7 فایده اصلی زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


7 فایده اصلی زردچوبه

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، سلامت عاطفی و مغزی

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دارای مشکلات خفیف حافظه هستند ، با افزودن ماده فعال در زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و تمرکز نشان دادند. علاوه بر این ، آنها بهبود احساسات را مشاهده کردند و آزمایش PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و عملکردهای احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (لیست طولانی عوارض جانبی ضد افسردگی) مقایسه شده است. محققان تعجب می کنند که کورکومین به اندازه داروهای افسردگی مثر است. * لطفاً توجه داشته باشید – هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک داروهای طبیعی خود را رها کند.

2. کاهش وزن

کورکومین موجود در زردچوبه مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که وزن بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه م plasثرتر از پلاسمو است و تیم Turmek میزان راحتی بسیار کمتری را گزارش کرده است.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان می دهد افرادی که از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برند ، پس از هشت هفته مصرف زردچوبه احساس ناراحتی در ناحیه زیر شکم می کنند.

5. کورکومین و سرطان

پلی فنول کورکومین ، مشتق شده از زردچوبه ، به طور گسترده ای به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان در دو دهه گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. مطالعات نشان می دهد که شیمی درمانی یا پرتودرمانی در کاهش عوارض جانبی و بهبود کیفیت زندگی بیماران موثر است.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو دریافته اند که مکمل های سنگی باعث کاهش سلامت عروق ، جریان خون و استرس اکسیداتیو می شوند!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به فواید کورکومین در سیستم ایمنی بدن دست یافته اند. این می تواند ایمنی را کاهش داده و سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دانگ را فعال کند.

2 مشکلات احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه به خوبی جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام افزودن زردچوبه ، بسیاری به کورکومین خنثی برمی گردند. در حقیقت مشخص شده است که زردچوبه از کورکومین تنها که حاوی حدود 300 ماده مغذی دیگر است ، قوی تر است. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون کورکومین دارای خواص ضد التهابی است. بنابراین اگر می خواهید از تمام انرژی زردچوبه استفاده کنید ، محصول را در کل رژیم غذایی نعناع (فلفل سیاه) جستجو کنید. کورکومین SAP یک انتخاب خوب برای رژیم غذایی سالم است. موجود در زیرمجموعه من ، (در زیر).

محصولات را از طریق توزیع مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

منتظر فروش سالانه روز کارگر من باشید و 20 درصد صرفه جویی کنید) 🙂

منابع

حافظه ، سلامت عاطفی و مغزیhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

پوکی استخوان

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه به میزان 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *