ترامپ می‌گوید می‌تواند حکم پرونده تقلب نیویورک را به دادگاه عالی تجدیدنظر کند


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید که در صورت لزوم، این حکم را در دادگاه کلاهبرداری مدنی خود در نیویورک به چالش خواهد کشید.

به گفته این رسانه محافظه کار، او در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: «در صورت لزوم تا دادگاه عالی ایالات متحده با این موضوع مبارزه خواهم کرد. آنها نمی توانند اموال شما را قبل از اینکه فرصتی برای اعتراض به تصمیم یک قاضی بی کفایت و متنفر از ترامپ داشته باشید که بیش از هر قاضی در ایالت سرنگون شده است را از شما بگیرند.

ترامپ به فاکس نیوز گفت که نزدیک به 500 میلیون دلار پول نقد و دارایی های دیگر دارد، اما این به این معنا نیست که من به یک قاضی سرکش و نالایق پول بدهم.

ترامپ در اوایل روز جمعه در شبکه Truth Social ادعا کرد که “تقریبا” 500 میلیون دلار پول نقد دارد، که در تضاد با وکلای خود بود که اوایل این هفته گفتند که تضمین اوراق قرضه برای قضاوت تقریباً نیم میلیارد دلاری “عملی غیرممکن” است.

رئیس‌جمهور سابق از حکم آرتور انگورون، قاضی نیویورک از فوریه درخواست تجدیدنظر کرده است که ترامپ را به پرداخت بیش از 354 میلیون دلار غرامت محکوم کرده است. این مبلغ به دلیل علاقه به 464 میلیون دلار افزایش یافته است و ترامپ تا روز دوشنبه فرصت دارد برای دریافت وثیقه یا وثیقه برای این جایزه به منظور اقامت در زمان درخواست تجدید نظر خود را ارسال کند.

این اقدام رویه ای استاندارد در دادگاه های نیویورک و فدرال است و به متهم این امکان را می دهد که درخواست تجدید نظر کند و در عین حال اطمینان حاصل شود که شاکی می تواند در صورت ناموفق بودن درخواست تجدید نظر، مطالبه کند.

اگر ترامپ تا مهلت مقرر مبلغ اوراق را برآورده نکند، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، که پرونده کلاهبرداری علیه او را مطرح کرده است، می تواند شروع به توقیف دارایی های او از جمله دارایی ها و حساب های بانکی کند.

برای رساندن پرونده به دیوان عالی، ترامپ ابتدا باید مراحل تجدیدنظر دادگاه ایالتی را به پایان برساند. او از یک دادگاه استیناف سطح متوسط، بخش استیناف ایالتی، خواسته است که یا میزان امنیتی را که باید ارسال کند کاهش دهد یا تا زمانی که درخواست تجدید نظر می کند، جایزه را بدون هیچ تضمینی باقی بماند. دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است.