کلیسای انگلستان می گوید یک «اختلاف عمیق» در مورد همجنس گرایی همچنان وجود دارد



لندن – روز جمعه گفت که هیئت حاکمه کلیسای انگلیس در مورد پذیرش تعهدات جدید در مورد همجنس‌بازی و زوج‌های همجنس در اواخر این ماه بحث خواهد کرد و اذعان کرد که «اختلافات عمیق» در این مورد وجود دارد.

کلیسای انگلستان – که مرکز انجمن انگلیکن 85 میلیون ایماندار در سراسر جهان است – ازدواج همجنس‌گرایان را مجاز نمی‌داند و بر آموزه‌اش مبنی بر اینکه ازدواج بین زن و مرد است، ایستاده است.

با این حال، این مؤسسه با قدمت چند صد ساله در حال مبارزه با راه‌هایی برای ایجاد احساس فراگیرتر در جامعه LGBTQ در کلیساهایش بوده است، و برای «پاسخ خصمانه و همجنس‌گرا هراسی» که برخی با آن مواجه شده‌اند عذرخواهی کرده است.

مجمع عمومی متشکل از اسقف ها، روحانیون و اعضای غیر روحانی، نوامبر گذشته با اندکی رای به حمایت از خدمات ویژه برای برکت دادن به زوج های همجنس به صورت آزمایشی رأی داد، اگرچه اسقف اعظم کانتربری جاستین ولبی – رهبر معنوی کلیسای آنگلیکن – از این رأی خودداری کرد. .

مارتین اسنو، اسقف لستر، در بیانیه ای پیش از نشست شورای اتحادیه در 23 و 27 فوریه در لندن، گفت: «سینود جهت روشنی را برای حرکت به جلو برای ما تعیین کرده است، اما اختلاف نظر عمیقی در سراسر کلیسا وجود دارد.

اسنو که مقاله ای در مورد پیشنهادهای جدید تهیه کرده است، گفت: «همانطور که ما به سمت اجرای آنچه تصمیم گرفته شده است، باید راه هایی برای متحد کردن و آشتی دادن این اختلافات، به ویژه با توجه به اکثریت محدود در آرای کلیدی، پیدا کنیم.

مجمع همچنین قرار است در مورد عدالت نژادی و پاسخ کمیسران کلیسا – که سبد سرمایه گذاری 10.3 میلیارد پوندی کلیسا را ​​مدیریت می کنند – در مورد تحقیق خود در مورد برده داری تاریخی فرا اقیانوس اطلس در طول مجمع بحث کند.

برای اطلاعات بیشتر از NBC Out، برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید.