B12 برای موهای درخشان تر و درخشان تر

آیا باعث ریزش موی شما می شود، مانند زهکشی؟ امید خود را از دست ندهید و پول خود را برای درمان معجزه آسای طاسی نریزید. ریزش مو می تواند نشانه ای از افزایش سن باشد که در این صورت به احتمال زیاد برگشت پذیر نیست، اما اغلب، مانند ریزش موی زودرس، نیاز به تغییر در رژیم غذایی را نشان می دهد.

  • شروع به خوردن غذاهای سالم کنید. اگر ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری نسبت به موهای شما داشته باشد، پوست و ناخن های شما آن را دوست خواهند داشت. پروتئین های بدون چربی، لبنیات، روغن های سالم، لوبیاها، میوه ها و سبزیجات را هر روز مصرف کنید.
  • در مورد چربی ها، چربی های “خوب” دارای خواص ضد التهابی هستند که قفل را روشن و فراوان نگه می دارند. از روغن های هیدروژنه بسیار اشباع شده دوری کنید و به جای آن از روغن زیتون میوه ای استفاده کنید. اگر شام ماهی مورد علاقه شما نیست، سعی کنید دوز روزانه اسیدهای چرب امگا ۳ مصرف کنید.
  • اجازه ندهید سطح آهن بدن شما کاهش یابد. زنان میانسال به ویژه در معرض خطر ابتلا به کم خونی خطرناک هستند که ریزش مو گواه آن است. به یاد داشته باشید که در هنگام مصرف مکمل آهن یا خوردن صبحانه غنی شده از آهن، دوز سالم ویتامین C را مصرف کنید.
  • طاسی زودرس ممکن است هشداری برای کمبود ویتامین B12 باشد. سایر علائم کمبود ویتامین B12 شامل خستگی مزمن، از دست دادن حافظه کوتاه مدت، و گزگز یا بی حسی در دست ها و پاها است. کمبود ویتامین B12 اغلب با خوردن یک رژیم غذایی غنی از تخم مرغ، گوشت، صدف، جگر، لبنیات و مرغ قابل پیشگیری است. رژیم‌های گیاهی اغلب ویتامین B12 کافی دریافت نمی‌کنند و اغلب در معرض خطر ابتلا به کمبود ویتامین B12 هستند.
  • بیوتین، که ویتامین A نیز می باشد، کلید سلامت فولیکول های مو و همچنین ناخن های قوی و پوست شفاف است. در حالی که بیوتین در برخی محصولات غذایی مانند زرده تخم مرغ ۳ میلی گرم یافت می شود. مکمل مورد نیاز برای تامین کافی
  • محصولات مو بر پایه سیلیکون و تقویت کننده درخشندگی، فولیکول ها را با یک لایه نرم کننده صاف می پوشانند تا کشش و ریزش مو را هنگام برس زدن کاهش دهند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر