دفاعیات ترامپ، ای. جین کارول را در پست‌های قدیمی رسانه‌های اجتماعی در محاکمه اتهام تجاوز به عنف می‌آزارد


وکیل مدافع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، روز دوشنبه به بازجویی متقابل خود از ای. جین کارول نویسنده در دادگاه به اتهام تجاوز جنسی علیه ترامپ ادامه داد و از او درباره پست‌های قدیمی فیس‌بوک پرسید که در آن‌ها گفته بود که او یکی از طرفداران «گسترده» تلویزیون رئیس‌جمهور سابق است. نمایش “شاگرد”

کارول که در شکایتش ادعا می‌کند ترامپ در اواسط دهه 1990 در یک فروشگاه بزرگ در شهر نیویورک به او تجاوز کرده و او را با “فریب” خواندن ادعاهایش بدنام کرده است، اذعان کرد که در سال 2012 این واقعیت را در فیس‌بوک تمجید کرد، زمانی که هنوز پخش می‌شد. .

کارول 79 ساله گفت: “من از طرفداران پر و پا قرص این نمایش بودم. بسیار تحت تاثیر آن قرار گرفتم.”

او گفت: «من هرگز چنین رقابت شوخ‌آمیزی را در تلویزیون ندیده بودم و درباره چیزی ارزشمند، رقابت بود. او گفت: «من آن قسمت را تماشا نکردم.

کارول گفت که پست مثبتی در مورد این نمایش گذاشته است زیرا “دو تن از دوستانم در آن حضور داشتند و من می خواستم آن را تقویت کنم.”

از او همچنین در مورد پستی در سال 2012 پرسیده شد که در آن از مردم پرسیده بود که آیا با ترامپ 17000 دلار رابطه جنسی دارند و می توانند در این مدت چشمان خود را بسته نگه دارند.

وقتی از او پرسیدند که آیا آن پست را نوشته است یا خیر، گفت: «بله». من چندین شوخی درباره دونالد ترامپ کردم.

کارول همچنین به وکیل، جو تاکوپینا، اذعان کرد که در دهه‌های پس از حمله ادعایی به فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن، او به خرید از فروشگاه ادامه می‌داد.

او گفت: “این جایی نیست که من از ورود به آن می ترسم.”

در یک تبادل آزمایشی، تاکوپینا از کارول پرسید که چرا از ترامپ شکایت کرده است، اما نه لس مونوز، مدیر عامل سابق CBS، که همچنین ادعای او مبنی بر اینکه یک بار به او تجاوز جنسی کرده است را رد کرد.

کارول درباره مونوز گفت: «او فقط آن را تکذیب کرد. او مانند دونالد ترامپ، من را نامی نگفت و صورتم را در گل و لای سایید.»

تاکوپینا همانطور که در اولین روز بازجویی متقابل خود در روز پنجشنبه انجام داد، کارول را با سؤالاتی در مورد اینکه چرا هرگز با پلیس تماس نگرفته بود تا این حمله را که به گفته او در سال 1995 یا 1996 رخ داد، گزارش کند، مطرح کرد.

او خاطرنشان کرد که در ستون توصیه‌های قدیمی خود در مجله Elle در سال‌های قبل و بعد از حمله ادعایی، او بارها به زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند مشاوره می‌دهد تا با مقامات تماس بگیرند.

او پاسخ داد: من در سال 1943 به دنیا آمدم. به زنانی مانند ما یاد داده شد که چانه خود را بالا نگه دارند و هرگز شکایت نکنند. من ترجیح می دهم هر کاری انجام دهم تا با پلیس تماس بگیرم.

کارول در کت و شلوار خود گفت که اظهارات ترامپ در تحقیر و توهین به او از زمانی که او ادعاهای خود را در کتابی در سال 2019 مطرح کرد باعث “درد و رنج عاطفی او از دست مردی که به او تجاوز کرد و همچنین به اعتبار و افتخار او آسیب رسانده است.” و کرامت.”

تاکوپینا از او پرسید که آیا زندگی او از زمان انتشار کتابش “افسانه” بوده است. کارول گفت: “من زندگی ام را دوست دارم. من آن را کمی می گویم.”

او سپس در حالی که اغلب می‌گوید زندگی‌اش “افسانه‌ای” است، اضافه کرد: “من جلوی همه چیز را گرفتم.” او گفت: “من نمی‌خواهم مردم بدانند که من رنج می‌برم. اگر مردم بدانند واقعاً چه اتفاقی می‌افتد، خجالت می‌کشم.”

مشخص نیست که آیا ترامپ در دفاع از خود شهادت خواهد داد یا خیر. وکلای کارول گفته اند که قصد دارند از شهادت ضبط شده وی برای پرونده خود استفاده کنند.

در دادگاه روز دوشنبه، تاکوپینا با این استدلال که قاضی رئیس پرونده در دادگاه منهتن، قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان، “حکمات ناعادلانه و پیش داوری فراگیر” علیه موکلش صادر کرده است، درخواستی برای محاکمه نامشروع ارائه کرد.

کاپلان این پیشنهاد را رد کرد.