پارک ترن هوایی را پس از اینکه بازدیدکنندگان دیدند که تیرهای پشتیبان ترک خورده از جای خود خارج شده است، با سرعت ترن هوایی خاموش می شود.


یک پارک تفریحی در کارولینای شمالی یکی از ترن هوایی‌های خود را پس از اینکه مردی شکاف بزرگی را مشاهده کرد که باعث شد یک پرتو پشتیبان به‌طور قابل‌توجهی از محل خود خارج شود، یکی از ترن هوایی‌های خود را تعطیل کرد.

Carrowinds یکشنبه تایید کرد که Fury 325 پس از اطلاع از مشکل ستون پشتیبانی فولادی برای تعمیرات تعطیل شده است. بر اساس بیانیه پارک، “بازرسی کامل” در حال انجام است و سواری تا رفع مشکل به طور نامحدود بسته خواهد شد.

پارک گفت: “ایمنی اولویت اصلی ما است و ما از صبر و درک مهمانان عزیز در طول این فرآیند قدردانی می کنیم.” “به عنوان بخشی از پروتکل های ایمنی جامع ما، همه سواری ها، از جمله Fury 325، تحت بازرسی روزانه قرار می گیرند تا از عملکرد مناسب و یکپارچگی ساختاری آنها اطمینان حاصل شود.”

شکاف در یک ترن هوایی در یک پارک تفریحی در شارلوت، NC
شکاف در یک ترن هوایی در یک پارک تفریحی در شارلوت، NCبا احترام جرمی واگنر

جرمی واگنر جمعه شب این ویدئو را در فیس بوک منتشر کرد و گفت که وقتی ماشین ترن هوایی از مردم در مسیر عبور کرد، به نظر می رسید پرتو دو تا چهار فوت حرکت می کند.

واگنر به WCNC وابسته به NBC News گفت که او این موضوع را به خدمات مهمان در پارک تفریحی Carowinds گزارش کرده است.

وب سایت پارک تبلیغ می کند که Fury 325 “بلندترین، سریع ترین و طولانی ترین گیگا ترن هوایی در آمریکای شمالی” است. ارتفاع قله این ترن هوایی 325 فوت است و سرعت آن به 95 مایل در ساعت می رسد.

آدرس Carrowinds در شارلوت، کارولینای شمالی است، اما محوطه آن شامل مناطقی است که از خط ایالت کارولینای جنوبی عبور می کنند.

این سایت می گوید: “Fury 325 طولانی ترین ترن هوایی آمریکای شمالی است و بیش از 1.25 مایل طول دارد. میانگین زمان سواری 3.25 دقیقه است و این سواری از خطوط ایالت کارولینای شمالی و جنوبی عبور می کند.”

آستین مولن کمک کرد.