همسر رادیولوژیست که تسلا را از Ca. صخره با خانواده در داخل گفت که او این کار را “عمدا” انجام داده است، اسناد بدون مهر و موم نشان می دهد



اسناد جدید نشان می‌دهد که همسر رادیولوژیست کالیفرنیایی که متهم به راندن عمدی تسلا از روی صخره‌ای 330 فوتی همراه با همسر و دو فرزند خردسالشان در اوایل سال جاری بود، به مقامات گفت که آنها را “عمدا” از پرتگاه به پایین انداخته است.

دارمش پاتل، 41 ساله، پس از اینکه در 2 ژانویه از بزرگراه ساحل اقیانوس آرام و بر فراز صخره ای در Devil’s Slide در شهرستان سن ماتئو رانندگی کرد، به سه فقره اقدام به قتل متهم شد. او در ماه فوریه نسبت به اتهامات خود بی گناه اعتراف کرد.

به طور معجزه آسایی در این تصادف به کسی آسیبی نرسید. این دو کودک خردسال در زمان وقوع حادثه هفت و چهار ساله بودند.

اسناد موجود در پرونده که روز چهارشنبه بدون مهر و موم شد نشان می دهد که همسرش چندین بار به مقامات گفته است که شوهرش عمداً از صخره بیرون رانده شده است.

او به یک امدادگر که به بیرون آوردن خانواده از خودروی له شده کمک می کرد گفت که پاتل «عمداً از کنار جاده خارج شده بود. او این را چندین بار تکرار کرد.

اسناد دادگاه می‌گفتند که پاتل در کنار او بود و منسجم بود، اما «هیچ چیزی نگفت مگر اینکه با او صحبت شود».

دومین امدادگر در محل سقوط هواپیما گفت که همسر پاتل بسیار نگران امنیت فرزندانش است. او به این امدادگر گفت: «متهم عمداً وسیله نقلیه را از صخره بیرون کشید و سعی داشت همه آنها را بکشد. او این را تقریباً سه بار گفت.»

او همچنین به یکی از افسران گشت بزرگراه کالیفرنیا گفت: «او رانندگی کرد. او افسرده است. او دکتر است. او گفت که می خواهد از صخره برود. او عمدا رانندگی کرد.»

CHP همچنین با شاهدانی که تسلا را قبل از سقوط از صخره مشاهده کردند، مصاحبه کرد.

دو شاهد گزارش کردند که تسلا در حین حرکت به سمت صخره “شتاب گرفت” و هیچ یک از شاهدان نگفتند که راننده قبل از سقوط از صخره سعی در ترمزگیری داشته است.

یک دوربین امنیتی نزدیک نیز لحظه خروج تسلا از کنار صخره را ثبت کرده است. این نشان می‌دهد که تسلا در خطوط جاده حرکت می‌کند، سرعتش را کاهش می‌دهد، سپس به سمت راست روی صخره می‌پیچد.

سپس تسلا به تدریج به سمت راست می‌پیچد و از کنار صخره پایین می‌آید. هیچ نشانه ای مبنی بر تلاش برای ترمز کردن یا چرخاندن تسلا در جهت دیگری وجود ندارد.»

اسناد بدون مهر و موم همچنین آنچه پاتل در مورد سقوط گفته است روشن می کند.

اسناد می‌گویند وقتی در بیمارستان پس از تصادف با او مصاحبه شد، «او ادعا کرد که فشار باد لاستیک‌هایش را که همان روز صبح تسلا پایین بود، چک کرده است.»

استیو واگستاف، دادستان منطقه سن متئو، روز پنجشنبه گفت که “فکر نمی کنیم اظهارات آقای پاتل با واقعیت ها مطابقت داشته باشد.”

پرونده های بدون مهر و موم همچنین نشان داد که وقتی بازرسان از پاتل پرسیدند آیا او افسرده است، پاتل پاسخ داد “واقعا نه”. اما، او گفت که در مورد “جنگ، مواد مخدر و چیزهای دیوانه کننده” احساس ناراحتی می کند.

در این پرونده آمده است که افسران با خانواده پاتل صحبت کردند. خواهرش گفت که شب قبل با پاتل صحبت کرده و به یاد می آورد که او “از جنگ و چیزهای دیگری که در اخبار رخ می دهد ناراحت است.” او گفت که نگران آینده فرزندانش به دلیل همه چیزهایی است که در جهان می گذرد.

مقاماتی که به تصادف تسلا واکنش نشان دادند وقتی متوجه شدند که در خودروی آسیب دیده جان سالم به در برده است، حیرت زده شدند.

مقامات کال فایر گفتند که بسیار نادر است که کسی از چنین سقوط تند جان سالم به در ببرد. یکی از کارشناسان بقای خانواده را “با توجه به شدت ضربه” نوعی معجزه توصیف کرد.

خودروی سفید رنگ تسلا مدل Y که پاتل در حال رانندگی بود، پس از خروج از Devil’s Slide، در حدود 20 مایلی جنوب سانفرانسیسکو، صبح روز 2 ژانویه، به وضوح از همه طرف له شد.

در پاییز ماشین واژگون شد و روی چرخ هایش نشست. آتش نشانان مجبور شدند خود را به محل حادثه برسانند، خانواده را بیرون بیاورند و از هلیکوپترها بخواهند تا آنها را به محل امن ببرند.

پرونده های بدون مهر و موم نشان می دهد که همسر پاتل در شرایط بحرانی در بیمارستان بستری بود و بیش از یک ماه در بیمارستان بستری بود تا اینکه به یک مرکز درمانی بیرونی مرخص شد.

براده ها می گویند که دخترشان از دست شکسته و پسرشان از پشت سرش زخمی شده است. پس از ترخیص بچه ها تحت مراقبت خواهر متهم قرار گرفتند.

پاتل قرار است در 12 ژوئن برای جلسه مقدماتی به دادگاه بازگردد. دو مورد از سه اتهام اقدام به قتل شامل اتهامات ویژه خشونت خانگی و قصد ایجاد صدمات شدید بدنی است.

واگستاف گفت که در این جلسه، یک قاضی تعیین خواهد کرد که آیا شواهد دادستانی از اتهامات تلاش برای قتل حمایت می کند یا خیر.

به گزارش سان فرانسیسکو کرونیکل، در ماه فوریه، جاشوا بنتلی، وکیل پاتل، به قاضی گفت که همسر موکلش نمی‌خواهد شوهرش تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

واگستاف روز پنجشنبه گفت که همسر پاتل پس از تصادف با مجریان قانون صحبت کرده است و “فرصت بعدی برای صحبت او در این مورد جلسه مقدماتی است.”

ایمیل ها و تماس ها با وکیل پاتل در روز پنجشنبه بی پاسخ ماند. هیچ کس روز پنجشنبه به شماره تلفن همراهی که برای پاتل درج شده بود پاسخ نداد.