یکی از قانونگذاران مونتانا پیشنهاد کرد که او ترجیح می دهد خودکشی فرزندش را به خطر بیندازد تا اینکه اجازه دهد او تغییر کند


واشنگتن – اظهارنظر اخیر یک قانونگذار ایالتی جمهوری خواه مونتانا که از قانونی برای ممنوعیت مراقبت های پزشکی تایید کننده جنسیت برای خردسالان تراجنسیتی حمایت کرد، در فضای مجازی منتشر شد و واکنش های منفی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کری سیکینز-کرو، نماینده ایالتی، آر-بیلینگز، در طول یک مناظره طبقه پیشنهاد کرد که ترجیح می دهد دخترش – که به گفته او تراجنسیتی است و افکار خودکشی دارد – به دلیل خودکشی جان خود را از دست بدهد تا اینکه به او اجازه انتقال بدهد.

کری سیکینز کرو، نماینده ایالت مونتانا.
کری سیکینز کرو، نماینده ایالت مونتانا.مجلس قانونگذاری مونتانا

“یکی از مسائل مهمی که امروز شنیده ایم و اخیراً در مورد آن صحبت کرده ایم این است که بدون جراحی خطر خودکشی افزایش می یابد. خوب، من یکی از آن پدر و مادرهایی هستم که با دختری زندگی کردم که به مدت سه سال قصد خودکشی داشت.” سیکینز کرو در اظهارات خود در ماه مارس گفت. “یک بار شخصی از من پرسید: “آیا برای نجات او کاری انجام نمی دهم؟” و من واقعاً باید فکر می کردم و پاسخ این بود “نه.”

سیکینز کرو گفت: «من قرار نبودم تسلیم دستکاری عاطفی او شوم، زیرا او قادر به گرفتن این تصمیمات نبود و من باید آن تصمیمات را برای او می گرفتم.

او ادامه داد: “نمی گذاشتم او خانواده ام را از هم بپاشد و نمی گذاشتم او مرا از هم بپاشد زیرا باید برای او قوی بودم، باید دیدی برای زندگی او داشتم در حالی که او نداشت. ناتوان از نداشتن هیچکدام.”

سیکینز کرو گفت که او ترسیده بود و “ساعت ها را روی زمین به نماز گذراند، زیرا نمی دانستم وقتی از خواب بیدار شدم، آیا دخترم زنده می ماند یا نه. اما می دانستم که باید اینها را درست کنم. برای او تصمیم می گیرد تا در آن زمان یک بزرگسالی ارزشمند و موفق داشته باشد.»

تد لیو، نماینده کالیفرنیا، روز پنجشنبه در توییتر از قانونگذار ایالتی جمهوری خواه به خاطر اظهاراتش انتقاد کرد.

“من به شدت با این سخنرانی کری سیکینز کرو، نماینده ایالتی حزب جمهوری خواه مخالفم. اما می دانید که او چه چیزی را نگفته است؟ این که وظیفه دولت باید تصمیمات شخصی برای خانواده ها باشد. چرا او اکنون تصمیم خصوصی خود را به دیگران تحمیل می کند. گلوی مردم؟” او نوشت.

این کلیپ پس از حساب کاربری به نام The Intellectualist در فضای مجازی منتشر شد به اشتراک گذاشته شده است آن را در توییتر و نقل قول Seekins-Crowe، نوشت: “حامی مالی لایحه مونتانا: من ترجیح می دهم دختر تراجنسیتی ام خودکشی کند تا اینکه به او اجازه انتقال بدهم.”

جمهوری خواهان مجلس مونتانا این هفته به محکومیت نماینده زوئی زفیر، نماینده دموکرات و اولین قانونگذار ایالت تراجنسیتی مونتانا رأی دادند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که زفیر به قانون‌گذاران گفت که اگر از اقدام ضد ترانس برای محدود کردن مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت برای افراد زیر سن قانونی حمایت کنند، دستانشان خون خواهد بود.

فرماندار حزب جمهوری خواه مونتانا، گرگ جیانفورته، یک جمهوری خواه، نشان داده است که قصد دارد این قانون را امضا کند، هرچند او اصلاحاتی را پیشنهاد کرده است که این لایحه را مجبور می کند به مجلس بازگردد.

اگر شما یا شخصی که می شناسید در بحران است، با 988 تماس بگیرید تا به خط حیات خودکشی و بحران برسید. همچنین می‌توانید با این شبکه که قبلاً به عنوان خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی شناخته می‌شد، تماس بگیرید 800-273-8255، HOME را به 741741 پیامک کنید یا به آن مراجعه کنید SpeakingOfSuicide.com/resources برای منابع اضافی