سیل برای هیوستون تمدید شد زیرا انتظار می رود باران شدید در آخر هفته ادامه یابد


به دنبال سیل فاجعه‌بار که حیاط‌های خلوت و خیابان‌ها را به رودخانه تبدیل کرد و باعث نجات آب در جوامع مجاور شد، نظارت بر سیل تا یکشنبه برای هیوستون تمدید شد.

بخش‌هایی از جنوب تگزاس، از جمله شهرستان هریس، محل سکونت هیوستون، تحت تاثیر باران شدید قرار گرفته است. قاضی شهرستان هریس، لینا هیدالگو، مدیر ارشد اجرایی دولت شهرستان، روز پنجشنبه اعلام کرد که یک فاجعه است زیرا دستور تخلیه اجباری در امتداد ایست فورک رودخانه سن جاسینتو صادر شد.

عکس‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی توسط کلانتر شهرستان هریس، اد گونزالس، نشان می‌دهد که خیابان‌ها کاملاً پوشیده شده‌اند، زیرا اولین امدادگران ساکنان را به امنیت رساندند.

یک آتش نشان ساکنی را که در یک قایق تخلیه شده است حمل می کند.
آتش نشان Conroe ساکنی را که روز پنجشنبه در یک قایق تخلیه شده بود در Conroe، تگزاس حمل می کند.برت کومر / هیوستون کرونیکل از طریق گتی ایماژ

گونزالس مجموعه‌ای از عکس‌های نجات‌دهنده‌هایی را که بچه‌های کوچک و سگ‌ها را حمل می‌کنند، عنوان کرد: «قهرمانان».

هیدالگو در ویدئویی که جمعه شب منتشر شد، گفت که آب در امتداد ایست فورک رودخانه سن جاسینتو تقریباً به طور کامل صندوق‌های پستی را در برخی مناطق پوشانده و در برخی مناطق تا سقف خانه‌ها رسیده است.

کلانتری شهرستان هریس گفت که 73 نفر و 42 حیوان را بین سه شنبه تا صبح شنبه نجات داده است. هیدالگو در کنفرانس خبری روز شنبه گفت که این تعداد به 178 نفر افزایش یافته است و 122 حیوان خانگی در سراسر شهرستان نجات یافته اند.

تری باکستر از اداره امنیت داخلی و مدیریت اضطراری شهرستان مونتگومری گفت در شهرستان مونتگومری، تگزاس، 52 نفر از “وضعیت های تهدید کننده زندگی” نجات یافتند و 338 نفر باید از خانه های خود تخلیه شوند. وی گفت که بیش از 90 حیوان نیز تخلیه شدند.

صلیب سرخ آمریکا به ساکنان تگزاس کمک می کرد و 9 پناهگاه باز داشت.

این سازمان روز شنبه در بیانیه ای گفت: «از زمان شروع عملیات پناهگاه، ما به همراه کمک شرکای محلی، شهرستانی و ایالتی خود، بیش از 370 شب اقامت برای نزدیک به 230 ساکن فراهم کرده ایم. “از شب گذشته، ما بیش از 200 نفر را تحت مراقبت داشتیم. تیم های ما آماده پاسخگویی در صورت افزایش تقاضا هستند.”

چهار میلیون نفر در سراسر دشت‌های مرتفع جنوبی در معرض خطر طوفان‌های شدید تا شدید شنبه شب هستند، از جمله شهرهای آستین، اودسا، لوبوک و ابیلین تگزاس. تگرگ، چند گردباد و وزش بادهای مخرب همه ممکن است.

در غرب تگزاس، گردبادهای متعددی گزارش شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا تلفات یا خسارات جدی در پی داشته است یا خیر.

دفتر خدمات هواشناسی ملی در میدلند گفت که مشاهده کنندگان آموزش دیده دو مورد را گزارش کردند، از جمله یکی در نزدیکی کرمیت، و یکی در امتداد بزرگراه 285 در جنوب فورت استاکتون. سومین مورد به عنوان یک “گردباد احتمالی” در میدلند، طبق گزارش این دفتر توصیف شد حساب رسانه اجتماعی در X.

درست قبل از ساعت 10 شب، دفتر اعلام کرد که تماشای گردباد و رعد و برق شدید برای منطقه تحت پوشش خود در تگزاس غربی برای شب لغو شده است.

سرویس ملی هواشناسی در هیوستون در پستی اعلام کرد که نظارت بر سیل تا ساعت 7 بعد از ظهر جمعه در هیوستون برقرار بود اما تا بعد از ظهر یکشنبه تمدید شد. ایکس. از شنبه شب تا یکشنبه امکان بارش 1 تا 3 اینچ دیگر وجود دارد.

ماشین ها و بالای صندوق های پستی غوطه ور در آب.
خودروها و بالای صندوق‌های پستی روز جمعه در نزدیکی The Woodlands زیر آب رفتند.کرک سایدز / هیوستون کرونیکل از طریق گتی ایماژ

این آژانس گفت که باید انتظار طوفان های تندری جداگانه را داشت اما تمرکز اصلی دور دیگری از بارندگی شدید خواهد بود.

“آگاه باش از آب و هوا!” آژانس نوشت طغیان رودخانه ها ادامه دارد؛ از سیل دوری کنید!

سایر نقاط کشور نیز با آب و هوای خطرناک مواجه شده است. بارش باران تا روز یکشنبه در بخش‌هایی از اوکلاهاما، آرکانزاس و شرق تگزاس گسترش می‌یابد و خطر کمتری برای آب‌وهوای شدید وجود دارد. حدود 18 میلیون نفر در این منطقه تحت هشدار سیل هستند.

در لاس وگاس، سرویس ملی هواشناسی هشدار باد شدید صادر کرد و گفت که احتمال وزش بادهای احتمالی بین 40 تا 60 مایل در ساعت وجود دارد.

آب و هوا منجر به لغو جشنواره Usher’s Lovers & Friends در روز شنبه شد. این جشنواره در پستی در ایکس دارندگان بلیطی که از بلیط‌های فرانت گیت استفاده کرده‌اند ظرف 30 روز بازپرداخت دریافت خواهند کرد.

آشر گفت که از این لغو “ناامید” است و “در حال کار بر روی چیزی خاص بود تا از صمیم قلبم برای تک تک شماهایی که به حمایت از من ادامه می دهید، ابراز نظر کنم.”

در ساحل غربی، یک سیستم کم فشار همچنان به خشکی فشار می آورد و باران، برف کوهستانی و بادهای تند را به منطقه می آورد. هشدار باد برای 9 میلیون نفر در منطقه، از جمله لاس وگاس، رنو، نوادا و سانتا باربارا، کالیفرنیا وجود دارد.

از شمال کالیفرنیا تا واشنگتن روز شنبه شاهد بارش شدید باران خواهیم بود. بارش ها به تدریج از جنوب و شرق به سمت کوه های راکی ​​شنبه شب و تا یکشنبه کاهش می یابد.