۱۵ عددی کدام ممکن است به مقیاس وزن ممکن است اهمیت دارد


BMI

BMI شما از قد شما برای اندازه گیری وزن مناسب استفاده می کند.

BMI اجتناب کرده اند قد ممکن است برای سنجش وزن مفید استفاده می تنبل، با این حال حتی این نیز تضمین نشده است. نوع هیکل، گروه قومی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توده عضلانی ممکن است ممکن است معنای عدد را تنظیم دهد. شناخته شده به عنوان مثال، اگر به طور مشترک بازی را آغاز کنید، قابل انجام است همراه خود عضله سازی وزن اضافه کنید. وقتی می‌خواهید وزن کم کنید به همان اندازه مفید‌تر باشید، در مقابل هدف اصلی، باید به اعداد عکس نیز ملاحظه کنید. ساده در اندازه.

در اطراف کمر

نفس خود را بیرون دهید و یک متر نواری را در نیمه راه بین استخوان لگن و دنده هایتان بپیچید.

نفس شخصی را پوست دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی متر نواری را در نیمه راه بین استخوان لگن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مواد هایتان بپیچید. صرف تذکر اجتناب کرده اند قد هر دو هیکل ممکن است، اگر مقیاس در اطراف کمر ممکن است بیش اجتناب کرده اند ۴۰ اینچ (۳۵ اینچ برای دختران غیر باردار) باشد، احتمالاً چربی اضافی در احاطه مرکز، کبد، کلیه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر اندام های شخصی دارید. علاوه بر این اینکه به سایز بهتر اجتناب کرده اند شلوار شخصی خواستن دارید، احتمال ابتلا به بیماری قلبی، {فشار خون بالا}، دیابت، آپنه خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها روده عظیم نیز اصولاً است.

فشار خون

در حالت ایده آل، شما می خواهید عدد سیستولیک یا بالایی شما کمتر از 120 باشد.

در حالت مفهوم‌آل، می‌خواهید عدد بالایی هر دو «سیستولیک» ممکن است کمتر اجتناب کرده اند ۱۲۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدد «دیاستولیک» ممکن است کمتر اجتناب کرده اند ۸۰ باشد. هنگامی کدام ممکن است اعداد ۱۳۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۸۰ هر دو اصولاً شدند، {فشار خون بالا} دارید. قابل انجام است علائمی نداشته باشید، با این حال ممکن است به مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق خونی ممکن است آسیب برساند. سرانجام، ممکن است مشکلاتی در کلیه ها، توجه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقامت جنسی ممکن است تحمیل تنبل.

قند خون

وقتی سالم هستید، قبل از غذا باید کمتر از 100 میلی گرم در دسی لیتر باشد.

وقتی مفید هستید، در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی باید کمتر اجتناب کرده اند ۱۰۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲ ساعت بعد کمتر اجتناب کرده اند ۱۴۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر باشد. (در صورت ابتلا به دیابت، دکتر نیازها ممکن است را تصمیم گیری می تنبل، کدام ممکن است قابل انجام است به سختی بعدی باشد.) سطوح بالای گلوکز ممکن است در نتیجه آسیب تمدید شده مدت به مرکز، عروق خونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیه شود. بازی روزانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورده شدن مفید ممکن است به کاهش قند خون ممکن است کمک تنبل.

درجه چربی

این گروه از آزمایش ها انواع مختلف چربی ها را در خون اندازه گیری می کند.

این گروه اجتناب کرده اند آزمایش‌ها طیف گسترده ای از مختلف چربی‌ها را در خون مقیاس‌گیری می‌کنند: کلسترول «خطرناک» (LDL)، کلسترول «خوشایند» (HDL) را انتخاب کنید و انتخاب کنید تری گلیسیرید. قوانین عمومی اینجا است کدام ممکن است نمره کل کلسترول ممکن است باید کمتر اجتناب کرده اند ۲۰۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر باشد. ممکن است می خواهید HDL ممکن است ۶۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر هر دو اصولاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه تری گلیسیرید ممکن است کمتر اجتناب کرده اند ۱۵۰ میلی خوب و دنج در دسی لیتر باشد. سطوح ناسالم ممکن است در نتیجه باریک هر دو مسدود شدن شریان ها، حمله قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته شود.

بازی کردن

شما باید حداقل 30 دقیقه در روز، حداقل 5 روز در هفته، ورزش متوسط ​​داشته باشید.

ممکن است باید حداقل نیم ساعت در روز، حداقل ۵ روز در هفته، بازی متداولداشته باشید (مرکز در جاری پمپاژ است، ریه ها کار می کنند) قابل مقایسه با پرسه زدن هر دو باغبانی. بیشتر است این ورزش را در کل هفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل روز منتشر شده کنید، با توجه به اینکه حداقل ۱۰ دقیقه آن را انجام داده باشید. مثبت شوید کدام ممکن است اجتناب کرده اند تمام بافت های عضلانی بی نظیر شخصی ۲ بار در هفته {برای حفظ} توانایی آنها استخدام می کنید. عضله حتی در حالت آرامش نیز انرژی بیشتری نسبت به چربی می سوزاند.

زمان نشستن

حتی انجام یک ساعت ورزش در روز، 7 روز در هفته، اثرات ناسالم نشستن تمام روز را از بین نخواهد برد.

حتی انجام عالی ساعت بازی در روز، ۷ روز در هفته، عواقب ناسالم نشستن تمام روز را اجتناب کرده اند بین نخواهد برد. وقتی نشسته می‌مانید، متابولیسم بدنتان تنبل می‌شود، به همین دلیل انرژی کمتری می‌سوزانید. ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفاصل ممکن است سکسی می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل انجام است کمرتان درد بگیرد. هر نیم ساعت هر دو اصولاً اجتناب کرده اند خواب بیدار شوید. اقدامات کششی هر دو پرسه زدن در شکاف کوتاهی انجام شود. این می تواند یک راه خوشایند تواند به شما کمک کند ممکن است {برای حفظ} آن دستاوردهای به سختی اجتناب کرده اند ورزشگاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالا عمر تمدید شده تر است.

سطوح

برای بهبود سلامت و خلق و خوی خود، روزانه 10000 عددی است که اغلب می شنوید.

برای افزایش سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی شخصی، روزانه ۱۰۰۰۰ عددی است کدام ممکن است بیشتر اوقات می شنوید. با این حال هیچ عامل جادویی با توجه به آن {وجود ندارد}. بین ۴۰۰۰ به همان اندازه ۱۸۰۰۰ قابل انجام است در هر جایی برای شما ممکن است مفید باشد. طیف گسترده ای از گام هایی کدام ممکن است برمی دارید نیز مهم هستند. نکته مهم اینجا است کدام ممکن است مثبت شوید {هر روز} به مقیاس کافی ورزش متداولدارید. همراه خود دکتر شخصی با توجه به شماره صحیح شخصی صحبت کنید. عالی اپلیکیشن گوشی خوب هر دو ردیاب مطابقت اندام قابل انجام است ارائه می دهیم در حضور در هدفتان کمک تنبل.

خوابیدن

بزرگسالان معمولاً به 7 تا 9 ساعت در شب نیاز دارند.

بزرگسالان معمولاً به ۷ به همان اندازه ۹ ساعت در ساعت شب خواستن دارند. هیکل ما اجتناب کرده اند این زمان برای ترمیم احساس ها، ساخت هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط ماهیچه ها استفاده می تنبل. ذهن ما اجتناب کرده اند آن برای پردازش دانش را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطالعه روز به خاطرات استفاده می تنبل. کم خوابی ممکن است را گرسنه تر می تنبل – را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ناسالم را جالب تر می تنبل. اگرچه اگر خواب کافی نداشته باشید به خواب اضافی {کمک می کند}، با این حال نمی توانید چیزی را کدام ممکن است در یک واحد ساعت شب اجتناب کرده اند کف دست داده اید جبران کنید.

زمان استفاده اجتناب کرده اند تجهیزات

خودتان را به دو ساعت در روز محدود کنید که به محل کار یا مدرسه مربوط نمی شود.

خودتان را به ۲ ساعت در روز محدود کنید کدام ممکن است ربطی به دفتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانشکده ندارد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطمئنا، این برای ادغام کردن گوشی خوب ممکن است نیز تبدیل می شود. استفاده تمدید شده مدت اجتناب کرده اند این تجهیزات در نتیجه تحمیل وضعیت جدیدی به تماس گرفتن «گردن محتوای متنی» شده است کدام ممکن است ممکن است باعث درد کمر، گردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید شانه شود. پرده های {اتاق خواب} می توانند خواب ممکن است را مختل کنند. صفحه کامپیوتر در کل روز ممکن است ممکن است را سرزنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید حواس پرت تر تنبل. حتی تحقیقاتی با توجه به اینکه خواه یا نه استفاده اجتناب کرده اند صفحه کامپیوتر باعث آسیب مغزی تبدیل می شود نیز در جاری انجام است.

اب

بیشتر افراد در هنگام تشنگی می توانند با نوشیدن آب خود را هیدراته نگه دارند.

اصولاً اشخاص حقیقی در هنگام تشنگی می توانند همراه خود مصرف کننده آب شخصی را هیدراته نگه دارند. برای تحمیل عالی اساس، حداقل عالی لیوان آب همراه خود هر وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بین هر وعده غذایی بنوشید. اگر هوای پوست خوب و دنج هر دو خشک است، هر دو روزی کدام ممکن است باردار هستید، قابل انجام است به مقدار بیشتری خواستن داشته باشید. در گذشته اجتناب کرده اند بازی، هر ۱۰ به همان اندازه ۲۰ دقیقه در حین بازی (بسته به آب و هوای محلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان تعریق ممکن است) را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم ساعت بعد اجتناب کرده اند آن بنوشید. عالی لیوان آب قابل انجام است به عنوان جایگزین روزی کدام ممکن است می خواهید عالی میان وعده خواستن کنید، این کار را انجام دهد.

میوه در روز

مردان و همه بزرگسالان 30 سال یا کمتر باید دو فنجان در روز مصرف کنند.

پسران را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه بزرگسالان ۳۰ سال هر دو کمتر باید ۲ فنجان در روز بلعیدن کنند. خانمها بالای ۳۰ سال باید به حداقل یک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم فنجان بچسبند. “فنجان” چیست؟ ۱ سیب کودک نوپا، ۱ موز عظیم، ۱ گلابی متوسط، ۸ توت فرنگی عظیم هر دو ۱/۲ فنجان میوه خشک. اگر تحرک بیشتری دارید، قابل انجام است بتوانید اصولاً وعده های غذایی بخورید از در جاری سوزاندن انرژی اضافی هستید. میوه تشکیل از چرخ دنده مغذی است کدام ممکن است متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی به مقیاس کافی اجتناب کرده اند آنها اکتسابی نمی کنند، قابل مقایسه با ویتامین C، پتاسیم، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک.

سبزیجات در روز

شما به سبزیجات بیشتری نسبت به میوه ها نیاز دارید: 2-3 فنجان در روز، بسته به سن و جنسیت.

ممکن است به سبزیجات بیشتری نسبت به میوه ها خواستن دارید: ۲-۳ فنجان در روز، بسته به سن را انتخاب کنید و انتخاب کنید جنسیت. آن را در تمام هفته همراه خود بی تجربه تیره (کلم بروکلی، اسفناج، کلم پیچ)، صورتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نارنجی (گوجه فرنگی، فلفل صورتی، هویج، سیب زمینی شیرین)، سبزیجات نشاسته ای (ذرت، سیب زمینی، نخود بی تجربه) را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این لوبیا، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر سبزیجات (کلم، پیاز، کدو بی تجربه، گل کلم، قارچ). معاصر، منجمد، کنسرو شده هر دو خشک – نپخته هر دو پخته شده – همه عامل ضروری است.

الکل

اعتدال کلیدی است: یک نوشیدنی در روز برای زنان و دو نوشیدنی در روز برای مردان.

اعتدال کلیدی است: عالی نوشیدنی در روز برای دختران را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲ نوشیدنی در روز برای پسران. (عالی نوشیدنی ممکن است ۵ اونس شراب، ۱۲ اونس آبجو، هر دو ۱.۵ اونس مشروب باشد.) اصولاً اجتناب کرده اند آن، را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر گونه سود بدون شک آغاز به فرسوده شدن می تنبل. را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی افزایش خواهد یافت. الکل ممکن است برای کبد، کلیه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرکز ممکن است خطرناک باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت باردار بودن ممکن است به کودک ممکن است آسیب برساند. بیش اجتناب کرده اند ۴ فنجان در روز هر دو ۱۴ فنجان در هفته برای پسران، سه فنجان در روز هر دو هفت فنجان در هفته برای دختران، ممکن است آرم دهنده وجود ضرر باشد.

سیگار

حتی اگر کمتر از پنج نخ سیگار در روز می کشید، ممکن است علائم اولیه بیماری قلبی و سایر مشکلات سلامتی داشته باشید.

در واقع، صفر. باعث نابودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر اصولاً اجتناب کرده اند اچ آی وی، سوء بلعیدن چرخ دنده مخدر را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل، تصادفات رانندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تصادفات همراه خود اسلحه تبدیل می شود مشترک. سیگاری “سبک” هر دو “اجتماعی” بودن ادامه دارد باورپذیر نیست. حتی وقتی کمتر اجتناب کرده اند ۵ نخ سیگار در روز می کشید، قابل انجام است علائم اولین بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مشکلات بهزیستی داشته باشید. اجتناب کرده اند دکتر شخصی با توجه به استفاده اجتناب کرده اند آدامس نیکوتینی تواند به شما کمک کند مدیریت اشتهای شخصی در حین توقف سیگار سؤال کنید.