۴۰+ اصل العمل کتو مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم غذایی عید پاک کم کربوهیدرات – رژیم دکتر


سفر را همراه خود منصفانه صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناهار برتر آغاز کنید

برانچ عید پاک برای افرادی که عاشق صبح های تنبل عید پاک هستند، برتر است، با این حال همچنان می خواهند همراه خود منصفانه وعده غذایی جشن جشن بگیرند. منصفانه غذای برتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده همراه خود تخم مرغ را بررسی کنید، مشابه تخم مرغ های کتو در آووکادو.

اجتناب کرده اند مفهوم مناسب کردن سس هلند نترسید. این اصل وعده های غذایی را به قدری ساده می‌تنبل کدام ممکن است {به دلیل} اینکه سال‌ها آن را مناسب نمی‌کنید، خودتان را لگد می‌زنید. علاوه بر این، اگر اجتناب کرده اند دنبال کنندگان ماهی آزاد دودی نیستید، تخم مرغ بندیکت را همراه خود منصفانه طرف بیکن ترد هر دو ژامبون سرو کنید. برای منصفانه امکان طبیعی خوش ذوق، گوشت را به طور درست بردن کنید.

کیش ژامبون را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک همراه خود منافذ و پوست گل کلم را می توان اجتناب کرده اند در گذشته کنار هم قرار دادن کرد. برای کاهش میزان کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید صرفه جویی در زمان تا حد زیادی، می توانید کراست را بردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل اصل وعده های غذایی را با بیرون پوسته تهیه کنید. خانوار خواهید کرد نیز همراه خود Keto croque monsieur تحمل تاثیر قرار خواهند گرفت. این به شبیه به راحتی کدام ممکن است خوش ذوق است را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای سفر برتر است.

صرف اینکه صبح است به این تکنیک نیست کدام ممکن است باید تخم مرغ سرو کنید. خانوار را همراه خود پنکیک ریکوتا لیمویی کم کربوهیدرات غافلگیر کنید هر دو اجازه دهید اجتناب کرده اند گرانولای کم کربوهیدرات لذت ببرند کدام ممکن است می توانید برای صبح دستی تر عید پاک مناسب کنید.

علاوه بر این می‌توانید سالمون کتو پخته شده را همراه خود کره لیمو همراه با منصفانه کاسه بخار پز سوپ چدار بروکلی برای منصفانه برانچ روزمره با این حال خوش ذوق کم کربوهیدرات هر دو عید پاک کتو بررسی کنید.