اسپایس گرلز در جشن تولد ویکتوریا بکهام با هم دیداری بداهه برگزار کردند. رقص “ایست” را اجرا کنید



Spice Girls رقص خود را با آهنگ “Stop” خود اجرا کردند، زمانی که آنها شنبه دوباره گرد هم آمدند تا جشن تولد ویکتوریا بکهام را جشن بگیرند.

در ویدئویی که در اینستاگرام بکهام منتشر شد، دیوید بکهام هیجان‌زده همسرش ملانی براون، گری هالیول، ملانی چیشولم و اما بانتون را در حال انجام رقص با موفقیت خود در سال 1997 ضبط کرد.

“بهترین شب همیشه! تولدت مبارک! من همه شما را خیلی دوست دارم!” طراح مد و Spice Girl سابق، این ویدیو را زیرنویس کرد و هشتگ #SpiceUpYourLife را اضافه کرد.

بکهام یک لباس سبز نعنایی شفاف به تن داشت تا در جشن تولدش زنگ بزند. او با همسرش و فرزندانشان بروکلین پلتز بکهام 25 ساله، رومئو بکهام 21 ساله، کروز بکهام 19 ساله و هارپر بکهام 12 ساله عکس گرفت.

او در توضیح عکسی از خانواده، همسر و فرزندانش را تگ کرد: “بی صبرانه منتظر جشن گرفتن با دوستان و خانواده ام هستم! من همه شما را خیلی دوست دارم.”

ویدیوی همتایان سابق گروه در حال اجرای برنامه رقص خود، هیجان زیادی را از طرفدارانی که امیدوار به تور اسپایس گرلز دیگری هستند، به همراه داشت.

ماه گذشته، ملانی براون، که برای طرفداران مل بی شناخته می‌شود، هنگام حضور در TODAY با هدی کاتب و جنا بوش هاگر، اشاره کرد که گروه در حال کار روی چیزی “بسیار خوب” است.

وقتی هگر از او پرسید که آیا طرفداران می‌توانند Spice Girls را در یک تور دیدار مجدد ببینند، براون مکث کرد و گفت: «اوه، من به دردسر می‌افتم. من چیزی نمی گویم. باشه خداحافظ!” قبل از بیرون رفتن برای خنده میزبانان.

Spice Girls آخرین بار در سال 2019 بدون حضور ویکتوریا بکهام به عنوان یک گروه چهار نفره به تور سفر کردند. آخرین باری که پنج نفر اصلی – براون، بکهام، گری هالیول، ملانی چیشولم و اما بانتون – با هم اجرا کردند برای المپیک 2012 لندن بود.

این گروه یک ویدیوی بازگشتی را در مارس ۲۰۲۳ به مناسبت ۲۵ سالگی موفقیت خود «Stop» منتشر کرد. در این ویدئو، زنان در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و رقص کامل آهنگ را اجرا می‌کنند در حالی که لباسی شبیه به نام‌های قبلی خود پوشیده‌اند: ادویه ترسناک، ادویه شیک، ادویه زنجبیلی، ادویه اسپرت و بیبی اسپایس.