بایدن و دموکرات های مجلس نمایندگان برای طراحی استراتژی 2024 به بالتیمور می روند


بالتیمور – رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه در اینجا با دموکرات های مجلس نمایندگان جمع خواهد شد و آنها برای توسعه یک استراتژی پیام رسانی برای کمک به آنها در حفظ کاخ سفید و برگرداندن پنج کرسی مورد نیاز برای پس گرفتن مجلس در سال 2024 تلاش می کنند.

با توجه به دولت تقسیم شده، تنها یک شانس بسیار اندک وجود دارد که کنگره در طول دو سال آینده هر گونه قانون معناداری را تصویب کند.

بنابراین بخش بزرگی از پازل پیام‌رسانی حزب بر اجرای موفقیت‌های قانون‌گذاری دو سال اول ریاست‌جمهوری بایدن متمرکز خواهد شد: یک بسته زیرساختی عظیم، مهم‌ترین قانون اصلاح سلاح در یک نسل، بودجه برای تقویت تولید تراشه‌های کامپیوتری داخلی و یک قانون مهم آب و هوا و مراقبت های بهداشتی

“اجرا” آن نوع فریاد تجمعی نیست که بتواند رای دهندگان را پیش از انتخابات 2024 هیجان زده کند. چالش بایدن و دموکرات‌های کنگره این است که آمریکایی‌ها را متقاعد کنند که قوانین جدید تغییر معناداری در زندگی روزمره آنها ایجاد خواهد کرد.

جو نگوس، نماینده دموکرات، مسئول سیاست گذاری و عملیات پیام رسانی دموکرات ها، در مصاحبه ای گفت: «این در مورد ارائه دموکرات ها برای مردم آمریکاست زمانی که ما در مورد اجرا صحبت می کنیم. «منظور ما چیست؟ منظور ما کاهش هزینه ها برای سالمندان است، منظور ما پل ها و بزرگراه هایی است که برای اولین بار در 60 تا 70 سال در سراسر کشور بازسازی می شوند.

بنابراین، برای من، این چیزی است که پیام روی آن متمرکز است. این برای مردم آمریکا مفید است و بخش بزرگی از آن اجرای این قوانین است.»

در خلال نشست سه روزه مسائل در هتلی در بندر داخلی بالتیمور، دموکرات‌های مجلس نمایندگان همچنین از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و مقامات ارشد دولت، از جمله جینا رایموندو، وزیر بازرگانی، خاویر بکرا، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست، مایکل ریگان و مدیر آژانس حفاظت از محیط‌زیست خواهند شنید. میچ لندریو، تزار جدید زیرساخت های بایدن.

وس مور، فرماندار جدید دموکرات مریلند و یک ستاره در حال ظهور در حزب، همچنین برای دموکرات ها سخنرانی خواهد کرد.

روز بعد، بایدن برای انتقال پیام خود به دموکرات های سنا به محل قدیمی خود – کاپیتول هیل – می رود.

“کار را تمام کن”

این دو دیدار رئیس جمهور در حالی صورت می گیرد که تمرکز او بیش از پیش معطوف به کارزار انتخاباتی است که در حال آماده شدن برای راه اندازی آن است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که تعداد کمی از آمریکایی‌ها از دستاوردهای قانونگذاری بایدن تا به امروز یا آگاه هستند یا به طور خاص تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

او می خواهد آن را تغییر دهد.

در مراسم روز دوشنبه در کاخ سفید به مناسبت ماه تاریخ سیاه پوستان، بایدن به تعداد زیادی از مهمانان حاضر گفت: «حتی در جوامع شما، آنها نمی‌دانند ما چه کرده‌ایم».

او ادامه داد: «پس باید در مورد آن صحبت کنیم. «کلمه را پخش کن. از پیشرفت ما دفاع کنیم کار را تمام کن.»

این پیامی است که او احتمالاً در عقب نشینی بالتیمور ارائه خواهد کرد، در حالی که اختلافات خود را با جمهوری خواهانی که از افزایش سقف بدهی بدون میلیاردها کاهش بودجه خودداری می کنند، بیان می کند.

یکی از مقامات کاخ سفید گفت که رئیس جمهور از حضور در بالتیمور استفاده خواهد کرد تا «با دموکرات های کنگره در مورد پیشرفتی که به دست آورده اند و باعث می شود اقتصاد از پایین به بالا و میانه به بیرون کار کند و همچنین با سیاست های جمهوری خواهان از بالا به پایین مبارزه کند، صحبت خواهد کرد. که به آمریکایی های شاغل آسیب رساند.»

این مقام ادامه داد: «او از آنها به خاطر قدرت گروه متحدشان در هر دو این اولویت‌های اصلی تشکر خواهد کرد. رئیس‌جمهور درباره چگونگی بازگرداندن مشاغل به آمریکا با نرخ تاریخی، کاهش هزینه‌ها مانند داروهای نسخه‌ای و انرژی، و کاهش بیشتر کسری بودجه با پرداخت سهم منصفانه توسط منافع ویژه غنی بحث خواهد کرد.

تد لیو، معاون رئیس حزب دموکرات از کالیفرنیا، با تکرار کاخ سفید، گفت که این حزب به رای دهندگان نشان می دهد که دموکرات ها “از اتفاقات احمقانه جلوگیری می کنند.”

ما باید مطمئن شویم که سقف بدهی افزایش یافته است تا از پرداخت بدهی‌های خود نکول کنیم. ما باید مطمئن شویم که آنها ممنوعیت ملی سقط جنین را تصویب نمی کنند.

با این حال، ابتدا دموکرات ها باید در همان صفحه قرار بگیرند. حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان، اخیراً استنی هویر، نماینده دموکرات، را برای رهبری گروه جدیدی به نام شورای رهبری منطقه ای انتخاب کرد تا اطمینان حاصل شود که مقامات ارشد بایدن قانونگذاران دموکرات را در هنگام بازدید از مناطق یا ایالت های خود برای اعلام پروژه های زیرساختی جدید مطلع کنند. کمک های مالی فدرال را ارائه دهد.

دموکرات‌های کنگره از فرصت‌های از دست رفته زمانی که برخی از اعضای کابینه بدون توجه به قانون‌گذاران محلی به ایالت‌های نوسان سفر کردند، ناامید شده‌اند. به گفته قانونگذاران، جفریس این موضوع را روز سه‌شنبه طی دو نشست پشت درهای بسته با دموکرات‌ها مطرح کرد.

یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان در پیامی گفت: “مقامات اداری باید کسانی را که کار را انجام داده اند در هنگام اعلام بودجه در نظر بگیرند. هیچ بهانه ای برای آن وجود ندارد.” ما هم هستیم. همه مقامات کابینه باید این پیام را دریافت کنند.”

20000 پروژه تامین مالی شده است

پروژه های بزرگراهی، بندری و حمل و نقل عمومی تکمیل شدن زمان بر است. لایحه زیرساختی یک تریلیون دلاری که بایدن در سال 2021 امضا کرد تا مدتها پس از پایان دوره ریاست جمهوری او به طور کامل اجرا نمی شود. با این حال، مقامات کاخ سفید مطمئن هستند که آمریکایی ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2024 شاهد پیشرفت هایی خواهند بود. تابلوها در حال بالا رفتن هستند و به مردم یادآوری می کنند که پولی که برای پروژه های بزرگراه و پل جدید در حال ساخت هزینه می شود از دولت بایدن تامین شده است.

لندریو، شهردار سابق نیواورلئان که اکنون مشاور ارشد کاخ سفید است و هماهنگ کننده طرح زیرساخت است، گفت که 20000 پروژه در حال حاضر تامین مالی شده اند و “در حال صحبت کردن ما پروژه هایی وجود دارد که از زمین بیرون می آیند.”

او گفت که آمریکایی‌ها در حال رانندگی نیستند. اما وقتی ناگهان خیابان بهتر شد یا سریع‌تر به سر کار می‌روید، یا اینترنت پرسرعت دارید، یا آب تمیز دارید، می‌گویید: «وای، آن مرد بایدن خیلی خوب کار کرد!»

بایدن رسما نامزدی خود را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد که خواهان یک دوره دوم ریاست جمهوری است. همسر وی، جیل بایدن، به صراحت گفته است که می خواهد او نامزد شود. وقتی در مصاحبه اخیر با آسوشیتدپرس از او پرسیده شد که آیا همسرش دوباره نامزد خواهد شد، او گفت: “چند بار باید آن را بگوید تا شما آن را باور کنید؟”