N در آشپزخانه با کاپشن – سارا گلدشتاین


نام: جکی سیلور

اشتغال: متخصص تغذیه ثبت شده

چه کسی با زمان پادشاهی Quantanted است؟ پدر و مادرم و خواهرم.

1-2 WORD P TOR TUM اکنون زندگی خود را ناتمام بگذارید: من اخیراً از برنامه ارتباطات تغذیه MHSc در دانشگاه رایرسون فارغ التحصیل شده ام و بنابراین در زمینه تغذیه تازه کار هستم. من در حال گذراندن دوره آموزشی آگاهانه خوردن آنلاین و دوره دیگری برای شروع مشاغل آنلاین شما هستم – اساساً این زمان را برای تمرکز بر پیشرفت حرفه ای اختصاص می دهم.

یکی از غذاهایی که دیر دوست داشتید چه می کند؟ کاری با عدس!

3 T 3 RIGHT 3 3 مواد غذایی ناسازگار چیست؟

  1. توفو
  2. عدس خشک شده
  3. Kos یونانی

چگونه و از کجا الهام بخش آشپزی پیدا می کنید؟
اخیراً من دستورهای بسیاری از Minimalist Baker (و اصلاح) می کنم. یا اگر کاری هست که بتوانم انجام دهم ، در گوگل سرچ می کنم و دستور تهیه آن را انتخاب می کنم. وبلاگهای دیگری که دوست دارم FitFoodieFinds ، Half Baked Harvest ، Pinch of Yum و Ambicious Kitchen هستند.

وقتی شما اولین پول را دریافت می کنید چه چیزی در طول کوارانتین انجام داده اید چه کار می کند؟

این دستور پخت بادام زمینی گوجه فرنگی با نخود توسط Minimalist Baker

این Granola Funfetti Healthy ، که می توانید در اینستاگرام من پیدا کنید

یکی از K آشپزی Q که بعداً آموخته است چه کرد؟

اگر از مخلوط کن دستی برای مخلوط کردن قهوه فوری ، آب گرم و شکر استفاده می کنید ، تبدیل به این قهوه جادویی می شود!

اگر سفارش دهید ، اولین رستوران مرتبط شما چیست؟

برش هایی برای پیتزا بریزید ، اما من به سختی برای استخراج سفارش دادم.

هابی جدید / کتاب مورد علاقه تلویزیون / PODKASTE تلویزیون مورد علاقه؟ من به تازگی دستبندهای کششی خود را شروع کرده ام ، که برای من خلاقیتی است برای خلاقیت در رنگ ها و الگوها. سایر فعالیتهای خودمراقبتی که من را در دوران قرنطینه سالم نگه داشته است عبارتند از: آشپزی ، پخت ، 10 دقیقه مدیتیشن روزانه ، یک دفتر خاطرات قدردانی و ورزش (دوست داشتن برنامه Peloton اخیراً). من اخیراً کتاب “هزار خورشید درخشان” از خالد حسینی را خواندم که بسیار دوستش داشتم. پادکستی که من مرتباً شنیده ام پادکست “Skimm This” از The Skimm است. هر قسمت فقط 10 دقیقه طول می کشد و آخرین اخبار را به زبان ساده باز می کند. به من کمک می کند تا در جریان اتفاقات جهان باشم.

آیا می توانید یک توصیه و فعالیت ارائه دهید که در این مدت TG به خاطر سپرده می شود و به تدریج به طول می انجامد؟ مدیتیشن روزانه – من این کار را در اولویت قرار داده ام و واقعاً به من کمک می کند تا در لحظه تصمیم بگیرم و برای روز خود را آماده کنم. همچنین برای من مفید است که به خودم یادآوری کنم که این امر موقتی است و فقط یک روز در یک زمان همه چیز را بر می دارم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *