۸ تنظیم رژیم غذایی کدام ممکن است اجتناب کرده اند مرکز ممکن است دفاع کردن می تدریجی


رژیم غذایی سرشار اجتناب کرده اند نمک، چربی، قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ممکن است در نتیجه بیماری قلبی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن غذاهای مفید ممکن است به دفاع کردن اجتناب کرده اند مرکز، افزایش فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ کمک تدریجی.

اگرچه تنظیم عادات غذایی معمولاً سخت است، در همین جا هشت کاری موجود است کدام ممکن است می توانید کمک خواهد کرد که شما آنها انجام دهید:

۱- مقیاس غذای شخصی را مدیریت کنید

اینکه چقدر می خورید به شبیه به مقیاس ضروری است کدام ممکن است چه می خورید. دوباره پر کردن بیش اجتناب کرده اند حد بشقاب، ریختن یک بار دیگر آن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن به همان اندازه روزی کدام ممکن است بافت کنید تولید دیگری نمی‌توانید آن را حفظ کنید، انرژی بیشتری نسبت به آنچه خواستن دارید اکتسابی خواهید کرد.

باید بدانید کدام ممکن است میزان غذایی کدام ممکن است در مکان های غذا خوردن سرو تبدیل می شود معمولا تا حد زیادی اجتناب کرده اند خواستن خوب شخص است.

۲- میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بیشتری بخورید

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات دارایی ها خوبی اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی هستند. آنها علاوه بر این انرژی به سختی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عنوان جایگزین دارای فیبر غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید موادی هستند کدام ممکن است بالقوه است به پیشگیری اجتناب کرده اند مشکلات قلبی کمک تدریجی.

15815509 666 - 8 تغییر رژیم غذایی که از قلب شما محافظت می کند

مصرف کردن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات تا حد زیادی بالقوه است به کاهش غذاهای پرکالری مربوط به گوشت، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات کمک تدریجی.

۳- غلات درست را انواع کنید

غلات درست تأمین خوبی اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر چرخ دنده مغذی هستند کدام ممکن است در ترتیب فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت مرکز عملکرد دارند. ممکن است می توانید همراه خود سوئیچ غلات درست غیر از محصولات غلات تصفیه شده، میزان غلات درست را در یک واحد رژیم غذایی مفید برای مرکز افزایش دهید. غلات تصفیه شده برای ادغام کردن کالاهای بازسازی شده همراه خود آرد تصفیه شده (مربوط به آرد سفید) مربوط به نان سفید می باشد.

چربی های مفید را انواع کنید

کاهش بلعیدن چربی های اشباع شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های ترانس گام مهمی در کاهش کلسترول خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر است.

به عنوان جایگزین، اجتناب کرده اند “چربی های تک غیر اشباع” مربوط به روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن کانولا بیشترین استفاده را ببرید. چربی های تعدادی از غیر اشباع کدام ممکن است معمولا در برخی اجتناب کرده اند ماهی ها، آووکادو، آجیل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغزها کشف شد می شوند نیز انتخاب های خوبی برای خوب رژیم غذایی مفید هستند.

این چربی‌های غیراشباع وقتی غیر از چربی‌های اشباع استفاده شوند، می‌توانند کلسترول خون را کاهش دهند. با این حال در عین جاری باید بدانید کدام ممکن است اعتدال در بلعیدن بعضی از اینها روغن ها نیز حیاتی است; از همه طیف گسترده ای از {چربی ها} سرشار اجتناب کرده اند انرژی هستند.

پروتئین های با بیرون چربی را انواع کنید

بهتر از دارایی ها پروتئین گوشت با بیرون چربی، مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این لبنیات کم چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ است. اجتناب کرده اند انتخاب های کم چرب مربوط به سینه مرغ با بیرون منافذ و پوست غیر از مرغ سرخ شده بیشترین استفاده را ببرید.

15815510 109 - 8 تغییر رژیم غذایی که از قلب شما محافظت می کند

حبوباتی مربوط به لوبیا، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس نیز دارایی ها خوبی اجتناب کرده اند پروتئین هستند کدام ممکن است چربی به سختی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ندارند.

۶- نمک وعده های غذایی را کاهش دهید

بلعیدن بیش اجتناب کرده اند حد نمک ممکن است در نتیجه {فشار خون بالا} شود کدام ممکن است عاملی برای بیماری قلبی نیز می باشد. تجویز نمک نیز بخش مهمی اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی مفید برای مرکز است.

غذاهای کنسرو شده هر دو فرآوری شده، مربوط به سوپ های کنار هم قرار دادن، را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای خنک بالقوه است سرشار اجتناب کرده اند نمک باشند. متعاقباً مصرف کردن غذاهای معاصر را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهیه سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورش های خانگی ممکن است میزان نمک مصرفی ممکن است را کاهش دهد.

۷- منوهای روزانه مناسب کنید

تحمیل خوب منو همراه خود استفاده اجتناب کرده اند شش تکنیک فوق نیز ممکن است برای شما ممکن است مفید باشد. هنگام انواع وعده های غذایی برای هر وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میان وعده، اجتناب کرده اند سبزیجات، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات درست بیشترین استفاده را ببرید.

۸. رژیم غذایی شخصی را رها نکنید

ممکن است می توانید هر اجتناب کرده اند گاهی میان وعده بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن شیرین هر دو خوب مشت چیپس اجتناب کرده اند رژیم غذایی ممکن است کم نمی شود. با این حال این را بهانه ای برای انگشت کشیدن اجتناب کرده اند رژیم غذایی مفید شخصی نکنید.

اگر معمولاً زیاده روی می کنید، با این حال اگر این استثنا باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ همه وقت، در دراز مدت می توانید تعادل را به رژیم غذایی شخصی بازگردانید. باید بدانید آنچه ضروری است، مصرف کردن غذای مفید در تا حد زیادی مواقع است.