد پارک ها اختصاص داده شده است – با شیوه های کار از راه دور دست و پنجه نرم کرده است.

رویه نوظهور باعث ناباوری و انتقاد شده است. در اواخر ماه آوریل، یکی از ساکنان اورلاندو در زیرمجموعه Disney World در مورد راه اندازی یک فضای کاری در کافه ای که در سال 2022 در Epcot افتتاح شد، پست کرد. پس از اینکه کاربران شروع به شکایت کردند که کارمند از راه دور ممکن است میزی را که میهمانان دیگر می‌خواهند از آن برای خوردن استفاده کنند برمی‌دارد، تاپیک باید قفل می‌شد (پست مربوط به بعدازظهر سه‌شنبه بود و کافه عمدتاً خالی به نظر می‌رسید).

دیزنی همچنین مکان‌های بیشتری را در سراسر استراحتگاه نصب کرده است که مردم می‌توانند تلفن‌های خود را شارژ کنند، زیرا اپلیکیشن دنیای تلفن همراه Disney World به بخشی ضروری از تجربه تبدیل شده است – مهمانان از آن برای دور زدن خطوط، سفارش غذا، اسکن بلیط، بررسی زمان انتظار و موارد دیگر استفاده می‌کنند. بسیاری از خدمات پیشخوان و رستوران‌های کافه‌دار در داخل پارک‌ها مکان‌هایی برای شارژ دستگاه‌های شما دارند. درگاه‌های شارژ بی‌سیم جدیدتر، مانند کافه Epcot، و پریزها به نوبه خود مکانی را برای افراد فراهم کرده‌اند تا تبلت یا لپ‌تاپ خود را وصل کنند.

وولف گفت: «فکر می‌کنم آنها احتمالاً متوجه شده‌اند که این امر به نفع افرادی است که به تازگی به اورلاندو نقل مکان کرده‌اند تا به پارک‌ها نزدیک‌تر شوند و به مکانی برای کار نیاز دارند.

والت دیزنی ورلد به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

ظهور کار از راه دور در دنیای دیزنی با رشد مداوم محتوای آنلاین مرتبط با پارک های دیزنی به طور کلی همراه است. وولف که در حال کار بر روی کتابی درباره پدیده “بزرگسالان دیزنی” است، گفت: “هیجان های جانبی” آنلاین مربوط به دنیای دیزنی رایج تر می شود.

برخی از افرادی که در مورد کار در دنیای دیزنی پست داده اند، خدمات برنامه ریزی سفر را نیز به دیگر طرفداران دیزنی ارائه می دهند. ده‌ها نفر شغل تمام وقت دارند و محتوای روزانه در مورد پارک‌های دیزنی و از داخل پارک‌های دیزنی ایجاد می‌کنند، در یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام و وبلاگ‌ها پست می‌گذارند. آنها تقریباً هرگز به طور رسمی به شرکت والت دیزنی وابسته نیستند. آنها اغلب در جایی بین رسانه های مستقل و طرفداران حرفه ای قرار می گیرند.

به طور جداگانه، حتی افراد بیشتری هستند که از ارسال پست در مورد دیزنی درآمد کسب نمی کنند، اما در عوض با اشتراک گذاری آنلاین تجربیات دیزنی خود، جامعه را پیدا می کنند.

وولف گفت: «این حال و هوای «Epcot کافی شاپ من است» است. به جای اینکه «لپ‌تاپم را می‌بندم و شروع به تماشای نتفلیکس می‌کنم»، مانند این است که «لپ‌تاپم را می‌بندم و به سفینه فضایی زمین می‌روم».