مردی به اتهام قتل در تیراندازی در کمپ کالیفرنیا که منجر به کشته شدن پدرش در چادر شد، محکوم شد



وکیل وی گفت، مردی که متهم به تیراندازی در داخل و اطراف یک کمپ در جنوب کالیفرنیا، از جمله قتل یک دانشمند داروسازی در حالی که با دو فرزندش در یک چادر خوابیده بود، روز جمعه به دلیل قتل درجه دوم و سایر جرایم مجرم شناخته شد.

نیک اوکوروچا، وکیل دادگستری، در مصاحبه ای گفت: آنتونی راودا، 46 ساله، به قتل درجه یک در 22 ژوئن 2018، در قتل تریستان بودت متهم شده بود، اما هیئت منصفه او را به اتهام کوچکتر محکوم کرد.

اوکوروچا گفت که راودا همچنین به سه فقره اقدام به قتل و پنج فقره سرقت از منزل محکوم شد.

او گفت که هیئت منصفه راودا را از هفت فقره اقدام به قتل در مجموعه تیراندازی هایی که تقریباً دو سال از 3 نوامبر 2016 تا 22 ژوئن 2018 در پارک ایالتی مالیبو کریک، در حدود 34 مایلی غرب لس آنجلس و در اطراف آن انجام شد، تبرئه کرد. .

Beaudette، 35، یک گلوله به سینه. دختران او که در آن زمان 2 و 4 ساله بودند، آسیبی ندیدند.

اوکوروچا گفت که این دو کودک از جمله قربانیانی هستند که در اتهامات تلاش برای قتل درجه دوم که راودا به آن محکوم شد، نام برد.

اوکوروچا گفت که راودا همچنین به دلیل اقدام به قتل درجه یک در تیراندازی به یک تسلا که در نزدیکی پارک در حال رانندگی بود، محکوم شد.

دفتر دادستان ناحیه لس آنجلس بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

در دادگاه، دستیار دادستان منطقه که این پرونده را تحت تعقیب قرار می دهد، گفت که شواهد بسیار زیاد است مبنی بر اینکه راودا به سمت رانندگان ناآگاه شلیک می کند و «الگویی از تعقیب و شکار افراد کمپینگ» در پارک، معمولاً بین ساعت 3 تا 5 بامداد، به گزارش سرویس خبر شهر وجود دارد.

ظاهراً اولین تیراندازی مردی را که در یک بانوج خوابیده بود هدف قرار داد. راودا از این جنایت تبرئه شد.

به گزارش سرویس سیتی نیوز، راودا در اکتبر 2018 به دلیل سرقت هایی که یک مرکز اجتماعی و تأسیسات منطقه آب را در این منطقه هدف قرار دادند، دستگیر شد. در حین دزدی ها غذا گرفته شد.

او بعداً در تیراندازی ها متهم شد.

اوکوروچا گفت که شکاف های کافی در پرونده وجود دارد که هیئت منصفه در ادعاهای دادستان تردید منطقی پیدا کردند.

او گفت: «به نظر می رسد که هیئت منصفه در مذاکرات خود بسیار محتاط و جزئیات محور بوده است.