دموکرات ها با پیروزی ویژه در انتخابات مجلس پنسیلوانیا را حفظ کردند



هاریسبورگ، پنسیلوانیا – دموکرات‌ها با پیروزی در انتخابات ویژه اکثریت محدود خود در مجلس پنسیلوانیا را در روز سه‌شنبه حفظ کردند و همراه با آن کنترل بر نحوه رسیدگی مجلس به سقط جنین، حقوق اسلحه و قوانین قانون انتخابات ادامه یافت.

هدر بوید به نمایندگی از حومه فیلادلفیا در مجلس نمایندگان پنسیلوانیا کرسی را به دست آورد و کیتی فورد جمهوری خواه را برای جای خالی ایجاد شده توسط استعفای مایک زابل، نماینده دموکرات، شکست داد. زابل در ماه مارس، اندکی پس از آنکه یک لابی‌گر او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد، مجلس قانونگذاری را ترک کرد.

پیروزی بوید به دموکرات‌ها 102 کرسی می‌دهد که حداقل مورد نیاز برای کنترل دستور کار در مجلس 203 عضوی است. سنای ایالت دارای اکثریت جمهوریخواه است.

پیروزی دموکرات ها در ناحیه شهرستان دلاور به این معنی است که جاش شاپیرو، فرماندار دموکرات دوره اول، حداقل یک اتاق برای کمک به دستور کار خود در آخرین ماه مذاکرات بودجه خواهد داشت. این نتیجه همچنین می‌تواند بر اصلاحیه قانون اساسی پیشنهادی که حقوق سقط جنین را محدود می‌کند، تأثیر بگذارد که جمهوری‌خواهان قانون‌گذاری در یک طبقه مجلس از ارائه آن به عنوان رفراندوم در برابر رأی‌دهندگان فاصله دارند.

بوید دستیار سابق کنگره و قانونگذاری ایالتی است. منطقه او زمانی جمهوری خواه بود اما در انتخابات اخیر حاشیه های قابل توجهی را به نامزدهای دموکرات داده است.

پرزیدنت جو بایدن با انعکاس مخاطرات، از همکار دموکرات بوید حمایت کرد و او را «یک کارمند دولتی با تجربه خواند که از حق زنان برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی خود محافظت می کند، از قوانین ایمنی در مورد اسلحه عقل سلیم دفاع می کند و دسترسی به حق رای را گسترش می دهد. ”

بوید بر حمایت از حقوق سقط جنین تأکید کرد و با فورد که شخصاً مخالف سقط جنین است، اما می‌گوید که نمی‌خواهد قوانین موجود ایالتی را تغییر دهد، تفاوتی ایجاد کرد. جمهوری خواهان امیدوار بودند تا حدی اکثریت را به دست آورند تا اصلاحیه قانون اساسی پیشنهادی را پیش ببرند که می گوید قانون اساسی پنسیلوانیا هیچ گونه حقوقی را در رابطه با سقط جنین یا تأمین مالی عمومی سقط جنین تضمین نمی کند.

فورد از بوید، که یکی از مقامات برجسته حزب دموکرات در شهرستان دلاور بوده است، انتقاد کرد که وقتی از اتهامات علیه زابل مطلع شد، در پاسخ به این موضوع بیشتر عمل نکرد. بوید گفت که به درخواست لابی‌گر برای محرمانگی در مورد ادعای او مبنی بر اینکه زابل پای او را نوازش می‌کرد در حالی که آنها در خارج از کاپیتول در سال 2018 در مورد قوانین بحث می‌کردند، احترام می‌گذاشت و وقتی او از او دور شد، متوقف نشد.

فورد در جریان یک مناظره تلویزیونی گفت: «عقل سلیم می‌گوید که اگر کسی نزد شما بیاید و بگوید که مورد آزار جنسی قرار گرفته است، شما کاری در مورد آن انجام دهید. “شما فقط آن را رها نمی کنید.” بوید پاسخ داد که پس از شنیدن گزارش لابی‌گر از زابل حمایت یا حمایت نکرد و می‌گوید که تلاش ناموفقی برای یافتن کسی برای رقابت با زابل داشته است.

جمهوری خواهان با برتری 113 بر 90 در مجلس ایالتی وارد انتخابات 2022 شدند، اما دموکرات ها در ماه نوامبر مجموع 12 کرسی را به دست آوردند که به سختی پس از 12 سال برای کسب اکثریت و انتخاب یکی از خود به عنوان رئیس مجلس کافی بود.

در دومین انتخابات ویژه مجلس نمایندگان در روز سه‌شنبه، مایکل استندر جمهوری‌خواه کرسی مرکزی پنسیلوانیا را در دست حزب خود نگه داشت.

استندر، یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه شیکلامی، آتش نشان و سابق EMT، توسط نماینده سابق لیندا شلگل کالور، جمهوری خواه که قبل از پیروزی در انتخابات ویژه سنای ایالتی در اوایل امسال، نماینده منطقه بود، مورد تایید قرار گرفت. استندر تروور فین دموکرات، کمیسر کانتی مونتور را شکست داد. این منطقه همچنین شامل بخشی از شهرستان نورثامبرلند است.