کوین اسپیسی اتهامات جدیدی مبنی بر رفتار نامناسب که قرار است هفته آینده از تلویزیون بریتانیا پخش شود را رد کرد.



لندن – کوین اسپیسی، بازیگر برنده اسکار، اتهامات جدید مردانی که در مستندی از تلویزیون بریتانیا که قرار است هفته آینده اکران شود، در مورد رفتار نامناسب ظاهر شود، رد کرده است.

اسپیسی در مصاحبه آنلاین با روزنامه نگار دن ووتن گفت که هرگز کار غیرقانونی انجام نداده است و اعتراف کرد که پس از تبرئه شدن از اتهامات جنایی در دادگاه لندن در سال گذشته برای بازگشت به کار تلاش کرده است.

او در مصاحبه ای با عنوان “کوین اسپیسی: حق پاسخ” که اواخر جمعه در کانال یوتیوب Wootton پخش شد، گفت: “من نمی توانم دوباره از این موضوع عبور کنم، به خودم اجازه می دهم بدون دفاع از خودم مورد حمله بی اساس قرار بگیرم.”

جولای گذشته، هیئت منصفه لندن، اسپیسی را از اتهامات تجاوز جنسی ناشی از اتهامات چهار مرد 20 ساله تبرئه کرد. این پیروزی در دادگاه دومین پیروزی او از زمانی بود که در سال 2022 در نیویورک به دعوی 40 میلیون دلاری توسط بازیگر «پیشتازان فضا: دیسکاوری» آنتونی رپ پرداخت.

مستند Spacey Unmasked قرار است در تاریخ 6 و 7 می از شبکه 4 بریتانیا پخش شود و از مکس در ایالات متحده پخش شود.

این بازیگر در طول مصاحبه فاش کرد که گفته می شود این مستند حاوی شهادت مردان در مورد وقایع بین سال های 1976 تا 2013 است.

اسپیسی، برنده جوایز اسکار برای فیلم «مظنونین معمولی» گفت: «من مسئولیت کامل رفتار و اعمال گذشته خود را بر عهده می‌گیرم، اما نمی‌توانم و نمی‌توانم مسئولیت یا عذرخواهی از کسی که درباره من مطالبی را ساخته یا داستان‌های اغراق آمیز درباره من ساخته است بپذیرم. ” و ” زیبایی آمریکایی ”

او افزود: «من هرگز به کسی نگفته‌ام که اگر به من لطف جنسی بدهد، در شغلش به او کمک خواهم کرد، هرگز.

اسپیسی که از سال 2004 تا 2015 به عنوان مدیر هنری تئاتر اولد ویک در لندن خدمت می کرد، دوباره اعتراف کرد که با مردان 20 ساله “لاستیک” می کرد و گاهی اوقات پاس های ” ناشیانه” می داد.

او گفت: “من به وضوح با برخی از مردان ارتباط برقرار کرده ام، که فکر می کردند ممکن است با داشتن رابطه با من در حرفه خود پیشرفت کنند.” اما هیچ صحبتی با من وجود نداشت، همه اینها بخشی از برنامه آنها بود، برنامه ای که همیشه شکست می خورد، زیرا من در این معامله نبودم.

این بازیگر همچنین در توییتر X، که قبلاً در توییتر بود، ادعا کرد که «مکرراً از کانال 4 درخواست کرده است که بیش از هفت روز به او مهلت دهد تا به اتهامات مطرح شده درباره او در مستندشان پاسخ دهد.

اسپیسی گفت که پخش کننده «به این دلیل که احساس می کند درخواست پاسخ در 7 روز به اتهامات جدید، ناشناس و غیر اختصاصی» یک «فرصت منصفانه» برای من است تا هر گونه ادعایی را که علیه خود مطرح شده است، رد کنم.

وی افزود: «هر بار که برای دفاع از خود وقت و محل مناسبی به من داده شد، این اتهامات زیر نظر بررسی نشد و من تبرئه شدم».

اسپیسی گفت که پس از تبرئه شدن از تمام اتهامات جنایی، برای بازگشت به کار تلاش کرده است و تجربه خود را به عنوان “حبس ابد” توصیف کرد.

حرفه بازیگری او از سال 2017 که برای اولین بار به طور علنی به رفتارهای نامناسب در آغاز جنبش #MeToo متهم شد، تحت تأثیر نامطلوب قرار گرفت. او سپس نقش اصلی خود را در نقش فرانک آندروود در درام «خانه پوشالی» نتفلیکس از دست داد.

برای نظر دادن با کانال 4 تماس گرفته شده است.