شکایت ادعا می کند که یک بیمار روانی در زندان آلاباما یخ زده و جان خود را از دست داده است


مونتگومری، آلا – بر اساس شکایتی که خانواده این مرد که می‌گویند او را برهنه در یک سلول بتنی نگهداری می‌کردند و معتقدند او را در فریزر یا محیط‌های سرد دیگری نیز قرار داده بودند، مردی بیمار روانی در زندان آلاباما یخ زد و جان خود را از دست داد.

آنتونی دون میچل، 33 ساله، با دمای بدن 72 درجه (22 درجه سانتیگراد) به اورژانس بیمارستان رسید و طبق دادخواست ساعاتی بعد مرده اعلام شد. او را در 26 ژانویه از زندان واکر کانتی به بیمارستان آوردند، جایی که دو هفته در آن زندانی بود.

یک پزشک اتاق اورژانس که تلاش ناموفقی برای احیای میچل داشت، نوشت: “من معتقدم هیپوترمی علت نهایی مرگ او بود.”

آنتونی میچل توسط نگهبانان زندان حمل می شود.
آنتونی میچل توسط نگهبانان زندان حمل می شود.از طریق وکیل خانواده

میچل، که سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشت، در 12 ژانویه پس از اینکه یکی از پسرعموهایش از مقامات درخواست کرد تا او را بررسی کنند، دستگیر شد، زیرا او در خانه‌اش در حال جست‌وجوی دریچه‌های بهشت ​​و جهنم بود و به نظر می‌رسید که دچار اختلال روانی شده است. بر اساس این دادخواست، ویدئوی زندان نشان می دهد که میچل برهنه در یک سلول انزوا با کف سیمانی نگهداری می شود. در این دادخواست حدس می‌زند که میچل نیز به دلیل پایین بودن دمای بدنش در «فریزر یا محیط سرد مشابه» آشپزخانه زندان قرار گرفته و ساعت‌ها آنجا رها شده است.

جان سی گلدفارب، وکیل مدافع خانواده، در دادخواست می نویسد: «معلوم است که مرگ تونی نادرست، نتیجه سوء استفاده وحشتناک، بدخواهانه و کوه های بی تفاوتی عمدی بوده است. تعداد زیادی از افسران اصلاحات و کادر پزشکی به سمت در سلول باز او سرگردان شدند تا وضعیت او را تماشا کنند و سرگرم شوند.

آنتونی میچل
آنتونی میچل.ماراندا میچل از طریق AP

این دادخواست همچنین کلانتری را متهم به پنهان کاری می کند. کلانتری پس از مرگ بیانیه ای صادر کرد و گفت که میچل “هنگام خروج از مرکز هوشیار و هوشیار بود.” فیلم امنیتی زندان که توسط وکلای مادر میچل در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته است، افسرانی را نشان می دهد که جسد لخت میچل را به یک ماشین حمل و نقل می برند، سپس او را روی زمین می گذارند و او را در ماشین می گذارند.

در این دعوا از کلانتر شهرستان واکر، نیک اسمیت و افسران زندان به عنوان متهم نام برده شده است.

وکلای نماینده کلانتر شهرستان واکر گفتند که نمی تواند قبل از پایان تحقیقات درخواستی اظهار نظر کند. طبق بیانیه جکسون، فیکس و بریکفیلد، کلانتری، پس از رویه‌های معمول، پس از مرگ میچل با اداره تحقیقات دولتی تماس گرفت تا تحقیقات را درخواست کند.

این شرکت در بیانیه خود نوشت: “WCSO به خانواده آقای میچل تسلیت می گوید و از شما حمایت و شکیبایی برای مردان و زنان WCSO می خواهد.”

عکسی از دستگیری میچل توسط کلانتر در صفحه فیس بوک خود منتشر شد و افزود که میچل قبل از اینکه به داخل جنگل بدود، “یک تفنگ دستی را علامت زده و حداقل یک گلوله به سمت نمایندگان شلیک کرده است”.

عکس نشان می دهد که صورت میچل سیاه رنگ شده است. طبق این دادخواست، افسران به یکی از اعضای خانواده گفتند که میچل گفت که صورت خود را با اسپری سیاه رنگ کرده است تا بتواند وارد دروازه جهنم شود. یک افسر به اعضای خانواده گفت که آنها قصد داشتند “او را سم زدایی کنند و سپس “می بینیم که چقدر از مغزش باقی مانده است” یا کلماتی در این زمینه.

طبق این دادخواست، یک پزشک در یادداشت های اتاق اورژانس نوشت که میچل در هنگام ورود “آپنه ای بی پاسخ، بدون نبض و سردی در لمس” بود.

من مطمئن نیستم که بیمار در چه شرایطی در حبس بوده است، اما درک دمای مقعدی 72 درجه فارنهایت و 22 درجه سانتیگراد در حالی که فردی در زندان است دشوار است. علت هیپوترمی او مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که او یک بیماری زمینه ای داشته باشد که منجر به هیپوترمی شده است. من نمی دانم که آیا او می توانست در معرض یک محیط سرد قرار بگیرد یا خیر.

کامرون میکسون، سخنگوی استیو مارشال، دادستان کل آلاباما، گفت که این دفتر از این موضوع آگاه است و “آژانس اجرای قانون آلاباما و اداره تحقیقات فدرال در حال بررسی است.” وی گفت: این اداره پس از تکمیل تحقیقات، هرگونه اقدام مقتضی را انجام خواهد داد.

اتهامات مرگ بر اثر هیپوترمی در حالی مطرح می شود که سیستم زندان ایالتی همچنین با دعوی قضایی به دلیل مرگ یک بیمار روانی که در یک سلول زندان گرم شده بود، «پخت تا سرحد مرگ» مواجه است. توماس لی راتلج در 7 دسامبر 2020 در مرکز اصلاح و تربیت ویلیام ای. دونالدسون در بسمر بر اثر گرمازدگی درگذشت. طبق دادخواستی که خواهرش ارائه کرده بود، راتلج دمای داخلی 109 درجه داشت که در سلول سلامت روانی او را پاسخ ندادند. از کارکنان زندان، نگهبانان و پیمانکاران به عنوان متهم نام برده می شود.