کوکی های بادام + شادی + منوی هفتگی – پیشگیری از RD

یک آخر هفته بدون مهمان بود ، که اولین مدت زمان اخیر است. من به سختی می توانستم منتظر یک آخر هفته آرام باشم که اگرچه به پایان رسید ، اما خیلی آرام نبود. بعد از یک هفته دیوانه وار در محل کار ، خودم را با چند ساعت استراحت بعد از ظهر درمان کردم. من کارم را رها کردم و مارک را برای چند ساعت کوتاه با قایق ملاقات کردم ، قبل از اینکه برای بردن بچه ها از اردوگاه و مهد کودک بروم.

جمعه شب ، ما یک پرستار بچه داشتیم و برای یک تفریح ​​، شام و نوشیدنی زنده در یک بار بیرون از خانه tiki حرکت کردیم و یک شب خوب و آرامش بخش داشتیم. بعلاوه ، ما یک پرستار بچه جدید گرفتیم ، که خبر خوبی است زیرا او 1 سال از دبیرستان دارد (اکثر مراقبان همیشگی ما در کالج هستند و ما به دنبال چند جوان بودیم).

روز شنبه ، ما دور هم نشسته بودیم تا زمانی که او قبل از رفتن با دوستان با قایق تمرین کرد. متوجه شدم که صبحانه آرام در خانه دقیقاً همان چیزی است که دختران ، به ویژه شی ، به آن احتیاج داشتند. با این حال ، سه ساعت در روز قایق ، او در کمان قایق چرت می زد ، انگشت شست خود را می مکید و این کار کاملاً انجام شد. ساعت 4 بعد از ظهر

نیازی به گفتن نیست ، ما یک شب بسیار آرام در خانه داشتیم که شامل شب فیلم در زیرزمین بود. کوکوشکا و ET – دختران پمپاژ شدند. متوجه شدم که آنها کمی برای ET تازه کار هستند ، اما به نظر می رسید که از آن لذت برده اند! تقریبا 5 ساله پایپر فکر می کرد که این کمی ترسناک است (و من موافقم!) ، اما من قسم می خورم که آن کودک اگر روی صفحه بزرگ باشد رنگ خشک می بیند ، بنابراین هیچ شکایتی وجود ندارد. بلند قد فیلم ها.

امروز ، من بیرون از کلیسا رفتم تا از یک پیاده روی 60 دقیقه ای تا Peloton لذت ببرم. ما کمی از هاکی فاصله داریم ، بنابراین من از زمان تعطیلات آخر هفته برای سفرهای طولانی تر استفاده می کنم. من فکر نمی کنم که به درستی آب بدنم را تامین کرده یا سوخت گیری می کنم زیرا وقتی ساعت 4 بعد از ظهر از استخر خارج شدیم ، سردرد شدیدی داشتم. من با گرسنگی در مرز بودم و بسیار سپاسگزار بودم که زباله ها را برای همراهی تیکا ماسالا و نان برای گرفتن برنامه ریزی کرده بودیم.

… اما رستوران هرگز تلفن آنها را جواب نمی دهد و شهر کوچک ما فقط این فرصت را برای غذاهای هندی دارد. WOMP WOMP. تمام عصبانیت این مادر را دنبال کنید. ما در پایان از یک میخانه محلی اجرا کردیم در حالی که من سعی کردم برای تهیه دسته دوم این کوکی ها انرژی جمع کنم. من آنها را برای اولین بار چند هفته پیش برای مهمانان تهیه کردم و مطمئن بودم که Almond Joys را برای بررسی مجدد ذخیره می کنم. این کوکی ها بسیار خوب هستند! اگر روحیه کاملاً خراب نداشتم ، قطعاً آنها را شلاق می زدم. من و بچه ها خیلی سریع برای آنها می جنگیم ، درست مثل هر دوست نارگیلی مناسب!

عناصر

• 3 قاشق غذاخوری بادام خرد شده

• 2 عدد آب نبات بادام جوی ، خرد شده

راهنماها

1. فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی بگذارید یا با اسپری پخت بپاشید. le menjane.
  2. در یک کاسه بزرگ یا کاسه همزن زده شده ، کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا پف کند ، حدود 2 دقیقه روی حرارت بالا. تخم مرغ ، وانیل و عصاره نارگیل را اضافه کنید ؛ به مدت 1 دقیقه ضرب کنید ، کناره های کاسه را تا نیمه خراش دهید.
  3. آرد ، نمک و جوش شیرین را اضافه کنید ؛ مخلوط کنید تا ترکیب شود. به آرامی 1/2 فنجان نارگیل ، مینی چیپس شکلات ، بادام و تکه های بادام جوی را بریزید.
  4. خمیر را به 2 قاشق غذاخوری بریزید و روی ورقه های پخت آماده شده قرار دهید. با باقی مانده نارگیل بپاشید.
  5. به مدت 8-10 دقیقه ، یا تا زمانی که لبه های آن طلایی شود ، بپزید. از فر خارج کرده و بگذارید روی ورقه های پخت خنک شود.

اطلاعات تغذیه:

بازده – محصول: 24
اندازه خدمات: بیسکویت 1 عدد

مبلغ هر سرویس:
کالری: 161چربی کل: 8.3 گرمکلسترول: 17 میلی گرمسدیم: 97 میلی گرمکربوهیدرات ها: 21.4 گرمفیبر: 1.4 گرمقند: 13.3 گرمپروتئین: 1.4 گرم

منوی هفتگی: 22 – 26 آگوست

نارگیل دوست داری؟ مهیییییییییییی این بهترین است. برخی دیگر از نارگیل های مورد علاقه خود را بررسی کنید!