سوابق نشان می دهد که پسر مونیکا آلداما، ستاره «Cheer» به داشتن تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شده است.


بر اساس سوابق دادگاه و نمایندگان وی، پسر مونیکا آلداما، ستاره «Cheer» به اتهام داشتن تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان در تگزاس دستگیر شده است.

سوابق دادگاه ناوارو کانتی نشان می دهد ویلیام آستین آلداما، 27 ساله، که تنها برای مدت کوتاهی در مستند نتفلیکس، که بر روی مادرش و تیمی که او مربیگری می کرد، ظاهر شد، به 10 مورد متهم است که هفته گذشته ثبت شد.

جزئیات بیشتر درباره این اتهامات در سوابق آنلاین سه شنبه شب در دسترس نیست.

سوابق دادگاه نشان می دهد که 10 مورد در اختیار داشتن به قصد ترویج هرزه نگاری کودکان، یک جنایت درجه سوم، همراه با تاریخ در جولای 2022 ذکر شده است.

وکلای آستین آلداما، هدر باربیری و کری دونیکا، گفتند که او بی گناه است.

در پاسخ به بررسی‌های اخیر رسانه‌ای پیرامون مشتری ما، آستین آلداما، ما می‌خواهیم رکورد را درست کنیم. آنها در بیانیه ای گفتند: توجهی که به این پرونده جلب شده است، که صرفاً به دلیل وضعیت مشهور مادر او ایجاد شده است، تلاشی فاحش برای تحریف حقیقت است.

اجازه دهید کاملاً واضح بگوییم – آستین بی گناه است. اتهامات وی فاقد وجاهت قانونی است و ما اطمینان داریم که حقایقی که بی گناهی وی را ثابت می کند، طی مراحل قانونی آشکار خواهد شد.

مونیکا آلداما در اولین روز از هفتاد و چهارمین دوره جوایز امی هنرهای خلاقانه Primetime در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس در 3 سپتامبر 2022 شرکت می کند.
مونیکا آلداما در مراسم Primetime Creative Arts Emmy Awards در لس آنجلس در سال 2022.مایکل ترن / خبرگزاری فرانسه از طریق فایل Getty Images

TMZ برای اولین بار جزئیات کیفرخواست را گزارش کرد که به نظر می رسد سوابق دادگاه نشان می دهد چهارشنبه گذشته ارائه شده است.

“Cheer” یک مستند نتفلیکس در مورد مونیکا آلداما به عنوان مربی تیم رقابتی تشویق کالج ناوارو بود.

به گزارش وب سایت IMDb، آستین آلداما در دو قسمت به عنوان خودش در این برنامه ظاهر شد که دو فصل پخش شد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که او با قید وثیقه آزاد است.

دفتر دادستان ناحیه ناوارو بلافاصله پس از ساعات کاری سه شنبه شب برای اظهار نظر در دسترس نبود.

شخص دیگری که در این برنامه حضور داشت، ستاره سرشناس جری هریس، نیز در ارتباط با پرونده‌ای در رابطه با تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شد.

هریس 24 ساله در ژوئیه 2022 به 12 زندان محکوم شد سالها در زندان فدرال دادستان ها گفتند که این اعمال غیرقانونی شامل قربانیانی در تگزاس، فلوریدا و ایلینوی است.

در فوریه 2022، هریس به اتهام دریافت پورنوگرافی کودکان و اتهام مسافرت به قصد انجام رفتار جنسی غیرقانونی اعتراف کرد.

دفتر دادستانی ایالات متحده در شیکاگو گفته است که این پرونده شامل عکس‌ها و ویدیوهای غیرمستقیم جنسی است که هریس مکرراً از یک پسر 17 ساله درخواست کرده است. به گفته این دفتر، هریس همچنین از دو پسر خردسال دیگر درخواست و تصاویر دریافت کرد و سعی کرد یکی از آنها را به فعالیت جنسی ترغیب کند.

باربیری و دونیکا، وکلای آستین آلداما، از مردم خواستند که از قضاوت زودهنگام در این پرونده خودداری کنند.

آنها گفتند: “ما به عدالتخواهی برای آستین متعهد خواهیم ماند و تحت تاثیر احساساتی شدن این پرونده قرار نخواهیم گرفت.”