بیمارستان کودکان کلرادو جراحی های تایید کننده جنسیت را برای بیماران بزرگسال متوقف می کند


یک بیمارستان کودکان کلرادو ارائه جراحی های مربوط به انتقال را برای بیماران ترنسجندر 18 ساله و بالاتر متوقف کرده است. سخنگوی بیمارستان روز سه شنبه تایید کرد. این بیمارستان گفت که هرگز چنین جراحی هایی را برای افراد زیر سن قانونی ارائه نکرده است.

راشل فاولر، سخنگوی بیمارستان کودکان کلرادو، در بیانیه‌ای به NBC News گفت که به دلیل «ارجاعات بی‌سابقه»، بیمارستان «تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که دیگر روش‌های جراحی تایید کننده جنسیت را برای بیماران بالغ ۱۸ ساله و ۱۸ ساله ارائه نکند. مسن تر.”

فاولر افزود که بیمارستان با بیماران همکاری می کند تا آنها را به سایر مراکزی که هنوز این جراحی ها را ارائه می دهند، ارجاع دهد. او افزود که «تهدیدها علیه بیمارستان‌های کودکان در سراسر کشور تصمیم ما را هدایت نکرد.»

بیمارستان کودکان کلرادو، از طریق مرکز واقعی تنوع جنسیتی خود، به ارائه مراقبت های غیرجراحی تایید کننده جنسیت برای افراد زیر سن قانونی و بیمارانی که به تازگی 18 ساله شده اند، ادامه خواهد داد. طبق وب سایت مرکز، این مراقبت ها شامل هورمون درمانی، مشاوره جنسیتی و خدمات تغذیه است.

بیمارستان کودکان کلرادو
بیمارستان کودکان کلرادو. جان گریم / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

طرفداران LGBTQ در ایالت نسبت به تصمیم بیمارستان ابراز نگرانی کردند.

روبی لوپز، یکی از مدافعان OutBoulder، به KUSA-TV، یکی از شعبه های NBC در دنور گفت: «سابقه ای که آنها ایجاد می کنند خطرناک است. “ترس من این است که بیمارستان های دیگر نیز از این روند پیروی کنند.”

جارد پولیس، فرماندار کلرادو، دموکرات و یکی از تنها سه فرماندار آشکارا دگرباشان جنسی در سراسر ایالات متحده، در ماه آوریل لایحه ای را امضا کرد که از بیمارانی که به دنبال درمان های تایید کننده جنسیت هستند از تعقیب کیفری محافظت می کند، از جمله کسانی که از ایالت های اطراف به کلرادو سفر می کنند تا دریافت کنند. اهميت دادن. کلرادو هیچ قانونی برای محدود کردن مراقبت های پزشکی برای تراجنسیتی ها تصویب نکرده است.

حداقل 21 ایالت قانونی را به تصویب رسانده اند که مراقبت های تایید کننده جنسیت برای افراد زیر سن قانونی را محدود می کند، اگرچه یک قاضی فدرال قانون آرکانزاس را برای همیشه مسدود کرد و قوانین در چهار ایالت دیگر به طور موقت مسدود شده است. به گفته کمپین حقوق بشر، بزرگترین گروه حمایت از دگرباشان جنسی، تگزاس، اوکلاهاما و میسوری نیز قانونی را برای محدود کردن مراقبت از بزرگسالان تراجنسیتی پیشنهاد کرده اند.