مادر اوهایویی که کودک نوپا را هنگام رفتن به تعطیلات تنها گذاشت به قتل کودک محکوم شد


دادستان شهرستان کویاهوگا گفت، یک زن اوهایو که کودک نوپایش پس از اینکه او را بیش از یک هفته در حالی که به تعطیلات رفته بود تنها گذاشت، درگذشت، دوشنبه به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

کریستل کاندلاریو، 32 ساله، در ماه فوریه به قتل تشدید و به خطر انداختن کودکان در ارتباط با مرگ دختر 16 ماهه خود، جیلین، در سال گذشته اعتراف کرد.

کاندلاریو 6 ژوئن برای تعطیلات رفت و جیلین را تنها گذاشت. دفتر دادستانی شهرستان کویاهوگا گفت که او از دیترویت و پورتوریکو بازدید کرد.

مقامات گفتند وقتی او در 16 ژوئن بازگشت، جیلین را مرده دید و با پلیس تماس گرفت.

مادر مادر Jailyn Calendario دادگاه قانون حقوقی را به مرگ کودک محکوم می کند
کریستل کاندلاریو روز دوشنبه در دادگاه کلیولند، اوهایو.WKYV

دکتر الیزابت مونی، معاون پزشکی قانونی شهرستان کویاهوگا، روز دوشنبه در دادگاه گفت که جیلین بر اثر قحطی و کم آبی شدید به دلیل بی توجهی به کودکان درگذشت. این روش قتل اعلام شد.

مونی گفت که این کودک به شدت کم آب و لاغر بود و وزنش 13 پوند بود که در مقایسه با آخرین ویزیت دکتر او در کمتر از دو ماه قبل، 7 پوند کاهش داشت.

مونی، که کالبد شکافی را انجام داد، مرگ جیلین را “یکی از غم انگیزترین و تاسف بارترین مواردی که تا به حال در زندگی حرفه ای خود داشته ام” خواند. او گفت که کودک ممکن است برای یک هفته رنج بکشد.

دادستان مایکل سی.

کاندلاریو روز دوشنبه به دادگاه گفت که “هر روز از خدا و دخترم جیلین طلب بخشش می کنم.”

او همچنین از دختر دیگرش و پدر و مادرش طلب بخشش کرد.

تقویم جیلین
تقویم جیلیناز طریق WKYC

درک اسمیت، وکیل کاندلاریو، گفت که هیچ کس تلاش نمی کرد رفتار او را توجیه کند، اما کاندلاریو از نظر عاطفی دست و پنجه نرم می کرد و به عنوان یک مادر مجرد دو فرزند تحت فشار بود.

اسمیت به دادگاه گفت، کاندلاریو در اوایل سال 2023 سعی کرده بود به خود آسیب برساند، او از داروهای ضد افسردگی استفاده کرده بود و بدون کاهش دوز مصرفی آنها را متوقف کرد، که می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. او گفت کاندلاریو “به وضوح فکر نمی کرد.”

کاندلاریو از طریق یک مترجم گفت: “من سعی نمی کنم اعمالم را توجیه کنم، اما هیچ کس نمی دانست که چقدر رنج می کشم و در چه شرایطی هستم.”

آنا فاراگلیا، دستیار دادستان شهرستان کویاهوگا، دوشنبه به دادگاه گفت که کاندلاریو بلافاصله قبل از رفتن به تعطیلات، جیلین را به مدت دو روز تنها گذاشته است.

فاراگلیا گفت: “فکر این کودک که هر روز در حال تفریح ​​است می میرد – بشریت نمی تواند آن را تحمل کند.” و اینها اعمالی هستند که باید مجازات شوند. او دخترش را رها کرد و او را رها کرد و مرد.

در حکم کاندلاریو، قاضی برندان شیهان از دادگاه عمومی دادخواهی شهرستان کویاهوگا خاطرنشان کرد که پلیس و متخصصان پزشکی درگیر آن را یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌هایی می‌دانند که تا به حال دیده‌اند.

شیهان گفت: «این مردم را در سرتاسر دنیا حیرت زده کرد، زیرا یکی از مسئولیت های اساسی انسانی را به چالش می کشد. او آن را “عمل نهایی خیانت” نامید.