موج سوار آمریکایی با همراهی دلفین ها در مسابقات قهرمانی جهان در استرالیا


موج سوار هاوایی، گابریلا برایان، موجی از دلفین ها را با غلاف دلفین ها به اشتراک گذاشت و اولین رویداد تور قهرمانی جهانی خود را بر فراز سویر لیندبلاد تازه کار کالیفرنیایی در موج سواری در مارگارت ریور پرو در استرالیای غربی در روز یکشنبه برد.

جک رابینسون، محلی مارگارت ریور، در فینال مردانه تماشایی مقابل جان جان فلورانس، قهرمان دو دوره جهانی هاوایی، در تکرار فینال سال 2022 خود در همان رویداد، شرکت کرد.

رابینسون و فلورانس دو موج سوار این رویداد بودند و حکاکی های بزرگی را روی دیوارهای دو بالای سر انجام دادند زیرا امواج در آخرین روز از پنجره 11 روزه رقابت ها در نهایت بهبود یافتند.

لحظه تعیین کننده در میانه راه فینال بود که رابینسون امتیاز عالی 9.10 از 10 را برای دو پیچ غول پیکر در بزرگترین موج روز به ثمر رساند و آن را با هوای جلویی بلند در موج بعدی با امتیاز 8.17 دنبال کرد.

فلورانس به مبارزه ادامه داد و یک موج عالی برای خود به ثمر رساند، اما نتوانست در استرالیای غربی که با 17.27 از 20 به پایان رسید و فلورانس 16.04 به پایان رسید.

«این فینالی بود که می‌خواستم، می‌خواستم همه چیز را در آن بیندازم. موج سواری در برابر جان همیشه سرگرم کننده است – ما در کنار هم هیت های بیشتری خواهیم داشت.

تور جهانی بعدی به سمت لوله‌های تند تآهوپوئو در تاهیتی می‌رود، جایی که رابینسون و فلورانس هر دو در میان افراد مورد علاقه‌ای خواهند بود که تا چند ماه دیگر برای طلای المپیک می‌جنگند.

فلورانس پیش از این در نیمه نهایی خود در مقابل جورج پیتار، وایلدکارت استرالیایی، تنها 10 کامل مسابقه را به ثمر رساند.

غرب استرالیا مارگارت ریور پرو
گابریلا برایان از هاوایی پس از پیروزی در دور نهایی در غرب استرالیا مارگارت ریور پرو در روز یکشنبه.بئاتریز رایدر / لیگ جهانی موج سواری از طریق گتی ایماژ

هم برایان 22 ساله و هم لیندبلاد 18 ساله مجبور شدند به اعماق رودخانه مارگارت بروند تا از قطع شدن نیمه فصل جلوگیری کنند و جای خود را برای باقی مانده تور 2024 حفظ کنند.

لیندبلاد با اعزام تایلر رایت، قهرمان دو دوره جهان در نیمه نهایی خود، با بهترین فرم به فینال رفت تا جایگاه خود را بالاتر از خط برش حفظ کند.

برایان با 7.83 برای دو چرخش قدرتمند در فورهند او پیشتاز شد و تعداد زیادی دلفین دور او چرخیدند.

«وقتی بیرون رانده شدم، فقط وای بودم! آن موج توسط کسی برای من فرستاده شد، دلفین هایی که در آن بودند. این جادویی بود.

من خیلی خوشحالم که امروز موج های خوبی داشتیم و همه دخترها نمایش خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. این دیوانه است، من فقط برنده شدم!»

اکنون هر دو رشته مردان و زنان برای چهار رویداد پایانی تور جهانی حذف خواهند شد و کلی اسلیتر قهرمان 11 بار جهان و سالی فیتزگیبون کهنه کار استرالیایی در میان آنهایی هستند که از دست داده اند.