ساحل شرقی خود را برای طوفان بزرگ آماده می کند که بادهای شدید و باران سیل آسا را ​​به همراه دارد



شهرهای سراسر شرق ایالات متحده در حال آماده شدن برای یک سیستم طوفانی بزرگ هستند که برنامه های آخر هفته را با بارش باران سیل آسا، بادهای شدید و رعد و برق شدید به ساحل شرقی خنثی می کند.

این سیستم شنبه در خلیج مکزیک توسعه خواهد یافت و در حین حرکت به سمت ساحل شرقی به یک سازنده باران و باد پربار تبدیل خواهد شد و انتظار می رود تاثیرات آن تا دوشنبه ادامه داشته باشد.

در حال حاضر در بخش هایی از فلوریدا هشدار سیل و باد وجود دارد. کانال هواشناسی صبح شنبه در پستی در این باره گفت که هوای شدید می تواند چند گردباد احتمالی را به همراه داشته باشد ایکس.

شرکت فلوریدا پاور و لایت، بزرگترین شرکت برق در ایالت، گفت که در حال پاسخگویی به قطعی های ناشی از طوفان است.

این شرکت در پستی اعلام کرد: «ما به‌سرعت و ایمن به خاموشی‌های ناشی از آب و هوای شدید که بخش‌هایی از فلوریدا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جمله باران شدید و وزش باد در نزدیکی قدرت طوفان‌های استوایی پاسخ می‌دهیم». ایکس، به مردم می گوید از خطوط برق قطع شده و تجهیزات الکتریکی آسیب دیده دوری کنند.

به گفته PowerOutage.us، تا اواخر صبح شنبه بیش از 7000 مشتری بدون برق بودند.

در روز یکشنبه تقریباً در کل ایالت فلوریدا باران سیل آسا پیش بینی می شود. طوفان های رعد و برق شدید که می تواند گردبادهای شبانه ایزوله را در بخش هایی از ایالت از جمله تامپا و اورلاندو به همراه داشته باشد نیز ممکن است.

در سراسر یکشنبه، طوفان با شدت گرفتن به سمت سواحل شرقی حرکت خواهد کرد. باران شدید و وزش باد شدید در سواحل آتلانتا میانه پیش بینی می شود.

در نیویورک، باران از اواخر صبح یکشنبه آغاز می شود و تا دوشنبه شب ادامه خواهد داشت. NWS در پستی اعلام کرد که سرویس ملی هواشناسی روز شنبه برای بروکلین، کوئینز، لانگ آیلند، کانکتیکات ساحلی و شهرستان نیو لندن، باد شدیدی را مشاهده کرد. ایکس.

NWS گفت، هشدارهای باد برای منهتن، برانکس، استاتن آیلند، جنوب وستچستر و بیشتر بخش های داخلی جنوب کانکتیکات صادر شد.

بخش امنیت داخلی و خدمات اضطراری ایالت نیویورک اصرار کرد همه باید “برای یک سیستم آب و هوای آخر هفته که می تواند تا سه اینچ باران ایجاد کند و باعث سیل در بخش هایی از دره مید هادسون، از جمله شرق Catskills، منطقه جنوبی پایتخت و بخش هایی از لانگ آیلند شود.”

فرماندار کتی هوچول گفت دفتر او “به دقت شرایط را زیر نظر خواهد داشت” و آماده کمک به دولت های محلی در صورت وقوع سیل خواهد بود.

سرویس هواشناسی ملی بوستون در پستی در روز شنبه اعلام کرد در بوستون، روز شنبه یک روز آفتابی اما ابری بود. ایکس. با این حال، NWS هشدار داد که شرایط شروع به بدتر شدن از اواخر یکشنبه تا دوشنبه خواهد شد، زیرا طوفان “بارش شدید و بادهای تند و تند را به جنوب نیوانگلند می آورد.”