نامه استعفای دوشیزه ایالات متحده این سازمان را به فرهنگ کاری سمی متهم می کند



وویگت در نامه استعفای خود اظهار داشت که لیلا رز، مدیرعامل و رئیس جمهور خانم ایالات متحده آمریکا به طور مداوم در برقراری ارتباط کوتاهی می کرد و زمانی که این کار را انجام می داد، “اغلب سرد و بی جهت پرخاشگر” بود.

این فوق‌العاده آزاردهنده است که بخواهم کارم را انجام دهم و دائماً تهدید شوم به اقدامات انضباطی، از جمله برداشتن حقوقم، برای چیزهایی که هرگز با من صحبت نشده است و، برای مثال، اگر مربوط به یک پست عمومی باشد، باعث نشده است. وویت نوشت.

نمایندگان سازمان Miss USA بلافاصله به درخواست اظهارنظر از NBC News در عصر پنجشنبه پاسخ ندادند.

اما رز روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به NBC News گفت: «بهروزی همه افراد مرتبط با Miss USA اولویت اصلی من است».

“در تمام طول مدت، هدف شخصی من به عنوان رئیس این سازمان الهام بخشیدن به زنان برای ایجاد رویاهای جدید، شجاعت کشف همه آنها و ادامه حفظ یکپارچگی در طول مسیر بوده است. من خودم را به همان استانداردهای بالا نگاه می کنم و این اتهامات را جدی می گیرم.»

وویگت در نامه خود جزئیاتی را در مورد یک حادثه ادعایی آزار جنسی در یک رویداد کریسمس در فلوریدا ذکر کرد. او نوشت که چه رسد به اینکه در ماشینی با مردی که “چند اظهارات نامناسبی درباره تمایلش برای برقراری رابطه با من به من داد.”

زمانی که رز از وضعیت آگاه شد، به وویگت گفت: «ما نمی‌توانیم جلوی مردم را بگیریم که در حضورهای عمومی چیزهایی به شما بگویند، متأسفانه این بخشی از نقشی است که شما به عنوان یک شخصیت عمومی دارید.»

رز همچنین در نامه متهم به تهمت زدن به وویگت به سایرین در سازمان و توصیف او به عنوان “بی علاقه” به شغلش است.

شنیده‌ام که نظراتش از توصیف من به عنوان سخت‌افزاری برای کار کردن با او به دلایل مختلف غیرواقعی گرفته تا جنگ‌افزارهای بهداشت روانی که ناشی از تجربه من به‌عنوان دوشیزه ایالات متحده آمریکا ۲۰۲۳ است، و به شیوه‌ای تحقیرآمیز من را «بیمار روانی» خطاب کرده است. وویگت در نامه خود نوشت که امیدوار است در رویدادی که در آن اولین زمین بازی بیسبال را بیرون می اندازم، یک توپ بیسبال به صورتم ضربه بخورد.

علی‌رغم شرایط محیطی، وویگت گفت که به برند Miss USA متعهد است اما سلامت روانی و جسمی او همچنان رو به زوال است.

در این نامه آمده است: «اکنون مبتلا به اضطراب تشخیص داده شده‌ام و باید روزانه دو دارو مصرف کنم تا علائم را مدیریت کنم، زیرا به‌طور مداوم در حالت افراطی هستم و نگران این هستم که لیلا چه چیزی را بروز می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که روزانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد.»

او نوشت که شعله ور شدن یک بیماری از قبل وجود دارد که با استرس تشدید می شود و «تپش قلب، لرزش کامل بدن، از دست دادن اشتها، کاهش وزن ناخواسته، از دست دادن خواب، ریزش مو و موارد دیگر» را تجربه می کند.

وویت به یک محیط کاری سمی در Miss USA اشاره کرد که به گفته او برای دارندگان عنوان سازمان Miss Universe آینده ناامن است.

در این نامه آمده است: «هر بیانیه‌ای که تاکنون درباره اخلاق و درستی MUO بیان کرده‌اید، مستقیماً با آنچه در سازمان ایالات متحده اتفاق می‌افتد در تضاد است».

کلودیا میشل، مدیر سابق رسانه های اجتماعی که گفته است هفته گذشته استعفای خود را ارائه کرده است، در مصاحبه ای با NBC News در روز پنجشنبه احساسات مشابهی را درباره مدیریت دوشیزه ایالات متحده تکرار کرد.

میشل گفت: «رهبران در سازمان های توانمندسازی زنان باید پاسخگو باشند. “چگونه سلامت روانی چهره برند خود را جدی نمی گیرید؟”

میشل گفت که می‌دانست وویگت نگرانی‌هایی را در مورد امنیت و سفر به تنهایی خود مطرح کرده است و در ماه‌های مارس و آوریل شروع به سفر بیشتر با دوشیزه ایالات متحده کرد.

میشل گفت که رز با ارتباطات او ناسازگار بود و مدیریت سازمان غیرحرفه ای بود.