ویدئویی نشان می‌دهد که جنایتکار از روی نیمکت برای حمله به قاضی نوادا در حین صدور حکم می‌پرد


دوربین‌های دادگاه لحظات خارق‌العاده‌ای را در روز چهارشنبه ثبت کردند که یک جنایتکار که قرار بود به دلیل یک جنایت خشونت‌آمیز محکوم شود، از روی نیمکت پرید و به یک قاضی در لاس وگاس حمله کرد.

دئوبرا ردن، 30 ساله، در دادگاه منطقه کلارک به دلیل تلاش برای شارژ باتری محکوم شد که به سمت قاضی مری کی هولتوس پرید و او را به دیوار هل داد، قبل از درگیری بین او و مقامات دادگاه که باعث شد یکی از آنها در یک محل تحت درمان قرار گیرد. بیمارستان

این طغیان خشونت آمیز به این معنی است که ردن روز پنجشنبه به دادگاه بازخواهد گشت تا با چندین اتهام جنایتی جدید در مورد باتری و باتری علیه یک فرد محافظت شده، یعنی قاضی و کارکنان دادگاه، روبرو شود.

مری آن پرایس، افسر اطلاعات دادگاه در بیانیه‌ای گفت: “دئوبرا ردن امروز صبح برای جلسه صدور حکم، با توجه به اتهام تلاش با باتری با آسیب بدنی قابل توجه، حضور داشت.”

تصویر:
دئوبرا ردن، با یک پیراهن آستین بلند سفید، قبل از اینکه بالای میز قاضی دادگاه منطقه کلارک کانتی، مری کی هولتوس پرتاب شود، در دادگاه می ایستد و با افسران و کارکنان دادگاه شروع به دعوا می کند.AP

او گفت که قاضی هلتوس “مصدوماتی را تجربه کرد، اما در بیمارستان بستری نشد.” او افزود که یک مارشال دادگاه در وضعیت پایداری قرار دارد.

وابسته به NBC News KSNV از لاس وگاس گزارش داد که مارشال برای آسیب به سر نیاز به بخیه دارد.

“ما اقدامات قهرمانانه کارکنان او، مجریان قانون و همه افراد دیگری را که متهم را تحت سلطه خود درآورده‌اند ستایش می‌کنیم. دادگاه همچنان متعهد به یک دادگاه امن و امن و سالن‌های دادگاه است. ما در حال بررسی همه پروتکل‌های خود هستیم و هر آنچه لازم باشد برای محافظت از قوه قضاییه انجام خواهیم داد. پرایس گفت، مردم و کارمندان ما.

به گزارش KSNV، ویدئوی دادگاه نشان می دهد که در لحظاتی قبل از حمله، ردن به دادگاه گفته بود که “در ذهن من در مکان بهتری قرار دارد” و اکنون در حال کار است.

او گفت: «احساس می‌کنم نباید به زندان فرستاده شوم، اما اگر برای شما مناسب است، باید کاری را که باید انجام دهید، انجام دهید». وکیل او برای صدور حکم تعلیقی استدلال کرده بود.

اما قاضی به ردن گفت که او با این وجود به دلیل جرم و محکومیت های قبلی او حکم حبس را صادر خواهد کرد.

او قبل از شروع به صدور حکم گفت: “من از این موضوع قدردانی می کنم، اما فکر می کنم وقت آن رسیده است که طعم چیز دیگری را بچشد، زیرا من نمی توانم با آن سابقه کار کنم.”

سپس شنیده می شود که ردن قبل از اینکه از روی نیمکت به سمت او بپرد به قاضی فحش می دهد.

شنیده می شود که یکی از دادگاه می گوید: “هی، از او پیاده شو! این کار را نکن.”