رایان مالت، بازیکن سابق NFL در ساحل فلوریدا در غرق شدن ظاهر شد


به گفته مقامات، رایان مالت، بازیکن سابق فوتبال، روز سه شنبه در اثر غرق شدن ظاهری در فلوریدا جان باخت.

کلانتر شهرستان اوکالوسا گفت که مالت، 35 ساله، پس از بیرون کشیدن بیهوش از آب در دستین، در بیمارستانی مرده است.

میشل نیکلسون، سخنگوی کلانتر گفت که قربانی غرق شده، بازیکن سابق NFL است.

منطقه مدرسه آرکانزاس که او به عنوان سرمربی فوتبال در آن کار می کرد در بیانیه ای در روز سه شنبه مرگ او را تایید کرد و تیم های سابق NFL و مالت نیز تسلیت گفتند.

ناحیه مدرسه وایت هال گفت: “با اندوه فراوان در از دست دادن مربی رایان مالت شریک هستیم.” مربی مالت یک مربی و مربی محبوب بود.

NFL در بیانیه ای در مورد توییتر: «خانواده NFL از درگذشت رایان مالت عمیقاً متأسف هستند. فکر ما با خانواده و عزیزان اوست.»

رایان مالت، کوارتربک بالتیمور ریونز، قبل از بازی فوتبال NFL پیش فصل در برابر بوفالو بیلز، شنبه، 26 اوت 2017، در بالتیمور، در زمین می ایستد.
رایان مالت، کوارتر مدافع آن زمان بالتیمور ریونز، قبل از بازی NFL پیش فصل در بالتیمور در سال 2017 در زمین می ایستد.فایل نیک واس / AP

مالت بازیکن سابق تیم آرکانزاس ریزربکز بود که توسط نیوانگلند پاتریوتز به خدمت گرفته شد. او همچنین برای بالتیمور ریونز و هیوستون تگزاس بازی کرد.

KARK of Little Rock وابسته به NBC گفت که سال گذشته، مالت سرمربی تیم فوتبال دبیرستان خود، White Hall High School Bulldogs شد.

ریونز در یک مصاحبه گفت: «ما از اطلاع از درگذشت رایان مالت متأسفیم توییت سهشنبه. رایان یک فرد فوق العاده و یک هم تیمی وفادار بود.

بیل بیلیچیک، مربی میهن پرستان در بیانیه ای که در توییتر منتشر کرد، گفت که “بسیار از درگذشت غم انگیز رایان ناراحت است.”

کلانتر گفت که مالت بخشی از گروهی از شناگران بود که در مضطرب بودند که اولین امدادگران حدود ساعت 2:12 بعد از ظهر به ساحل Destin، در حدود 45 مایلی غرب ساحل پاناما سیتی رسیدند.

اداره کلانتری در بیانیه خود گفت: «گزارش‌ها بر این است که گروهی از مردم در آب در نزدیکی ساندبار دوم در تلاش بودند تا به ساحل برگردند. یکی از افراد که یک مرد بالغ بود، زیر آب رفت و ناجیان غریق می‌گویند هنگام بیرون کشیدن او نفس نمی‌کشید.

در روزهای اخیر چندین شناگر در امتداد ساحل خلیج فلوریدا جان خود را از دست داده‌اند، جایی که در برخی از سواحل اطلاعیه‌هایی برای شنا کردن در معرض خطر و ممنوعیت شنا ارسال شده است.

ساحل در امتداد ساحل شهر پاناما موضوع پیام خطر ساحلی بود که از ساعت 10 صبح سه‌شنبه تا شب به اجرا درآمد. هشدار سرویس ملی هواشناسی بیان می‌کند که جریان‌های شکاف خطرناکی قابل انتظار است.

این جریان می‌گوید: «جریان‌های شکاف می‌توانند حتی بهترین شناگران را از ساحل دور کنند و به آب‌های عمیق‌تر ببرند.

بر اساس داده های اولیه سرویس ملی هواشناسی، منطقه ساحل شهر پاناما محل مرگ 12 «منطقه موج سواری» از سال جاری تا یکشنبه بوده است. به گفته آژانس، ده مورد از 12 مورد در ماه ژوئن اتفاق افتاد.