30 میان وعده مغذی برای کودکان + راهنمای میان وعده سالم


این پست توسط CLIF Kid پشتیبانی می شود.

اگر به دنبال ایده های سازنده میان وعده برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را برای جعبه ناهار مدرسه جمع آوری کرده ایم و یا می توانید به راحتی آنها را در حال حرکت بسته بندی کنید! همچنین ، راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی انتخاب غذای مغذی برای فرزندان خود و چگونگی ترغیب فرزندان خود به خوردن غذای سالم را بیابید!

ایده های میان وعده سالم برای کودکان.  یک میان وعده ساده در مورد چگونگی بسته بندی ناهارهای مدرسه و حفظ سلامت کودکان.

“مامان ، من گرسنه ام!” با دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم غذا و تنقلات را به موقع بریزم. من یک وعده غذایی را تمیز می کنم و آنها به غذای بعدی می روند. یادم می آید این چیزی بود که مادرم همیشه می گفت.

و اگر اشتهای امروز آنها سایه ای از آینده است ، آنها می توانند به معنای واقعی کلمه ما را در خانه و در اوایل نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری ارتباط دارد؟

مردانی که میان وعده های صخره ای می خورند

نحوه انتخاب غذای مغذی برای کودکان: راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات – به هر شکل. با سرو میوه و سبزیجات اشتباه نمی کنید. همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند ، بنابراین همه اشکال در نظر گرفته می شوند: تازه ، یخ زده ، کنسرو ، خشک و آب میوه. برنامه ریزی کنید که به هر میان وعده یک برگ میوه یا سبزیجات اضافه کنید.
  2. مراقب قندهای اضافی باشید. آیا کودک شما دندان های شیرینی دارد؟ من همیشه یک دسر دارم. AAAP توصیه می کند که کودکان زیر دو سال با حداقل 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) اضافه شوند. آه ، آیا راحت تر از آنچه هست؟
  3. به منابع سدیم مراجعه کنید. سدیم دسرهای زیادی مانند نان ، پنیر ، گوشت پخته ، چیپس ، بیسکویت ، غذاهای منجمد و فست فودها را بسیار خوشمزه و مطلوب می کند. اما مراقب منابع نمک باشید ، زیرا نمک می تواند سطح ناسالم در غذاهای کودک را افزایش دهد. دوز توصیه شده از موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به یاد داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک غذایی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. یک میان وعده را با هدف انتخاب کنید. همه میان وعده ها برابر نیستند. اگرچه میوه ها و سبزیجات اغلب غذای اصلی هستند ، اما برخی از میان وعده های شیرین و شور در رژیم غذایی کودکان جای دارند.

بگذارید آن را با صدای بلند به افرادی که پشت آن هستند بگویم. وقتی کودکان فعال ، پرانرژی و عرق کرده اند ، به شکر و احتمالاً نمک نیاز دارند. عرق بین کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از غذا به دست می آیند – میان وعده های شور و برخی محصولات پتاسیم و سدیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت بزرگ که عرق خود را از دست داده اند.

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و منظم از رژیم غذایی سالم هستند. متعادل باشید و میان وعده ها را به طور هدفمند انتخاب کنید – در یک روز گرم و آفتابی بیرون ، به کودکان خود چیزی شور بدهید تا بتواند الکترولیت های آنها را دوباره پر کند.

و در حین دویدن و بازی به انرژی احتیاج دارند ، بنابراین از کربوهیدراتهای سالم استفاده کنید. ما خوشمون میاد CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز سوخت هنگام بازی را تأمین کند. این میله های انرژی طعم خوبی از جو دوسر ارگانیک و 10-12 گرم غلات ارائه می دهند و شربت ذرت فروکتوز بالا یا طعم مصنوعی ندارند.

چگونه فرزندان شما می توانند تنقلات مغذی تری بخورند؟

این غذا در پاندر با میان وعده های مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را سازماندهی کنید رعایت رژیم غذایی متعادل و مغذی در نظر کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر سیاست ذخیره سازی باز داشته باشید که کودکان بتوانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر چیپس و کوکی می بینید ، آنها به آن نیاز دارند ، بنابراین از دیدن غذاهای “ناسالم” و کودکان از قفسه های بلند خودداری کنید. من از مخلوطی از استخرهای شفاف و سفید در اجاق من استفاده می کنم. کاسه های شفاف برای میان وعده های دلخواه و کاسه های سفید با چیپس ، آب نبات ، شیرینی و … در بالای انبار یا در کابینت های مختلف آشپزخانه قرار می گیرد. یخچالی منظم برای تغذیه سالم کودکان
  2. یک اتاق کودک در یخچال یا فریزر خود ایجاد کنیدبه استخرهای کانتینری! از ظروف شفاف برای برش چیپس ماست ، چوب پنیر ، میوه و پیش ساندویچ استفاده کنید.
  3. برای گرفتن و رفتن ، پیش از آن یک میان وعده آماده کنیدبه اگر کودکان می خواهند غذای سالم بخورند ، باید راحت باشند. مافین های خانگی ، تخم مرغ ها و خرده های پخته شده را از قبل مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را خرد کنید و برای ساندویچ آماده شوید. بسته های اسنک را در کیسه های کوچک برای جابجایی و حمل آسان نگهداری کنید.یک جعبه ناهار با یک میان وعده مناسب کودک
  4. به آنها بیاموزید که متهم شوندبه مکیدن عمدی یک مهارت زندگی است. با رعایت چند دستورالعمل میان وعده به کودک خود عادات سالم میان وعده را آموزش دهید.
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده میزان میوه و سبزیجات را افزایش دهید.
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن مقدار زیادی آب تشویق کنید.
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، وقتی بیدار هستند ، غلات کامل (مانند CLIF Kid Zbar) می توانند به آنها انرژی دهند تا بدن و ذهن خود را در حین بازی بسوزانند. پروتئین ها و چربی های کمبود گرسنگی (مانند پروتئین های CLIF Zbar® Filled یا Zbar®) می توانند هوس بین وعده های غذایی را هنگام سفر برطرف کنند.
    4. به کودکان بیاموزید که چگونه یک میان وعده متعادل بسازند. یک رژیم غذایی ساده به آنها بیاموزید: کربوهیدرات های پیچیده برای حفظ انرژی سالم و چربی ها و / یا پروتئین های سالم طولانی مدت. او در حالی که کلیف غذا می خورد لبخند می زند
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در وعده میان وعده تشویق کنید ، یک پارافین یا برش موز سالم درست کنید تا کودکان بتوانند روکش های مخصوص خود را به آن اضافه کنند. در تهیه مافین یا اسموتی شرکت کنید. در طول میان وعده هایی فعالیت کنید که باعث می شود با غذا بازی کنند. یا خواندن چیزهای ساده برای کودکان در هنگام تنقلات به آنها کمک می کند تا از غذای خود لذت بیشتری ببرند.
  6. با مثال یاد بگیریدبه هنگام غذا خوردن در بیرون ، کودکان اغلب از دستورات والدین خود پیروی می کنند. هنگام برنامه ریزی میان وعده عصرانه ، به جای یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک میوه یا هویج و چوب هوموس را انتخاب کنید. در میان وعده های والدین ، ​​نوبت های کوچک عادات غذایی سالم را به کودکان آموزش می دهد.

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

بهترین غذای لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیرینی ماست + میوه تازه

میان وعده عالی برای بچه ها با میوه

بهترین میان وعده میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره بادام یا ماست (توت فرنگی ، موز ، شراب ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان میوه های کنسرو شده
  • میوه خشک شده؛ کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا پاپ کورن
  • سیب را فشار دهید
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات کودکان

تنقلات سبزیجات توسط کودکان خورده می شود

  • سبزیجات + پنجشنبه (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، خیار ، فلفل دلمه ای)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • خام + ماست پیاز فرانسوی

غذاهای پروتئینی خوب برای کودکان

غذاهای حاوی پروتئین بالا برای کودکان

  • آهنگ ترکیبی
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ንድ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، مینی پیتزا)
  • نرم با پنیر ، تخمیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودکان

میان وعده غلات سالم برای کودکان

  • مافین خانگی
  • غلات غنی شده
  • CLIF با Kid Zbar و Zbar پر شده است
  • بیسکویت یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های ساده برای کودکان

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

داشتن کودکان در آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. ظهور موانع ، کلوچه ها و موز فعالیتهای سرگرم کننده ای برای ترویج با هم و ترویج رژیم غذایی سالم است. با این دستور العمل های سرگرم کننده و دوستدار کودک ، ماجراجویی کوچکی را در آشپزخانه ایجاد کنید.

موز کرانچ پاپ | درمان ساده سرماخوردگی دوستدار کودک

جویدن میوه هندوانه کلم خانگی | همه دستور العمل های چسب میوه

کوکی های هیولا بدون گلوتن | کوکی پرینتر بدون بادام زمینی بدون آرد

سبز آووکادو نرم

مافین

پاپ کورن میوه ای و سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و مادران نیز!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای بچه ها (شامل خوراکی های مستثنی): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

میان وعده های قبل از تمرین برای مادرانی که نگران سوخت در سفر هستند

و آرشیو میان وعده های ما را برای ایده های بیشتر میان وعده بررسی کنید.

اشتراک گذاری اهمیت دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *