کجا می‌توان نمایش‌های جشن و رها کردن توپ در شب سال نوی ۲۰۲۳ را تماشا کرد



به زودی زمان آن فرا می رسد که عزیزان خود را در آغوش بگیرید، شمارش معکوس نهایی را بخوانید و در سال 2024 زنگ بزنید و در حالی که توپ نمادین میدان تایمز را تماشا می کنید.

مهم نیست در کجا به استقبال سال جدید می روید – در زمین رقص، زیر دارواش یا روی کاناپه – اینجا جایی است که جشن های شمارش معکوس را تماشا کنید.

امسال، NBC برنامه ملی شب سال نو را اجرا نخواهد کرد زیرا تعطیلات در یکشنبه است، زمانی که “یکشنبه شب فوتبال” پخش می شود، اما سایر شبکه ها نمایش هایی را شامل اجراهای ستاره های راک و جشن های نمایشی در سراسر کشور پخش خواهند کرد.

شب سال نو دیک کلارک با رایان سیکرست 2023

زمان: 8 بعد از ظهر تا 1 بامداد ET

کانال: ABC

نحوه پخش جریانی: “New Year’s Rockin’ Eve” به صورت زنده در تلویزیون و در وب سایت و برنامه ABC پخش خواهد شد. همچنین می‌توان آن را در سرویس‌های اشتراکی با تلویزیون زنده مانند Hulu و YouTube TV مشاهده کرد.

میزبانان: رایان سیکرست در نیویورک با مجری مشترک ریتا اورا، جنی مای در لس آنجلس و دایانارا تورس در پورتوریکو.

اجراها و موارد دیگر: Cardi B از Fontainebleau Miami Beach اجرا خواهد کرد و LL Cool J ترکیبی از آهنگ های خود را از میدان تایمز اجرا خواهد کرد. از دیگر ستارگان حاضر می توان به مگان تی استالیون، تایلا، سابرینا کارپنتر، الی گولدینگ، گرین دی، رنه رپ، پست مالون از لاس وگاس و گروه کی پاپ نیو جین از کره جنوبی اشاره کرد.

“شب سال نو زنده با اندرسون کوپر و اندی کوهن”

زمان: ساعت 8 شب به وقت شرقی

کانال: CNN

نحوه پخش جریانی: این برنامه به صورت زنده در CNN Max و برای مشترکین تلویزیون در CNN.com و برنامه CNN پخش می شود.

میزبانان: دو نفر پویا اندرسون کوپر و اندی کوهن هفتمین سال خود را به عنوان مجریان مشترک جشن سال نو در نیویورک جشن خواهند گرفت. پخش کنندگان سارا سیدنر و کاری قهرمان جشن را در ساعت 12:30 صبح به وقت شرقی به عهده خواهند گرفت تا در سال جدید از آستین، تگزاس، در منطقه زمانی مرکزی زنگ بزنند.

اجراها و موارد دیگر: انریکه ایگلسیاس، برادران جوناس، فلو ریدا، راد استوارت و میراندا لمبرت تنها برخی از هنرمندانی هستند که باید اجرا کنند. همچنین مصاحبه‌هایی با پتی لابل، جرمی رنر، نیل پاتریک هریس و بوون یانگ و مت راجرز و همچنین حضور ویژه‌ای از دیوید بلین توهم‌پرداز انجام خواهد شد.

“زنده شب سال نو: نشویل بیگ بش”

زمان: قسمت 1 در ساعت 19:30 به وقت شرقی و قسمت دوم در ساعت 22:30 پخش می شود.

کانال: سی بی اس

نحوه پخش جریانی: پخش زنده از CBS از نشویل، تنسی، و پخش جریانی در CBS.com و در صورت تقاضا در Paramount+ در دسترس خواهد بود.

میزبانان: ال کینگ، هنرمند نامزد جایزه گرمی و ریچل اسمیت “Entertainment Tonight’s” میزبان سومین دورهمی سالانه نشویل هستند.

اجراها و موارد دیگر: برترین‌های موسیقی کانتری از جمله سرگرم‌کننده سال انجمن موسیقی کانتری، لینی ویلسون، توماس رت و لینیر اسکاینیرد روی صحنه خواهند رفت.

نمایش شب سال نو اتحاد Times Square را شخصا تماشا کنید

برای روح‌های شجاعی که می‌خواهند باران کانفتی از توپ را که در میدان تایم شهر نیویورک می‌بارد ببینند، در اینجا نحوه ورود به سرگرمی آورده شده است.

زمان: توپ شب سال نو در حوالی ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرقی به بالای یک قطب در میدان One Times بالا می رود و در ساعت 11:59 شب منتشر می شود تا 60 ثانیه قطره خود را برای جشن گرفتن سال جدید انجام دهد.

نحوه پخش جریانی: تصاویر زنده از میدان تایمز از ساعت 7 بعدازظهر یکشنبه از شبکه NBC New York و Peacock پخش خواهد شد.

جایی که: نقاط دسترسی به منطقه دید در خیابان های 49، 52 و 56 در خیابان های ششم و هشتم است.

میزبانان: بازیگر جاناتان بنت و مجری مشترک جرمی هاسل

اجراها و موارد دیگر: مگان تی استالیون، فلو ریدا، پل آنکا و حضور شهردار اریک آدامز.