ویدئویی نشان می دهد که افسر اخراجی کلرادو متهم به ضربه زدن به زن دستبند زده شده است که گفته می شود روی او تف کرده است



به گفته مقامات، یک افسر پلیس لاولند، کلرادو، پس از اینکه ادعا می‌شود یک زن دستبند بسته را که به نظر می‌رسید در اتاق معاینه بیمارستان روی او تف می‌کرد، کوبید از کار اخراج شد.

در فیلم دوربین بدنه حادثه 20 می که توسط اداره پلیس لاولند در روز جمعه به اشتراک گذاشته شد، این زن در حالی که افسر راسل مارانتو را به سمت صندلی اسکورت می کند، به او فحش می دهد. شنیده می شود که او افسر را صدا می کند، از جمله “تکه ای از s—.” وقتی افسر یک تکه کاغذ را از دست او می گیرد، به نظر می رسد عصبانی تر شده است.

او می‌گوید: “هی، آن را به من پس بده، تو یک تکه s—.” “هی، من می توانم آن را داشته باشم. چرا نمی توانم یک تکه کاغذ داشته باشم؟”

این ویدئو نشان می‌دهد که زن که آنجلیا هال 59 ساله نام دارد، به سمت زمین تف می‌اندازد در حالی که همچنان از آنها می‌خواهد که تکه کاغذ را به او برگردانند. قبل از تف کردن به سمت افسر به فریاد زدن ادامه می دهد.

در این ویدئو مارانتو به صورت زن ضربه می زند. افسر دوم مداخله می کند و بین آن دو قدم می گذارد. زن فریاد می زند که می خواهد فیلمی از اینکه افسر او را زده است.

او فریاد می زند: “او با مشت به صورت من زد.” من فیلمی از آن می‌خواهم. من به او دست نزدم. دستانم دستبند است… حتی نمی‌توانم مقابله کنم.»

تیم دوران، رئیس پلیس روز جمعه در بیانیه‌ای ویدیویی از افسر دوم به خاطر ورود به صحنه تمجید کرد و گفت که این افسران “با فحاشی بیش از حد و توهین‌های نژادی دوره‌ای مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفتند.” او گفت که یک سرپرست به اتاق معاینه فراخوانده شد و بلافاصله گزارش داد.

او گفت: “لاولند، اداره پلیس ما مملو از کارمندان عمومی شجاع، محترم و شریف است و همه ما قبول داریم که رفتار نامناسب هرگز توسط اداره شما قابل تحمل یا کم اهمیت نیست.”

پلیس گفت که دفتر دادستان منطقه هنوز در حال بررسی اتهامات جنایی علیه مارانتو 28 ساله است. پلیس گفت که هال به حمله درجه سوم متهم شده است.

در زمان وقوع حادثه، مارانتو کمتر از یک سال در این بخش بود. مشخص نیست که آیا او وکیلی دارد که بتواند از طرف او صحبت کند یا خیر. اتحادیه پلیس روز شنبه بلافاصله درخواستی برای اظهار نظر نداد. تماس با سالن امکان پذیر نیست.

اداره پلیس در سال 2020 هنگامی که یک افسر سابق، یک زن مسن مبتلا به زوال عقل را در حین دستگیری مجروح کرد، مورد حمله قرار گرفت. افسر، آستین هاپ، به اتهامات مربوط به دستگیری کارن گارنر در 26 ژوئن 2020 اعتراف کرد و به پنج سال زندان محکوم شد.