نازی‌ها آشکارا در CPAC می‌آیند، تئوری‌های توطئه یهودی‌ستیزانه را گسترش می‌دهند و متحدانی پیدا می‌کنند.



بندر ملی، MD. – به نظر می رسد که نازی ها در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار امسال با استقبال دوستانه مواجه شدند.

در سرتاسر کنفرانس، افراط‌گرایان نژادپرست، که برخی از آنها نشان‌های رسمی CPAC را تضمین کرده بودند، آشکارا با شرکت‌کنندگان در کنفرانس آمیختند و از تئوری‌های توطئه یهودی‌ستیزانه حمایت کردند.

حضور این افراد یک موضوع دائمی در CPAC بوده است، و در سال‌های گذشته، سازمان‌دهندگان کنفرانس نازی‌های معروف و برتری‌طلبان سفیدپوست مانند نیک فوئنتس را بیرون کرده‌اند.

اما امسال، نظریه‌پردازان توطئه نژادپرست در کنفرانسی که دونالد ترامپ سخنران اصلی آن از سال 2017 بوده است، با هیچ مقاومت محسوسی مواجه نشدند.

عصر جمعه در میکسر جمهوری خواه جوان، گروهی از نازی ها، که آشکارا به عنوان ناسیونال سوسیالیست معرفی می شدند، با شخصیت های محافظه کار اصلی، از جمله برخی از نقاط عطف ایالات متحده آمیختند و درباره علم نژادی و تئوری های توطئه یهودی ستیز بحث کردند.

یکی از اعضای گروه، گرگ کونته، که در گردهمایی «حق متحد متحد» در شارلوتزویل شرکت کرد، گفت که گروهش برای گفتگو با رسانه ها حاضر شد. او گفت که اگر به سازمان‌دهندگان CPAC اطالع داده شود، گروه آماده اخراج بود، اما این اتفاق هرگز نیفتاد.

رایان سانچز دیگر، که قبلاً بخشی از جنبش نازی برخاسته بود، با یک نشان رسمی از خود در کنفرانس عکس و فیلم گرفت و ارتباطات خود را با فوئنتس تبلیغ کرد.

سایر شرکت کنندگان با سانچز آشکارا از کلمه N استفاده کردند.

برای چندین سال، CPAC و حامیان آن تلاش کرده اند تا افراطی ترین حاشیه های جنبش محافظه کار حزب و کنفرانس را تعدیل کنند و از ادامه بحث بین ترامپ و محافظه کاران میانه روتر استقبال کرده اند.

با این حال، امسال، برخی از شرکت‌کنندگان و شرکت‌کنندگان سابق از ارتباط شدیدتر کنفرانس‌ها با ترامپ و شاخه او در حزب ابراز ناامیدی کرده‌اند.

در یکی از ویروسی‌ترین لحظات کنفرانس امسال، شخصیت محافظه‌کار جک پوزوبیک خواستار پایان دموکراسی و دولتی متمرکز بر مسیحیت شد. در حالی که پوزوبیک بعداً گفت که اظهارات وی تا حدی طنز بود، بسیاری از شرکت کنندگان CPAC از درخواست های او و دیگران در مورد قیام 6 ژانویه استقبال کردند.

سازمان دهندگان CPAC فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.