کرونری با داروها


یکی از راه های مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است. متخصصان تغذیه دسترسی به منبع ویتامین ها و مواد معدنی را در رژیم غذایی ، که در میوه ها و سبزیجات فراوان است ، در اولویت قرار می دهند ، اما در افراد مسن ، مانند دندان درد و بلع ضعیف ، عصبانیت شدید در افرادی که دچار تورم شدید شکم هستند ، در اولویت قرار دارد. ، تهوع و استفراغ و مشکلات گوارشی هنگام مصرف مولتی ویتامین ها و مواد معدنی زیر نظر متخصص تغذیه توصیه می شود.

با کمک مکمل ها برای مقابله با کرونا

ویتامین D اولین و مهمترین مکمل ویتامین D برای پیشگیری از بیماری های قلبی است. این ویتامین به دلیل اثر ضد التهابی که دارد در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مثر است.
کمبود ویتامین D در کشور ما شایع است ، بنابراین دانه ها باید مراقب باشند تا ویتامین D کافی دریافت کنند.
فایده مصرف مکمل های ویتامین D 1000 این است که باعث ایجاد سطوح بالای سموم در خون نمی شوند و توانایی حفظ سطح ویتامین D و جذب بیشتر را دارند.

با تکنیک های امروزی ناشی از ویتامین D3 آشنا شوید (به دست آورید)

ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین های A ، D ، E و K می توانند بسیار سمی باشند ، بنابراین همیشه توصیه می شود که بدون پزشک یا متخصص تغذیه از مکمل ها استفاده نکنید.
سطوح بالای ویتامین D خطر آسیب بافتی و تجمع کلسیم ، تشکیل پلاک های کلسیم در دیواره رگ های خونی و افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی و حتی سنگ کلیه را افزایش می دهد.
ویتامین A یکی دیگر از ویتامین هایی است که در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مثر است. بنابراین ، توصیه می شود که منابع ویتامین A را که یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها است و ویتامین A مانند هویج و انبه فراموش نکنید.
یکی دیگر از عناصر مهم در سیستم ایمنی بدن ویتامین C است که علاوه بر عملکرد آنتی اکسیدانی ، در تنظیم سیستم ایمنی نیز نقش دارد.
سلنیوم یکی دیگر از آنتی اکسیدان ها است که در تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود بیماری عروق کرونر قلب موثر است.
روی یکی دیگر از مواد موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش اشتها در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی است.

تعامل با کرونا

ویتامین B (به ویژه B1 ، B6 و B12) در افزایش اشتها در بیماران مبتلا به گاو م areثر است.
یکی دیگر از مواد موثر می تواند امگا 3 باشد. امگا 3 می تواند در کاهش نفخ اضافی هنگام مصرف کووید م beثر باشد. توصیه می شود از روغن رپ یا کانولا یا روغن زیتون و همچنین گردو یا ماهی در رژیم غذایی خود استفاده کنید. همچنین باید مراقب باشید که از اسیدهای اشباع و چرب استفاده نکنید ، زیرا باعث تورم در بدن می شوند.
اگر افراد مبتلا به بیماری قلبی دچار اسپاسم یا بریدگی شوند ، می توانند از مکمل منیزیم برای کاهش گرفتگی عضلات استفاده کنند.
توجه به این نکته ضروری است که مکمل ها نباید بیش از حد برای جلوگیری از ربع 19 مصرف شوند.
توصیه کلی این است که ویتامین ها و مواد معدنی را در دوزهای RDA مصرف کنید و مقدار زیادی و تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف کنید.

تهیه کننده – نازنی امتی
منبع: ncbi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *