خانواده می‌گویند که مادر یوتا که متهم به قتل شوهر است، چندین بار سعی کرده او را مسموم کند


به گفته دادگاه، مردی از یوتا که پس از اینکه همسرش نوشیدنی خود را با فنتانیل می‌نوشید – و سپس کتابی برای کودکان نوشت – درگذشت، مظنون شده بود که او چندین بار سعی کرده او را مسموم کند و به گفته دادگاه، اگر برای او اتفاقی بیفتد، او مقصر بوده است. سوابق.

با وجود این ظن، سخنگوی خانواده روز چهارشنبه به NBC News گفت که اریک ریچینز به دلیل فرزندانش در ازدواج با کوری ریچینز باقی ماند.

اریک ریچینز، 39 ساله، در 4 مارس 2022، در خانه خود در کاماس، در حدود 40 مایلی جنوب شرقی سالت لیک سیتی، پس از اینکه در اتاق خوابش بی توجه بود، درگذشت. کوری ریچینز، 33 ساله، روز دوشنبه به اتهام قتل خشن و سه فقره نگهداری مواد کنترل شده به قصد توزیع دستگیر شد.

اسکای لازارو، وکیل کوری ریچینز، چهارشنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

“اگر اتفاقی برای او بیفتد، او مقصر است”

بر اساس سوگندنامه هایی که روز چهارشنبه از کلانتر شهرستان سامیت به دست آمد، بستگان اریک ریچینز به بازرسان گفتند که دخالت همسرش را بررسی کنند.

در سوابق آمده است: “آنها توصیه کردند که او به آنها هشدار داد که اگر اتفاقی برای او افتاد، او مقصر است.” اریک ریچینز، طبق سوابق، مشکوک بود که همسرش چندین بار سعی کرده است او را مسموم کند.

به گفته یکی از خواهران، اریک و همسرش چند سال پیش به یونان رفتند و پس از اینکه همسرش به او نوشیدنی داد، به شدت بیمار شد و با خواهرش تماس گرفت و گفت که معتقد است همسرش قصد کشتن او را داشته است.

بر اساس گزارش ها، “در روز ولنتاین سال 2022، همسرش برای او ساندویچی آورد که پس از یک گاز خوردن، اریک به کندوها نفوذ کرد و نمی توانست نفس بکشد. او قبل از اینکه چند ساعت از هوش برود، از قلم اپی قلم پسرش و همچنین بنادریل استفاده کرد.” سوابق.

سوابق حاکی از آن است که وی به دنبال طلاق بوده و وکالت نامه، وصیت نامه و ذینفع بیمه نامه عمر خود را از همسرش به خواهرش تغییر داده است.

دو نفر از اعضای خانواده گفتند که اریک ریچینز به آنها گفت که نگران است “کوری او را به خاطر پول بکشد و او می‌خواست مطمئن شود از نظر مالی از بچه‌ها مراقبت می‌شود.”

کنار هم بودن برای بچه ها

گرگ اسکورداس، سخنگوی خانواده روز چهارشنبه گفت که اریک ریچینز به خاطر پسرانش در این ازدواج باقی ماند.

اسکورداس گفت: «آنها سه پسر، سه پسر جوان دارند و من فکر می‌کنم اریک، چون درگیر زندگی آنها به عنوان مربی فوتبال، مربی بیسبال، مربی بسکتبال بود، می‌خواست خانواده را کنار هم نگه دارد.»

اسکورداس گفت: “اریک پدر خوبی بود… او یک انسان دوست بود. او به افراد زیادی اهمیت می داد… او تمام تلاش خود را کرد تا بهترین استفاده را از ازدواجش ببرد.”

اسکورداس افزود که خانواده ریچینز بسیار خوشحال هستند که اتهامات وارده شده است و آنها امیدوارند “عدالت اجرا شود.”

قاطر مسکو، سطوح کشنده فنتانیل و متون حذف شده

مقامات در یک بیانیه علت احتمالی گفتند که اریک ریچینز پس از اینکه همسرش به او یک قاطر جشن مسکو را خدمت کرد، درگذشت.

بر اساس این بیانیه، کوری ریچینز به بازرسان گفت که شب قبل از مرگ شوهرش، آنها در حال جشن گرفتن بودند، زیرا او خانه‌ای را برای تجارتش بسته بود. در بیانیه آمده است که او برای او یک قاطر مسکو در آشپزخانه درست کرده و به اتاق خواب برده و او آن را نشسته روی تخت نوشیده است.

کوری ریچینز
کوری ریچینز.KPCW.org از طریق AP

بر اساس این بیانیه، او گفت که در اتاق خواب یکی از فرزندانش خوابیده است، زیرا کودک دچار وحشت شبانه شده است. ظاهراً او حدود ساعت 3 صبح از خواب بیدار شد و متوجه شد که شوهرش در اتاق خواب آنها “سرد برای لمس” است و با 911 تماس گرفت.

در بیانیه آمده است که کوری ریچینز همچنین به نمایندگان گفته است که تلفن همراه خود را در اتاق خواب آنها گذاشته و آن را به اتاق فرزندش نبرده است.

اما بازرسان بعدا متوجه شدند که تلفن او چندین بار قفل و باز شده است و در بازه زمانی زمانی که او گفت در اتاق فرزندش است حرکت نشان می دهد. در بیانیه آمده است که پیام های متنی ارسال و دریافت شد که حذف شده بودند.

معاونان کلانتر سامیت کانتی گفتند که اریک ریچینز روی زمین در پای تخت بود. اقدامات نجات جان او انجام شد، اما مرگ او اعلام شد. کالبد شکافی و گزارش سم شناسی نشان داد که او بر اساس علت احتمالی در اثر مصرف بیش از حد فنتانیل فوت کرده است.

پزشکی قانونی گفت که او پنج برابر دوز کشنده فنتانیل در سیستم خود دارد و این فنتانیل “غیرقانونی” است، نه درجه پزشکی. بر اساس این بیانیه همچنین اعتقاد بر این است که او داروها را به صورت خوراکی مصرف کرده است.

به نظر می رسد که او هرگز آنطور که ادعا می کرد CPR را روی او انجام نداده است، سوابق حکم جست و جو می گوید، به دلیل مقدار زیادی خون که از دهان او می آید.

خانواده او گفتند که اریک ریچینز هرگز به همسرش نگفته است که “او را از وصیت نامه منصرف کرده است” و طبق سوابق، این زوج بر سر خرید خانه ای 2 میلیون دلاری که او می خواست آن را ورق بزند، دعوا می کردند.

خانواده گفتند که او قصد داشت به او بگوید که قرار نیست اوراق را امضا کند، اما روز بعد از مرگ او، او برگه های بسته شدن خانه را امضا کرد.

پس از بسته شدن در خانه، او دوستانش را برای یک مهمانی بزرگ در خانه اش که در آن مشروب می خورد و جشن می گرفت، دعوت کرد.

در طول تحقیقات، مقامات دریافتند که کوری ریچینز ظاهراً با یکی از آشنایان خود به نام “CL” تماس گرفته است تا قرص ها را تهیه کند. گفته می‌شود که در یکی از موارد، او از آشنای خود خواسته است “چند چیزهای مایکل جکسون”.

در بیانیه آمده است: «متهم به طور خاص برای فنتانیل درخواست کرده است. CL در 11 فوریه 2022 با یک فروشنده در Ogden تماس گرفت و 15-30 قرص فنتانیل را از آن فروشنده تهیه کرد.

اریک ریچینز
اریک ریچینزمردگان واکر

در بیانیه آمده است که سه روز بعد، اریک ریچینز پس از شام روز ولنتاین در خانه خود با همسرش بسیار بیمار شد. او معتقد بود که مسموم شده است و “به یکی از دوستانش گفت که همسرش قصد دارد او را مسموم کند.”

هفته‌ها بعد، مقامات ادعا می‌کنند، کوری ریچینز دوباره به سراغ آشنایش رفت و قرص‌های بیشتری دریافت کرد. اریک ریچینز اندکی بعد درگذشت.

“زندگی کوچک کامل”

دوستی که حدود 20 سال اریک ریچینز را می شناخت، به یاد می آورد که از خبر فوت او شوکه شده بود.

بروس کپرز، 52 ساله، از سالت لیک سیتی، چهارشنبه در یک تماس تلفنی گفت: “فقط فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. به نظر می رسد که او خیلی پیر نیست و کاملاً سالم است.”

کپر گفت که او اغلب با دوستش صحبت می کرد، بیشتر در مورد شکار و سفر، و تنها چند بار با کوری ریچینز ملاقات کرده بود. او گفت که به نظر می رسد این زوج “زندگی کوچک عالی” داشته اند.

کپرز گفت: “به نظر می رسید که او زندگی کاملی داشته است، مثل اینکه همه چیز برایش پیش می آید.”

یک سال پس از مرگ همسرش، ریچینز کتابی درباره غم و اندوه با عنوان “با من هستی؟” منتشر کرد. با توجه به توضیحاتی که در آمازون آمده است، برای “ایجاد آرامش و آسایش برای کودکانی که یکی از عزیزان خود را از دست داده اند”. او این کتاب را به “شوهر شگفت انگیز من و یک پدر فوق العاده” تقدیم کرد. از آن زمان از آمازون حذف شده است.

ریچینز ماه گذشته در مصاحبه ای با KTVX-TV سالت لیک سیتی گفت که مرگ “غیر منتظره” اتفاق افتاد و “همه ما را شوکه کرد.” او گفت که این کتاب را بعد از اینکه دید چگونه فرزندانش با مرگ پدرشان دست و پنجه نرم می کنند، نوشته است.