لوید آستین می گوید که توقیف تامی توبرویل در ترفیعات نظامی یک «مسئله امنیت ملی» است.


لوید آستین، وزیر دفاع، پنجشنبه گفت که محاصره صدها نامزد نظامی توسط سناتور جمهوری خواه تامی توبرویل به دلیل مخالفت هایش با سیاست پنتاگون در مورد سقط جنین، هم بر امنیت ملی و هم بر آمادگی نظامی تأثیر می گذارد.

«این یک مسئله امنیت ملی است. بحث آمادگی است. آستین به CNN گفت و ما نباید خودمان را مسخره کنیم، فکر می کنم هر عضو کمیته نیروهای مسلح سنا این را می داند.

ترفیعات نظامی معمولاً توسط کنگره تأیید می شود، اما توبرویل، اهل آلاباما، که در کمیته نیروهای مسلح سنا حضور دارد، صدها نفر از این انتصابات را به دلیل مخالفت خود با سیاست پنتاگون که مرخصی با حقوق را در نظر می گیرد و هزینه های سفر را برای نیروهای نظامی پوشش می دهد، مسدود کرده است. و وابستگانی که به دنبال سقط جنین هستند. توبرویل معتقد است که انبارهای او آمادگی نیروهای مسلح را از بین نخواهد برد.

آستین به ولف بلیتزر از CNN گفت: «ما سیاستی داریم که به سربازانمان اجازه می‌دهد به مراقبت‌های بهداشت باروری غیر تحت پوشش دسترسی پیدا کنند و من فکر می‌کنم این یک سیاست مهم است.

او افزود: «از هر پنج سرباز من یک نفر زن است و زنان ما ارزش فوق العاده ای برای این نیرو فراهم می کنند، و من فکر می کنم که ما باید هر کاری که می توانیم برای مراقبت از آنها انجام دهیم.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد که در ماه مارس با توبرویل صحبت کرد و گفت که “به تعامل” با جمهوری خواه آلاباما برای رفع بن بست ادامه خواهد داد، اگرچه او اضافه کرد که هزینه های سفر مربوط به سقط جنین به اعضای ارتش بازپرداخت خواهد شد.

آستین گفت: «این سیاست ماست.

سناتور تامی توبرویل، ایالت آلا، به شهادت جراح آمریکایی ژنرال ویوک مورتی در جلسه استماع کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا با عنوان "چرا بسیاری از جوانان آمریکایی در بحران سلامت روان هستند؟  بررسی علل و راه حل ها،" در ساختمان دیرکسن در روز پنجشنبه 8 ژوئن 2023.
سناتور تامی توبرویل، ایالت آلا، نامزدهای نظامی را متوقف کرده است.تام ویلیامز / CQ-Roll Call, Inc از طریق فایل Getty Images

در نتیجه تصاحب توبرویل، تفنگداران دریایی برای اولین بار در بیش از 150 سال گذشته بدون رئیس تایید شده باقی می‌مانند و سخنگوی پنتاگون گفت در صورت ادامه این پست‌ها، ممکن است تا پایان سال 650 پست رهبری نظامی خالی بماند.

اظهارات آستین منعکس کننده نظرات ژنرال نیروی هوایی چارلز «سی کیو» براون، منتخب جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای خدمت به عنوان رئیس بعدی ستاد مشترک ارتش آمریکا بود، که روز سه شنبه به کمیته نیروهای مسلح گفت که این انبارها می توانند آمادگی را تحت تأثیر قرار دهند. معاونین مجبورند به طور موقت در سمت های رهبری قرار گیرند و افسران جوان را از ماندن در ارتش منصرف کنند و در عین حال بار مالی و لجستیکی برای خانواده سربازان ایجاد کنند.

سخنگوی توبرویل در ماه مه، زمانی که انتخاب بایدن اعلام شد، به NBC News گفت که این توقف در مورد براون نیز اعمال خواهد شد. دوره ریاست فعلی ستاد مشترک ارتش، ژنرال مارک میلی، در ماه اکتبر به پایان می رسد.