مردی که پس از روزها گیر افتادن در خودروی شکسته، پای خود را از دست داد، از محبت غریبه ها تشکر می کند


مردی از ایندیانا که بعد از 6 روز نجات از یک ماشین خراب در زیر یک پل بین ایالتی، پایش قطع شد، از سیل محبتی که پس از تصادفش دریافت کرده است، تمجید کرده است.

مت رئوم، 27 ساله، یک پایش در بالای ساق پا قطع شده بود و تحت مراقبت های ویژه بود، همچنین به دلیل شکستگی دست و شکستگی پای دیگرش تحت درمان قرار گرفت.

او روز پنجشنبه در پستی در فیس بوک گفت: “یک هفته و یک روز از نجات من می گذرد و از این بابت بسیار خوشحالم.”

“من عشق و مهربانی های تصادفی بیشتری داشته ام و دیده ام، افراد تصادفی را دیده ام که پول اهدا می کنند، که حتی فکر کردن به آنها برایم سخت است. از کالیفرنیا، از کانکتیکات، مینه سوتا تا واشنگتن، تماس گرفته ام. فورت لادردیل … افراد تصادفی که اخبار را دیده اند و داستان من را دیده اند.”

مت ریوم.
مت ریوم.از طریق gofundme

رئوم در حالی که اشک‌هایش را نگه می‌دارد، گفت که اگرچه داستان او یک تراژدی بود، او گفت که بسیار سپاسگزار پیام‌های مثبت و کمک‌های مالی است.

پیکاپ رئوم از I-94 در نزدیکی پورتیج، در حدود 40 مایلی جنوب شرقی شیکاگو، و به نهری زیر پل رفت و در آنجا با نوشیدن آب باران جان سالم به در برد.

رئوم در نهایت توسط مردی و پدرشوهرش که برای ماهیگیری بیرون رفته بودند پیدا شد و از روی کنجکاوی به پیکاپ نزدیک شدند.

او گفت که ریوم از مراقبت های ویژه خارج شده و به بازتوانی رفته است و در حال کار بر روی سازگاری با ناتوانی تازه یافته خود است. پزشکان شروع به بحث در مورد زمان ترخیص او کرده اند.

او می‌گوید: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که در ۲۷ سالگی باید نگران این باشم که چگونه می‌روم و بهترین راه برای رفتن به رختخواب یا نشستن روی توالت چیست.»

او با اشاره به اهدای بیش از 90000 دلاری از طریق صفحه GoFundMe برای پوشش صورت‌حساب‌های پزشکی، گفت: «خیلی چیزها وجود دارد که شما بچه‌ها بار آن‌ها را از دوش گرفته‌اید». او گفت که او به یک آپارتمان جدید مناسب برای ویلچر نقل مکان می کند.