چاک شومر بسته کمکی به اسرائیل و اوکراین را پس از اینکه جمهوری خواهان لایحه مرزی سنا را مسدود کرد، تحت فشار قرار می دهد.



چاک شومر، رهبر اکثریت، DN.Y، به دموکرات‌های سنا گفت که قصد دارد روز چهارشنبه پس از اینکه جمهوری‌خواهان به صراحت اعلام کردند که از اقدامی برای تصرف کل امنیت مرزی دو حزبی جلوگیری می‌کنند، درباره بسته کمکی اسرائیل و اوکراین که از مفاد امنیت مرزی حذف شده است، رای‌گیری کند. یکی از دستیاران دموکرات سنا به ان بی سی نیوز گفت که لایحه کمک های خارجی بعدازظهر.

اگر 60 رای لازم برای تصویب را به دست آورد، طرح رویه ای بعدازظهر چهارشنبه در اواخر این هفته به رای گیری در مورد اینکه آیا ابزار قانونی بسته کمکی تکمیلی را که شامل کمک به کشورهای متخاصم و تایوان می شود، خواهد داد.

دستیار سنا به ان بی سی نیوز گفت که رأی دوم، در مورد پذیرش پیشنهادی برای ادامه بسته کمک های محدودتر، احتمالاً به زودی پس از اولین رأی گیری رویه ای در مورد لایحه مرزهای گسترده تر و کمک های امروز بعدازظهر انجام می شود.

میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، از لایحه امنیت مرزی دو حزبی که گروهی از سناتورهای جمهوری‌خواه با دموکرات‌ها مذاکره کردند، حمایت کرد، روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی رهبری از رأی‌گیری در مورد لایحه کمک‌های تکمیلی بدون مفاد مرزی حمایت کرد.

مک کانل گفت: “بخش های دیگری از این مکمل نیز بسیار مهم هستند – اوکراین، اسرائیل، تایوان.” نه اینکه مرز مهم نیست، اما نمی توانیم به نتیجه برسیم. بنابراین من فکر می‌کنم که ما باید به اینجا برویم، و سناتور شومر است که تصمیم می‌گیرد چگونه این را دوباره بسته‌بندی کنیم، اگر در واقع به آن ادامه ندهیم.»

دستیار دموکرات گفت که نسخه دوم این لایحه همچنان حاوی مقرراتی است که قاچاق فنتانیل را هدف قرار می دهد.