کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


بادکنک کالری دست 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه معتقدند که کالری موجود در رژیم کتوژنیک کاملاً وجود ندارد. اما در واقع ، اینطور نیست.

وقتی بدن شما مقدار کالری مورد نیاز خود را در هر روز دریافت می کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع ، این امر به شما در کاهش وزن کمک می کند.

رژیم کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار تسهیل می کند ، هورمون ها را تنظیم می کند و حتی با پرخوری به راحتی باز نمی گردد. می توانید یک توقف داشته باشید ، اما به راحتی بر نمی گردد.

پس از سوزاندن گلوکز ، به چربی می رود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

آن بیماری ها و کسانی که آنها را مجبور به خوردن می کنند بی تفاوت هستند. و اعصابی که قبلاً به شما می آمدند دیگر هرگز به سراغ شما نمی آیند.

بنابراین اساساً شما باید تعداد کالری مصرفی بدن خود را کاهش دهید. هنگامی که برای اولین بار رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل از دست دادن اشتها چند کالری از دست می دهید و به راحتی وزن خود را کاهش می دهید. تا توقف.

با توقف ، هورمون میل جنسی شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه هایی برای خارج شدن از موضع در رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقعیت ، همه چیز مورد نیاز برای خارج شدن از موضع باید به سمت آن هدایت شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدراتهای خالص

سطوح بالای دی اکسید کربن نیز اهمیت چندانی ندارد ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند از نظر تئوری سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این پس منحنی ها را حساب نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

اکثر مردم روزانه حدود 50 گرم کربوهیدرات از دست می دهند. وقتی این افراد تلاش برای رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز را متوقف می کنند ، باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی خود را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید روزانه سبزیجات کافی مصرف کنید.

سبزیجات برای سلامتی و تغذیه پایین بسیار مهم هستند.

این واقعاً راهی است که از موضع خود خارج می شوید.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم این کالری ها را عامل این مشکل و درد می دانند و ما معتقد نیستیم که شما خود را برای زحمت دادن به خودتان و کاهش وزن به زحمت می اندازید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن تکان می دهد

ایده های بسیار زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از جایگاه وجود دارد ، همه آنها واقعا کمک می کنند.

شما سعی می کنید وحشت کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روشهای مورد استفاده برای وحشت زدن ، شمارش کالری و درد دشوار نیست. روشهای زیادی در ادبیات ذکر شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه را کم کند ، یکی می آید که زمان روزه را تغییر دهد.

(البته ، تغییر زمان روزه صرف نظر از این که چند بار روزه خود را بسته اید ، به عنوان مثال ، اگر روزه خود را در ساعت 12 افطار کرده و 1 ساعت به رختخواب رفته اید ، آن ساعت را ببندید. آنها به مرور زمان روزه می گیرند و به سوزاندن چربی بیشتر کمک می کند.)

راههای زیادی وجود دارد ، یکی برای خلاص شدن از شر آجیل ، یکی برای خلاص شدن از شر بسیاری از میوه ها ، یکی برای خلاص شدن از شراب لبنیات می آید.

شما می توانید بسیاری از موقعیت های تکان دهنده را امتحان کنید. خبر خوب این است که این تلاش های تکان دهنده برای بدن شما مضر نیست. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید به عقب برگردید ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما بازگردد و از جایگاه خارج شوید.

کتوژنیک رژیم غذایی کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد قطع می شود؟

البته ، نمی توان جلوی همه را گرفت و اکثر مردم به راحتی می توانند به وزن دلخواه برسند و به پایان برسانند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا زمان رسیدن به وزن و تناسب مطلوب کنترل می کنند.

در واقع ، در برخی افراد ، هورمون لیبرال گلیسین باعث مقاومت می شود. برای شکستن اینها در شوک. اکنون که شوکه شده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که من واقعاً منظورم این است که همه چیز تکان دهنده باید در نهایت انجام شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری را کاهش دهید فرا گرفتن.

چربی سوزی آیا می توان در رژیم کتوژنیک به وزن مناسب دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را از دست بدهند ، اما همانطور که گفتیم رژیم های پرچرب را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما باید از قندهای چرب یا چربی بدن استفاده کند.

بدن شما به سادگی نمی تواند از فیبر گیاهی یا پروتئین برای سوزاندن مغز استفاده کند ، و هنگامی که می خواهد از پروتئین استفاده کند ، ابتدا باید به قند تجزیه شده و استفاده از آن را شروع کند.

این خود باعث ایجاد تکانه های عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند می تواند شما را از کتوز خارج کند.

اخرین حرف

البته توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از افراد با سوزاندن چربی وزن خود را کاهش می دهند. اما سعی کنید رژیم کتوژنیک خود را کنترل کنید. و شوک های فوق را بررسی کنید تا به سرعت به نتایج مورد نظر خود برسید و وزن خود را کاهش داده و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *