عذرخواهی نتفلیکس به دلیل تاخیر در پخش زنده سریال «Love Is Blind» برای بسیاری



غول پخش جریانی نتفلیکس یکشنبه شب پس از اینکه پخش زنده به دلیل برگزاری مجدد برنامه دوستیابی خود “Love Is Blind” برای بسیاری از مشترکان بیش از یک ساعت به تعویق افتاد عذرخواهی کرد.

نتفلیکس گفت که در تلاش است تا این برنامه را در دسترس مشترکین قرار دهد، البته به عنوان یک محصول ضبط شده که دیگر پخش زنده نخواهد داشت.

برای همه کسانی که تا دیروقت بیدار ماندند، زود بیدار شدند، بعدازظهر یکشنبه خود را رها کردند… ما بسیار متاسفیم که اتحاد زنده Love is Blind آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم انجام نشد. توییت کرد.

این به مشترکین دلیلی برای ترس بیشتر از دست دادن ایجاد کرد.

ما در حال فیلمبرداری آن هستیم و در اسرع وقت آن را در نتفلیکس خواهیم داشت. “باز هم متشکرم و متاسفم.”

«Live Is Blind»، اولین نمایش واقعیت دوستیابی نتفلیکس، زوج‌ها را با شناختن یکدیگر از خلوت «پادها» هماهنگ می‌کند، که در آن تنها چیزی که آنها کشف نمی‌کنند این است که خواستگارانشان چه شکلی هستند.

بعداً این اتفاق می‌افتد و طبیعتاً خنده‌دار نیز به وجود می‌آید. «عشق کور است» فصل چهارم محتوای خود را در ماه مارس منتشر کرد که خواستگاران این بار در سیاتل مستقر هستند.

پخش زنده دوباره اتحاد فرصتی بود برای آوردن طرفداران سرسخت به محصول. نتفلیکس قول داده است که سوالات بینندگان را ادغام کند تا دوستداران سریال به آنها پاسخ دهند.

رای‌گیری آنلاین، که روز پنجشنبه در دسترس بود، تعیین کرد که به کدام سؤالات پاسخ داده شود. مشخص نیست که آیا تأخیر بر پرسش و پاسخ تأثیر گذاشته است یا خیر.

این تأخیر برای رسانه‌های اجتماعی، جایی که بینندگان نتفلیکس را به خاطر خراب کردن دومین رویداد پخش زنده در تاریخ خود، سرزنش کردند.

گفت: «ما سزاوار این هستیم که پس از این رمز عبور یکسان را به اشتراک بگذاریم توییتر کاربر Trina Watters.

الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده ایالت نیویورک، گفت که نجات دهنده یک خیاط در برنامه، که برای نجات خواستگاری درست قبل از قرار ملاقات با تعمیر خرابی لباس شناخته می شود، باید احضار شود.

او گفت: “یکی لوسیا را خیاط صدا می کند تا این مشکل را برطرف کند.” توییت کرد. “من به او ایمان دارم.”

در ماه مارس، یک برنامه ویژه کمدی زنده، “کریس راک: خشم انتخابی” اولین ارائه از این نوع پخش کننده بود.

بدون چنین اختلالی اجرا شد، اگرچه برای برخی از بینندگان تاخیر وجود داشت.