۱۲ راه برای مصرف کردن قند بیش اجتناب کرده اند حد برای شکستن به هیکل


نیمه تلخ شکر

شکر شیرین است، اما مصرف بیش از حد آن می تواند سلامت شما را خراب کند.

شکر خوب است، با این حال خوردن بیش اجتناب کرده اند حد آن ممکن است سلامت خواهید کرد را بی رنگ تدریجی. غذاهای مناسب مربوط به میوه ها، سبزیجات، محصولات لبنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات شامل قندهای خالص هستند. هیکل خواهید کرد این کربوهیدرات ها را {به آرامی} هضم می تدریجی به همان اندازه سلول های خواهید کرد تأمین نشاط ثابتی داشته باشند. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، قندهای اضافه شده در وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی های پر از موجود است. هیکل خواهید کرد به هیچ قند اضافه ای خواستن ندارد.

چقدر بیش از حد است؟

انجمن قلب آمریکا بیش از 6 قاشق چایخوری (25 گرم) شکر اضافه شده در روز برای زنان و 9 قاشق چایخوری (36 گرم) برای مردان را توصیه می کند.

صفحه بحث روده ها آمریکا بیش اجتناب کرده اند ۶ قاشق چایخوری (۲۵ خوب و دنج) شکر اضافه شده در روز برای خانمها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ قاشق چایخوری (۳۶ خوب و دنج) برای پسرها را طرفدار می تدریجی. با این حال عالی آمریکایی روزمره چیزهای بیشتری اکتسابی می تدریجی: ۲۲ قاشق چای خوری در روز (۸۸ خوب و دنج). افراط در آن سرراست است. ساده عالی قوطی ۱۲ اونسی نوشابه روزمره شامل ۱۰ قاشق چایخوری شکر است – را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیچ سود خورده شدن ای ندارد.

آسیب: افزایش وزن

نوشیدنی های شیرین شده با شکر منبع خوبی از قندهای افزوده برای آمریکایی ها هستند.

نوشیدنی های شیرین شده همراه خود شکر تأمین خوبی اجتناب کرده اند قندهای افزوده برای آمریکایی ها هستند. اگر {هر روز} عالی قوطی نوشابه بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی را در جای عکس کم نکنید، در عرض سه سال ۱۵ کیلو {اضافه وزن} خواهید داشت. افزایش بیش اجتناب کرده اند حد وزن ممکن است در نتیجه مشکلاتی مربوط به دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اجتناب کرده اند بسیاری از بیشتر سرطان ها شود.

آسیب: بیماری قلبی

از هر 10 آمریکایی، یک نفر 1/4 یا بیشتر از کالری روزانه خود را از شکر اضافه شده دریافت می کند.

اجتناب کرده اند هر ۱۰ آمریکایی، عالی نفر ۱/۴ هر دو اصولاً اجتناب کرده اند انرژی روزانه شخصی را اجتناب کرده اند شکر اضافه شده اکتسابی می تدریجی. اگر این مقدار وعده های غذایی بخورید، عالی تحقیق آرم داد کدام ممکن است احتمال نابودی خواهید کرد در تأثیر بیماری قلبی بیش اجتناب کرده اند ۲ برابر اصولاً اجتناب کرده اند افرادی است کدام ممکن است کمتر اجتناب کرده اند نصف به این بیماری مبتلا می شوند. معلوم نیست چرا. قند اضافی ممکن است فشار خون را افزایش دهد هر دو چربی بیشتری را وارد جریان خون تدریجی. هر ۲ می توانند در نتیجه حمله قلبی، سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بیماری های قلبی شوند.

آسیب: دیابت

به ویژه نوشیدنی های قندی می توانند احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.

به طور قابل توجهی نوشیدنی های قندی می توانند احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش دهند. این اراده به این علت {اتفاق بیفتد} کدام ممکن است وقتی قند در خون خواهید کرد باقی {می ماند}، هیکل خواهید کرد بالقوه است همراه خود ساخت هورمون انسولین کمتری پاسخ آرم دهد کدام ممکن است غذایی کدام ممکن است می خورید را به نشاط تغییر می تدریجی. هر دو انسولین به خوبی کار نمی شود. اگر {اضافه وزن} دارید، کاهش ۱۰ به همان اندازه ۱۵ کیلو ممکن است ارائه می دهیم در بالای همه چیز قند خون کمک تدریجی.

مضرات: {فشار خون بالا}

معمولا نمک مقصر این بیماری است که به آن فشار خون نیز می گویند.

معمولا نمک بی ارزش این بیماری است کدام ممکن است به آن است فشار خون نیز می گویند. با این حال برخی اجتناب کرده اند محققان می گویند عالی کریستال سفید تولید دیگری – قند – بالقوه است درگیر کننده ترین دلیل برای باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکی اجتناب کرده اند راه هایی کدام ممکن است آنها معتقدند قند باعث افزایش فشار خون تبدیل می شود افزایش درجه انسولین است. این اراده رگ های خونی خواهید کرد را کمتر انعطاف پذیر تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث شود کلیه ها آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم را در شخصی نگه دارند.

مضرات: کلسترول بالا

رژیم های قندی صرف نظر از وزن شما برای قلب مضر هستند.

رژیم های قندی صرف تذکر اجتناب کرده اند وزن خواهید کرد برای روده ها خطرناک هستند. آنها اغلب هستند:

  • کلسترول به اصطلاح “خطرناک” (LDL) را افزایش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوع “خوشایند” (HDL) را کاهش دهید.
  • درجه چربی های خون به تماس گرفتن تری گلیسیرید را افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مانع اجتناب کرده اند کار آنزیمی تبدیل می شود کدام ممکن است آنها را تجزیه می تدریجی.

آسیب: بیماری کبد

بیشتر غذاهای بسته بندی شده، تنقلات و نوشیدنی ها با فروکتوز شیرین می شوند، قندی ساده از میوه یا سبزیجاتی مانند ذرت.

اصولاً غذاهای پر از، تنقلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نوشیدنی ها} همراه خود فروکتوز شیرین می شوند، قندی آسان اجتناب کرده اند میوه هر دو سبزی مربوط به ذرت. کبد خواهید کرد آن را به چربی تغییر می تدریجی. اگر به طور مشترک فروکتوز را به هیکل شخصی پمپاژ می کنید، قطرات ریز چربی در کبد خواهید کرد مخلوط تبدیل می شود. به این بیماری کبد چرب غیر الکلی می گویند. اصلاحات اولین در رژیم غذایی ممکن است منعکس کننده این باشد. با این حال همراه خود تحویل داد زمان، تورم را انتخاب کنید و انتخاب کنید جای زخم ممکن است به کبد آسیب برساند.

آسیب: حفره ها

می دانید که شکر دندان های شما را خراب می کند.  چگونه؟  این باکتری ها را در دهان تغذیه می کند، که اسیدی را از خود به جای می گذارد که مینای دندان شما را فرسایش می دهد.

می فهمید کدام ممکن است شکر دندان های خواهید کرد را بی رنگ می تدریجی. چگونه؟ این میکرو ارگانیسم ها را در دهان خورده شدن می تدریجی، کدام ممکن است اسیدی را اجتناب کرده اند شخصی در مقابل می گذارد کدام ممکن است مینای دندان خواهید کرد را سایش می دهد. نوشیدنی‌های شیرین، میوه‌های خشک، شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب نبات مقصران رایج هستند. شیرین های تلخ جزو بدترین ها هستند. تقریباً به ابعاد اسید باتری اسیدی است! اگر شیرین تارت می خورید، پس اجتناب کرده اند آن دهان شخصی را همراه خود آب بشویید هر دو مقداری شیر بنوشید به همان اندازه اسید آن خنثی شود.

ضرر: کم خوابی

خوردن مقدار زیادی قند در طول روز می تواند سطح گلوکز خون شما را به هم بریزد و باعث افزایش انرژی و افت انرژی شود.

مصرف کردن از قند در کل روز ممکن است درجه گلوکز خون خواهید کرد را به هم بریزد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث افزایش نشاط را انتخاب کنید و انتخاب کنید افت نشاط شود. بالقوه است در اوج کار منتظر بمانید هر دو در دانشگاه در مدرسه چرت بزنید. در ساعت شب، عالی کاسه بستنی هر دو کلوچه می‌تواند خواهید کرد را همراه خود شکری کدام ممکن است می‌تواند خواهید کرد را در ساعت شب بیدار تدریجی، پر تدریجی. علاوه بر این ممکن است مدت روزی را کدام ممکن است در خواب عمیق می گذرانید مختصر تدریجی. متعاقباً بالقوه است همراه خود بافت شادابی اجتناب کرده اند خواب بیدار نشوید.

آسیب بالقوه: ADHD

این یک تصور رایج است که شکر علائم ADHD را بدتر می کند.  اما لینک نصب نیست.

معمولاً درک تبدیل می شود کدام ممکن است قند علائم ADHD را شدیدتر می تدریجی. با این حال لینک نصب نیست. تحقیق اصولاً این ایده را تضعیف می تدریجی کدام ممکن است قند بیش اجتناب کرده اند آنکه اجتناب کرده اند آن حمایت تدریجی، باعث تحمیل هر دو تحریک کردن ADHD تبدیل می شود. ما دقیقاً نمی دانیم چه چیزی باعث ADHD تبدیل می شود، با این حال ژن های خواهید کرد احتمالاً عملکرد مهمی دارند.

آسیب: مشکلات خلقی

نا امیدی یا احساس ناراحتی؟  دندان شیرین شما ممکن است بخشی از مشکل باشد.

عصبانی هر دو بافت ناامیدی؟ دندان شیرین خواهید کرد بالقوه است بخشی اجتناب کرده اند اشکال باشد. چندین تحقیق قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات سلامت روان را مرتبط کرده اند. یکی اجتناب کرده اند بروزترین tp-date آنها آرم داد کدام ممکن است مردانی کدام ممکن است بیش اجتناب کرده اند ۶۶ خوب و دنج شکر در روز می خورند – تقریباً ۲ برابر مقدار طرفدار شده – نسبت به مردانی کدام ممکن است ۴۰ خوب و دنج هر دو کمتر اجتناب کرده اند آن می خورند، ۲۳ نسبت اصولاً کشف نشده ابتلا به اضطراب هر دو ناامیدی هستند. خوردن بیش اجتناب کرده اند حد قند بالقوه است اجتناب کرده اند طریق تورم هر دو تحریک در ذهن به ناامیدی دامن بزند، کدام ممکن است در اشخاص حقیقی تحت تأثیر ناامیدی شایع تر است.

آسیب: نقرس

ممکن است بدانید که می توانید این آرتریت دردناک را با خوردن مقدار زیادی گوشت قرمز، گوشت اندام و خرچنگ دریافت کنید.  همین امر در مورد فروکتوز نیز صدق می کند.

بالقوه است بدانید کدام ممکن است می توانید این آرتریت دردناک را همراه خود مصرف کردن از گوشت زرشکی، گوشت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرچنگ اکتسابی کنید. همین امر با توجه به فروکتوز نیز صدق می تدریجی. وقتی هیکل خواهید کرد آن را تجزیه می تدریجی، ماده شیمیایی به تماس گرفتن پورین ترشح می تدریجی. این اراده در نتیجه تجمع اسید اوریک در خون شود کدام ممکن است به نوبه شخصی کریستال های سختی را در انگشت شست پا، زانو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مفاصل تشکیل می دهد.

آسیب: سنگ کلیه

هنگامی که مواد شیمیایی موجود در ادرار شما به کریستال های جامد تبدیل می شوند، این موارد را دریافت می کنید.

هنگامی کدام ممکن است داروها شیمیایی حال در ادرار خواهید کرد به کریستال های پایدار تغییر می شوند، این چیزها را اکتسابی می کنید. هیکل خواهید کرد برخی اجتناب کرده اند سنگ های کلیه را با بیرون درد از حداکثر از بین بردن می تدریجی. برخی تولید دیگری بالقوه است در کلیه هر دو نیمه عکس اجتناب کرده اند لوله کشی خواهید کرد گیر کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید جریان ادرار را مسدود کنند. فروکتوز بیش اجتناب کرده اند حد – اجتناب کرده اند قند سفره، شربت ذرت همراه خود فروکتوز بالا، هر دو غذاهای فرآوری شده – احتمال خواهید کرد را برای تحمیل سنگ کلیه افزایش می دهد.

خسارت: کهولت سن

نوشیدنی های شیرین ممکن است سال ها به سن بیولوژیکی شما اضافه کنند.

نوشیدنی های شیرین بالقوه است سال ها به سن آلی خواهید کرد اضافه کنند. DNA به تماس گرفتن تلومر انتهای کروموزوم ها را می پوشاند به همان اندازه اجتناب کرده اند آسیب دفاع کردن تدریجی. بیشتر. تلومرهای مختصر بالقوه است همراه خود بیماری های مرتبط همراه خود افزایش سن مربوط به دیابت در کنار باشند. عالی تحقیق آرم داد {افرادی که} روزانه ۲۰ اونس نوشابه می‌نوشیدند تلومرهای مختصر‌تری داشتند. محققان در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است این مربوط به از جمله بیش اجتناب کرده اند ۴ سال به اندازه عمر سلول های خواهید کرد است.