مادر پسر 6 ساله ای که معلم را تیراندازی کرد توسط هیئت منصفه در ویرجینیا متهم شد


یک دادستان محلی در ویرجینیا روز دوشنبه گفت که مادر پسر 6 ساله ای که در ماه ژانویه معلم خود را با اسلحه به شدت مجروح کرد، در این تیراندازی با اتهامات وارده روبرو خواهد شد.

هاوارد گوین، وکیل دادگستری نیوپورت نیوز کامنولث، گفت که یک هیئت منصفه، دژا تیلور را به اتهام غفلت از کودک و رها کردن بی احتیاطی یک اسلحه گرم برای به خطر انداختن یک کودک متهم کرد. این کیفرخواست یک ماه پس از آن منتشر شد که گوین گفت که به دنبال اتهامی علیه این دانشجو نخواهد بود.

گوین روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “هر پرونده جنایی در حقایق خود منحصر به فرد است و این حقایق از این اتهامات حمایت می کند، اما تحقیقات ما در مورد تیراندازی ادامه دارد.”

دفتر او همچنین از دادگاه مرکز خبری نیوپورت درخواست کرده است تا هیئت منصفه ویژه ای را برای ادامه تحقیقات در مورد نقص های امنیتی احتمالی که ممکن است منجر به تیراندازی شده باشد، تشکیل دهد.

گوین گفت: «اگر هیئت منصفه بزرگ ویژه تشخیص دهد که افراد دیگری طبق قانون مسئولیت کیفری دارند، می‌تواند کیفرخواست‌های دیگری را بازگرداند.

جیمز النسون، وکیل تیلور، گفت که او از کیفرخواست علیه موکلش که دوشنبه توسط هیئت منصفه بازگردانده شد، آگاه شده است.

النسون در بیانیه ای گفت: “موکل من اواخر این هفته خودش را تحویل خواهد داد.” “جزئیات بیشتر متعاقبا”

قوانین ایالتی می‌گوید بی‌توجهی به جنایت کودک، که بیان می‌کند «بی‌احتیاطی بی‌احتیاطی به جان انسان‌ها» وجود داشته است، در صورت مجرم شناخته شدن، تا پنج سال حبس در پی دارد، در حالی که اتهام جنحه ترک بی‌احتیاطی اسلحه گرم حاوی یک مجازات است. سال زندان

وکیل ابیگیل زورنر، معلم مجروح، روز دوشنبه گفت که اتهامات علیه مادر دانش آموز مورد استقبال قرار می گیرد، اما افراد بیشتری باید پاسخگو باشند.

ابیگیل زورنر، معلم مدرسه ابتدایی ویرجینیا، در 20 مارس 2023، در مکانی نامعلوم در ویرجینیا یک پرتره می گیرد.
معلم مدرسه ابتدایی ویرجینیا ابیگیل زورنر در ویرجینیا در 20 مارس. کارلوس برنات برای NBC News

دایان توسکانو، وکیل دادگستری گفت: “شکست هایی در پاسخگویی در سطوح مختلف وجود داشت که منجر به تیراندازی و تقریباً کشته شدن ابی شد. اطلاعیه امروز به یکی از این شکست ها اشاره می کند.” و افزود: “دعوای ما روشن می کند که ما معتقدیم که بخش مدرسه قوانین ایالتی را نقض کرده است. و ما این موضوع را در دادگاه مدنی دنبال می کنیم. اجازه نمی دهیم مدیران مدارس به خاطر نقش خود در این فاجعه از پاسخگویی فرار کنند.”

یک هفته پیش، زوورنر شکایتی 40 میلیون دلاری تنظیم کرد و مدعی شد که مدیران مدرسه ابتدایی ریچنک از هشدارهای متعدد کارکنان و دانش‌آموزانی که فکر می‌کردند پسر اسلحه داشت و تهدیدی قریب‌الوقوع در روز تیراندازی در 6 ژانویه بود، کنار گذاشتند.

به گفته مقامات، این دانش آموز در حالی که زورنر پشت میز مطالعه در کلاس اول کلاس خود نشسته بود، با یک تفنگ دستی 9 میلی متری شلیک کرد.

پلیس نیوپورت نیوز، زوورنر را به خاطر اینکه توانست کلاس حدود 20 دانش آموز خود را حتی پس از مجروح شدن شدید از ناحیه دست چپ و قفسه سینه خود به محل امن بدرقه کند، تحسین کرده بود. پلیس گفت تیراندازی عمدی بوده است.

اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازی در مدرسه ویرجینیا

خانواده این پسر در بیانیه قبلی گفته بودند که این سلاح در خانه “ایمن” بوده و آنها “همیشه متعهد به داشتن اسلحه مسئولانه و دور نگه داشتن سلاح گرم از دسترس کودکان بوده اند.”

خانواده همچنین گفتند که این پسر دارای معلولیت حاد است و تحت بازداشت موقت دادگاه در یک مرکز پزشکی تحت “درمان مورد نیاز” قرار دارد.

به گفته پلیس، مادرش اسلحه مورد استفاده او را به طور قانونی خریداری کرده است، اما آنها نگفته اند که چگونه آن را به دست آورده است یا آنطور که خانواده ادعا کرده اند ایمن بوده است یا خیر.

آلیسون اندرمن، مشاور ارشد و مدیر سیاست های محلی در مرکز حقوقی گیفوردز برای جلوگیری از خشونت با سلاح، گفت که ویرجینیا، برخلاف برخی از ایالت های دیگر، قانونی ندارد که نحوه ایمن کردن اسلحه در خانه را مشخص کند.

او گفت که این کشور دارای یک قانون جنحه برای محافظت از کودکان 14 ساله و کمتر از دسترسی به سلاح گرم است.

اندرمن در مورد قانونی که تیلور متهم به شکستن آن است، می گوید: قانون ویرجینیا می گوید: “شما نمی توانید یک اسلحه گرم پر شده را در موضوعی که جان و اعضای بدن یک کودک زیر 14 سال را به خطر می اندازد، بدون ایمنی رها کنید.” “و رفتار شما نمی تواند بی پروا باشد. اگر در نحوه نگهداری اسلحه خود منطقی بودید، حتی اگر یک خردسال زیر 14 سال آن را به دست آورد، ممکن است مسئولیتی نداشته باشید.”

در پی این حادثه، یک معاون مدیر که متهم به بی توجهی به هشدارها بود، استعفا داد و ناظم مدرسه، جورج پارکر سوم، توسط هیئت مدیره مدرسه “بدون دلیل” برکنار شد.

منطقه همچنین فلزیاب ها را اجرا کرده و یک نگهبان تمام وقت در ریچنک نصب کرده است.

هیئت مدیره مدرسه نیوپورت نیوز در بیانیه قبلی خود گفت: “ایمنی و رفاه کارکنان و دانش آموزان مهم ترین اولویت ما است.” همه مدارس ما.”

منطقه مدرسه از اظهار نظر در مورد اتهامات مادر دانش آموز در روز دوشنبه خودداری کرد.

شکایت زوورنر همچنین مدعی است که منطقه مدرسه می‌دانست که این پسر سابقه خشونت داشته است و باید یکی از والدینش را در طول روز مدرسه همراه خود داشته باشد، اما در روز تیراندازی، هیچ والدینی همراه او نبوده و به او اختصاص داده نشده است. یک مانیتور

النسون در این ماه گفت که اتهامات در شکایت مربوط به این کودک 6 ساله “باید با مقدار زیادی نمک مورد توجه قرار گیرد.”

او گفت: «البته ما همچنان برای بهبودی کامل خانم زورنر دعا می کنیم.

چلسی دامبرگ و آنتونی پلاناس کمک کرد.